دانلود بازی Sakuna Of Rice and Ruin برای کامپیوتر – نسخه SKIDROW

دانلود بازی Sakuna Of Rice and Ruin برای کامپیوتر – نسخه SKIDROW


منبع: دانلود ها

78

1399/8/22

00:53


بازی Sakuna Of Rice and Ruin در یک بیابان رام نشده جریان دارد. در این بازی می‌توانید حملات سریع و گسترد‌ه‌ای را با استفاده از ابزارهای مزرعه داشته باشید و جانوران اهریمنی را سرنگون سازید. برای مقابله با این موجودات می‌توانید از خطر فرار کرده و در موقع مناسب برای غلبه بر دشمنان استفاده کنید. بازی از شبیه‌سازی سه‌بعدی در نبردهای وخد استفاده می‌کند. ویژگی‌های جذابی را در بازی می‌بینیم که توانایی نبرد شما را به نمایش خواهد گذاشت. شما می‌توانید بخشی از قهرمان دنیای ژاپنی باشید.

اساطیر ژاپنی در این اثر پدیدار خواهند شد و پیچ و تاب‌های بسیاری را در داستان تجربه خواهیم کرد. داستان و جهان بازی مملو از جزئیات عاشقانه است و برخی از آن‌ها برایمان آشنا خواهد بود. قهرمان داستان بازی دارای یک روی خدایی و یک روی شیطانی است. شما با انجام ماموریت‌های بیشتر می‌توانید گزینه‌های بیشتری را برای شخصیت خود باز کنید. ماجراهای بازی رفته رفته سلاح‌ها و زره‌های بیشتری به شما خواهد داد و می‌توانید از المان‌های جمع‌آوری شده‌ی خود نیز برای ترکیب سلاح‌ها و موارد دیگر استفاده کنید.

Sakuna Of Rice and Ruin PC-SKIDROW

دانلود-بازی-Sakuna-Of-Rice-and-Ruin

در بازی Sakuna Of Rice and Ruin جهانی به واقع زیبا را می‌بینیم که موسیقی خاص ژاپنی و گرافیک جذاب دوران اساطیری در آن به‌کار گرفته شده است. پرنسس ماجرای ما می‌توانید در جهان‌های مختلف قدم برداشته و با موجودات شیطانی مبارزه کند. دیالوگ‌های جالبی را در بازی می‌بینیم که شخصیت اصلی بازی با دوستان خود انجام می‌دهد. این شخصیت تنها به نبرد نمی‌پردازند و کارهای کشاورزی و کمک به دوستانش را نیز خواهیم دید. این مراحل جزوی از ماموریت‌های اصلی این پرنسس است. باس فایت‌های سختی نیز در بازی وجود دارد که برای پیروزی در آن‌ها باید سریع باشید و گاهی اوقات از دوستان خود نیز کمک بگیرید. آن‌ها می‌توانند حیوانات خاصی را نیز در اختیار شما قرار دهند که توانایی مبارزه دارند.

info

Spoiled harvest goddess Sakuna finds herself banished from her opulent celestial home to an island overrun with demons. In the untamed wilderness, she must rediscover her birthright as the daughter of a warrior god and harvest goddess by weathering the elements, fighting monsters, and cultivating rice, the source of her power. By her side in this forbidding place is her guardian Tama and a group of outcast humans. Together, these unlikely companions must join hands to tame both the soil and the demons of Hinoe Island.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 8.1/10

Processor: Intel Core i5-7500

Memory: 6 GB RAM

Graphics: NVIDIA GTX 750 Ti

DirectX: Version 11

Storage: 7 GB available space

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 8.1/10

Processor: Intel Core i5-7500

Memory: 6 GB RAM

Graphics: NVIDIA GTX 1060

DirectX: Version 11

Storage: 7 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه SKIDROW را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Sakuna Of Rice and Ruin-SKIDROW:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

دانلود پارت 3 با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو