راهنمای رژیم تک خوری هفت روزه با لاغری سریع و مناسب

راهنمای رژیم تک خوری هفت روزه با لاغری سریع و مناسب


منبع: آرگا

88

1399/8/24

11:14


این روزها بخاطر برنامه غذایی نا مناسب اکثریت مردم اعم از زن و مرد از اضافه وزن رنج می برند و به دنبال راهی برای رهایی از این مشکل می باشند. پیشنهاد نشریه ما رژیم تک خوری هفت روزه است که در یک هفته ۵ تا ۷ کیلو کاهش وزن را به ارمغان می آورد.

راهنمای رژیم تک خوری هفت روزه با لاغری سریع و مناسب

رژیم تک خوری هفت روزه که دستور انجام آن در ادامه این مقاله آمده است, سبب می شود که شما در عرض یک هفته سه تا پنج یا هفت کیلو بستگی به توانایی بدن وزن کم کنید و به وزن دلخواه خود برسید. برای مشاهده رژیم به مطالعه ادامه مطلب بپردازید.

رژیم لاغری تک خوری از روش های ساده به منظور کاهش وزن می باشد که کاهش دریافت کالری در روز از اهداف این رژیم می باشد و افرادی که تمایل به کاهش وزن برای یک مناسب مهم دارند می توانند از این رژیم استفاده کنند، در این برنامه غذایی برای هر وعده تنها از یک یا دو نوع ماده غذایی مورد استفاده قرار گرفته می شود که در هر وعده باید تکرار شود بدین معنا است که در مدت چند روز همین یک یا دو نوع ماده غذایی را باید برای هر وعده استفاده کنید و از تغییر دادن آن خودداری نمایید.

مزایای استفاده از رژیم تک خوری 7 روزه

این رژیم در مدت کوتاه نتایج مثبتی به دنبال دارد اما در صورتی که برای مدت طولانی استفاده شود نه تنها نتیجه رضایت بخشی به دنبال نخواهد داشت بلکه بدن به این مقدار کالری عادت می کند در نتیجه میزان ذخیره خود را افزایش داده و میزان سوخت و ساز را کاهش می دهد و در نهایت از کاهش وزن نیز جلوگیری می کند.

دستور العمل رژیم تک خوری هفت روزه:

  1. روز نخست: سینه مرغ را پوست بگیرید و آب پز کنید و در طول روز هر موقع ضعف کردید یا احساس گرسنگی داشتید از آن میل کنید به اضافه هشت تا دوازده لیوان آب و چای یا قهوه تلخ.

    لاغری در هفت روز

  2. روز دوم: عدس و ماش را همانند عدسی بپزید و در روز به همراه هشت تا دوازده لیوان آب و چای و قهوه تلخ میل بفرمایید.

    برنامه غذایی رژیم تک خوری هفت روزه

  3. روز سوم: تخم مرغ را آب پز کنید و به همراه هشت تا ده لیوان آب و همچنین چای و قهوه تلخ در طول روز مصرف نمایید.

    با رژیم لاغری تک خوری 5 کیلو در یک هفته کم کنید

  4. روز چهارم: سیب زمینی را آب پز کنید و به همراه هشت تا ده لیوان آب و چای و قهوه تلخ میل کنید.

    کاهش وزن فقط در یک هفته

  5. روز پنجم: گوشت آب پز شده و یا کبابی که چربی نداشته باشد به همراه هشت تا دوازده لیوان آب و چای و قهوه تلخ به دلخواه.

    دستور العمل رژیم تک خوری هفت روزه

  6. خوردن یک نوع میوه به غیر از موز و هلو یا سبزی مثل هویج آب پز, کرفس, لوبیا سبز, هر زمان احساس گرسنگی کردید از میوه انتخابی دلخواه خود بخورید و همچنین به علاوه هشت تا ده لیوان آب و چای یا قهوه تلخ.

    تناسب اندام با رژیم لاغری مناسب

  7. روز هفتم: ماهی را کباب کنید و با هشت لیوان آب و چای و قهوه تلخ نوش جان کنید.

    برنامه هفتگی رژیم تک خوری هفت روزه

درباره رژیم تک خوری ۷ روزه لازم است بدانید در طول روز یعنی یک بیست و چهار ساعت کامل و همچنین در مصرف میوه و یا سبزی فقط از یک نوع می توانید استفاده بفرمایید. مصرف هر گونه چربی و روغن قدغن می باشد حتی بر روی گوشت و ماهی و مصرف آب لیمو و آب نارنج اشکالی ندارد. تخم مرغ و سیب زمینی را به اندازه همان وعده آب پز کنید و برای وعده بعد مجدد این کار را تکرار بفرمایید. در آب پز کردن مرغ این نکته را به یاد داشته باشید که زمانی که مرغ را درون آب برای آب پز شدن قرار دادید بعد از بیست دقیقه آب آن را خالی کنید و مجدد بگذارید آب پز شود تا چربی های مرغ از آن خارج بگردد. از مواد غذایی گفته شده بر طبق برنامه روزانه رژیم تک خوری ۷ روزه هر چقدر که دوست داشتید می توانید میل کنید مانعی ندارد اما جز اینها چیزی دیگری در این هفت روز نخورید تا بتوانید وزن اضافه خود را با عمل نمودن به رژیم تک خوری هفت روزه کم کنید.

بررسی مزایایی رژیم لاغری فشرده هفت روزه

برنامه تک خوری ۷ روزه از رژیم های کم کالری و کم ضرر می باشد که بهتر است پیش از اقدام به استفاده از این رژیم اطمینان حاصل کنید که مشکل جسمی خاصی ندارید، استفاده از رژیم با مزایایی همراه است که عبارتند از :

۱. مقدار شکر و قند در این رژیم بسیار پایین می باشد.

۲. به دلیل اینکه در این رژیم میزان کالری پایین است می توانید در عرض چند روز کاهش وزن عالی داشته باشید.

۳. میزان مواد مغذی که در این رژیم بدن تان دریافت می کند زیاد است و از این نظر برای بدن تان مشکلی به وجود نمی آورد.

۴. وجود مواد غذایی در این رژیم باعث بالا بردن سرعت سوخت و ساز و در نتیجه کاهش وزن سریع می شود.

کاهش وزن با رژیم تک خوری 7 روزه

ضمن سپاس از همراهی شما عزیزان، امیدواریم با استفاده از این رژیم بتوانید به کاهش وزن مورد نظرتان برسید اما در کنار استفاده از هر رژیم حتما به صورت ورزش کنید تا انرژی و اعتماد به نفس تان افزایش پیدا کند. در پایان پیشنهاد می کنیم برای بهره مندی از دیگر رژیم های لاغری سایت آرگا از جمله رژیم لاغری دوکان دایت و رژیم لاغری کانادایی کلیک کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو