تنت

تنت یا انگاشته فیلمی علمی-تخیلی و اکشن به کارگردانی، نویسندگی و تهیه کنندگی کریستوفر نولان است. کارگردانی که در کارنامه ی خود فیلم های یادگاری، شوالیه ی تاریکی، حیثیت ، تلقین و میان ستاره ای را دارد.

داستان فیلم تنت در مورد دو جاسوس بین المللی است که برای جلوگیری از وقوع جنگ جهانی سوم وارد مسیر پیچیده ای می شوند . یکی از دلایل اصلی این است که این دو از تکنولوژی استفاده می کنند که باعث وارونگی زمان می شود.

از ستارگانی که در این فیلم نقش آفرینی کرده اند میتوان به جان دیوید واشینگتون ، رابرت پتینسون ، الیزابت دبیکی ، مایکل کین ، کنت برانا و آرون تایلرجانسون اشاره کرد. در ماه ژانویه سال 2019 کریستوفر نولان ساخت فیلم تنت را آغاز کرد و در ماه مارس 2019 رابرت پتینسون ، جان دیوید واشینگتون و الیزابت دبیکی به عنوان بازیگران اصلی این پروژه به این فیلم پیوستند.

قرار بر این بود که فیلم انگاشته در ماه ژوئن سال 2020 اکران شود اما به دلیل همه گیری ویروس کرونا اکران این فیلم دو بار به تعویق افتاد و در نهایت این فیلم در تاریخ 2 سپتامبر 2020 بر روی پرده های سینما رفت.

منتقدان سینما این فیلم را از نظر انتخاب بازیگران و بخش فنی فیلم تحسین کردند. اما از نظر پیچیدگی داستان مورد انتقاد قرار گرفت اما این نکته وجود دارد که در تمامی فیلم های این کارگردان می شود این پیچیدگی را پیدا کرد.

فیلم برداری این فیلم بر عهده ی هویته ون هویتما بود او قبلا در فیلم های میان ستاره ای و دانکرک با کریستوفر نولان همکاری کرده است فیلم برداری این فیلم با دوربین آی مکس 35 میلی متری و 70 میلی متری صورت گرفته است که در فیلم های گذشته ی این کارگردان هم از این نوع دوربین ها استفاده شده است فیلم در کشورهای بریتانیا، هند، دانمارک و ایتالیا فیلم برداری شده است.

موسیقی فیلم تنت را لودویگ گورانسون ، آهنگسازی سوئدی عهده دار بود. این آهنگساز آهنگسازی فیلم هایی از قبیل پلنگ سیاه و جامعه را در کارنامه ی خود دارد.

نسخه ی بلوری فیلم تنت در تاریخ 15 دسامبر(25 آذر) منتشر خواهد شد.

تاریخ انتشار کیفیت بلوری فیلمWonder Woman

زن شگفت انگیز

زن شگفت انگیز 1984 یک فیلم ابرقهرمانی به کارگردانی پتی جنکینز و تهیه کنندگی چارلز روون ، زک اسنایدر، پتی جنکینز و گل گدوت است. این فیلم با بودجه ی 200 میلیون دلاری ساخته شده است.

داستان

فیلم زن شگفت انگیز 2 به این صورت است که در سال 1984 و در طول جنگ سرد پرنسس دایانا با دو دشمن بسیار سرسخت روبرو می شود و ناگهان عشق قدیمی اش استیو ترور برای کمک به او برمی گردد.

گل گدوت ، کریستن وبگ ، پدرو پاسکال و کریس پاین بازیگرانی هستند که در این فیلم نقش آفرینی کرده اند.

این فیلم دنباله ی فیلم زن شگفت انگیز(2017) و نهمین فیلم در دنیای سینمایی دی سی است که کمپانی دی سی کامیکس تولیدکننده ی آن است. این فیلم چهارمین فیلم بلند سینمایی است که زن شگفت انگیز در آن حضور دارد.

آهنگسازی این فیلم را هانس زیمر برعهده دارد. هانس زیمر آهنگسازی بسیاری از فیلم های موفق تاریخ سینما را بر عهده داشته است و همیشه با آهنگ هایش بر کیفیت فیلم ها افزوده است.

فیلم زن شگفت انگیز 1984 در تاریخ 13 آگوست 2020 در سینماها اکران شد و خبرها حاکی از آن است که در تاریخ 25 دسامبر 2020 (5 دی 1399) کیفیت های بلوری این فیلم منتشر می شود.

سی مووی کمتر از یک سال است که کار خودش را رسما شروع کرده است . این وب سایت دارای مجوز از سازمان صوت و تصویر فراگیر دارد به این معنا که تمام فیلم ها ، سریال ها و انیمیشن ها مطابق با قوانین اسلامی است و تماما سانسور شده می باشد بخش های حذف شده فیلم ها و سریال ها به هیچ وجه به خط داستانی فیلم لطمه نمیزند سی مووی تمام تلاشش را می کند تا همیشه با به روز باشد از مزیت های سی مووی پخش آنلاین فیلم ها است. شما به راحتی می توانید با کلیک بر روی پخش آنلاین و انتخاب کیفیت فیلم از بین کیفیت های مختلف در هر زمان و هر مکان و به راحتی فیلم خود را تماشا کنید و لذت ببرید از دیگر نکات مثبت این سایت ، ریسپاسیو بودن آن است ریسپانسیو بودن یعنی شما می توانید فیلم را در تمام دستگاه های دیجیتال مانند گوشی و تبلت تا تلویزیون مشاهده کنید همچنین شما با انتخاب بازیگران و کارگردان ها می توانید به فیلم های آن ها دسترسی پیدا کنید شما می توانید در بخش جستجوی سایت با وارد کردن نام  فیلم ، سریال یا انیمیشن مورد نظر خود آن را در کسری از ثانیه پیدا کنید از ویژگی های مهم دیگر این است که دانلود شما نیم بها محاسبه می شوند و شما برای دانلود فیلم و سریال خود نصف حجم خود را نسبت حجم فیلم از دست خواهید داد جهت ورود به سایت و استفاده از این امکانات هم اکنون می توانید به آدرس 30movie.ir  مراجعه نمایید.