مدل لباس کمر چین با طرح های گلدار و ساده

مدل لباس کمر چین با طرح های گلدار و ساده


منبع: آرگا

528

1399/8/12

12:05


در این مطلب تصاویری از انواع مدل لباس کمر چین با جدیدترین طرح و رنگ های مد سال مخصوص خانم ها و دختران جوان را در این مطلب مشاهده خواهید کرد.

مدل لباس کمر چین با طرح های گلدار و ساده

مدل لباس کمر چین از انواع طرح های خاص و شیک برای خانم ها و دختران جوان به شمار می رود و اگر شما تمایل دارید برای حضور در مهمانی ها و مجالس استایلی متفاوت داشته باشید بهتر است این طرح لباس را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

مدل لباس کمر چین زنانه و دخترانه

لباس های کمر چین دارای طرح و رنگ های متنوع می باشند و شما می توانید از بین آن ها لباسی با تن پوش و رنگی مناسب را برای خود انتخاب نمایید و شیک پوش تر از همیشه به نظر برسید.

مدل لباس کمر چین

طرح های لباس با کمر چین دار

لباس های مجلسی دخترانه و زنانه در انواع طرح های متنوع نظیر لباس چین دار و لباس کمر چین دار موجود می باشند و اگر شما از آن دسته از خانم هایی هستید که تمایل دارید ظاهر و استایلی متفاوت در مهمانی ها و مجالس داشته باشید بهتر است این طرح لباسها را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

برای دوخت لباسها با کمر چین دار از انواع پارچه های ساده و طرح دار و گلدار استفاده می شود که هر یک از این طرح ها زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند همچنین این لباسها به صورت کوتاه و بلند دوخته می شوند که انتخاب اندازه قد لباس به اندازه قد و فرم استایل شما بستگی دارد.

لباس ها با کمر چین دار برای خانم هایی که دارای استایلی متناسب یا لاغر هستند انتخابی ایده آل به شمار می روند و اگر باسن و شکم شما بزرگ می باشد بهتر است این طرح لباس ها را برای پوشیدن انتخاب نکنید زیرا چین آن باعث می شود تا فرم باسن و شکم تان بزرگ تر به نظر برسد.

لباس با کمر چین دار

لباس طرح دار زنانه

مدل لباس شیک زنانه

مدل لباس رنگ روشن با کمر چین دار

طرح لباس کمرچین

لباس زنانه کمر چین

 مدل لباس کمر چین زنانه

لباس طرح دار و چین دار

لباس مجلسی چین دار

 مدل لباس کمر چین

لباس ساده کمر چین

مدل لباس طرح دار

انتخاب رنگی مناسب برای پیراهن کمر چین از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و شما می توانید رنگ پیراهن را با توجه به رنگ پوست و فرم اندام و رنگ سایر لباس ها و اکسسوری هایتان انتخاب نمایید.

توجه داشته باشید که اگر تمایل دارید ظاهر و استایلی متفاوت داشته باشید بهتر است پیراهن کمر چین دار را با اکسسوری هایی مناسب و کفش پاشنه بلند بپوشید همچنین این طرح لباس ها برای خانم ها و دختران جوان در رده سنی مختلف انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می روند.

لباس طوسی کمر چین

مدل لباس طرح دار

لباس زنانه طرح دار

لباس شیک زنانه

لباس بلند کمر چین

مدل لباس کمر چین زنانه

لباس ساده کمر چین

لباس طرح دار کمر چین

پیراهن طرح دار کمر چین

مدل لباس کمر چین شیک

لباس خاص کمر چین

پیراهن کمر چین

در این مطلب توجه شما را به انواع طرح های پیراهن کمر چین جلب کردیم که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید لباسی با تن پوش و رنگی مناسب را برای خود انتخاب نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو