دانلود بازی The Unexpected Quest برای کامپیوتر – نسخه DARKZER0

دانلود بازی The Unexpected Quest برای کامپیوتر – نسخه DARKZER0


منبع: دانلود ها

95

1399/9/9

00:10


The Unexpected Quest یک بازی ماجراجویانه با المان‌های استراتژیک و مدیریتی است که در یک فضای فانتزی قرون وسطی جریان دارد. بازی از آثار کلاسیکی همچون وارکرفت ۳ و Settlers الهام گرفته است و می‌توانید از مواردی همچون ساخت و ساز و نبرد لذت ببرید. می‌توانید از جادوهای بسیاری نیز استفاده کرده و از معجون‌ها برای ایجاد نظم جهانی استفاده کنید. شما باید به جستجوی گنج‌ها پرداخت و منابع خود را مدیریت کنید. کاوش در بازی یکی از موارد بااهمیت است.

موجودات عجیبی در محل زندگی شما وجود دارد که در انتظار شما هستند. بعضی از آن‌ها به شما کمک می‌کنند و بعضی نیز در برابر شما قرار خواهند گرفت. شما باید در کوه‌های پوشیده از برف حرکت کرده و جنگل‌ها را شخم بزنید. بازدید شما از این مناطق، کمک می‌کند که المان‌های گمشده را پیدا کرده و از آن‌ها برای ماجراجویی هرچه بهتر استفاده کنید. منابع در انتظار شما برای جمع‌آوری هستند و می‌توانید همه چیز را برای خود داشته باشید. دنیای شما رفته رفته گسترش پیدا خواهد کرد و برای این دنیا، باید منابع خود را نیز برای ماندگاری بیشتر گسترش دهید.

The Unexpected Quest PC-DARKZER0

دانلود-بازی-The-Unexpected-Quest

ساخت و ساز از دیگر کارهای مهم شما در بازی The Unexpected Quest است. باید پل‌هایی را روی رودخانه‌ها قرار داده و اجازه‌ی تلاطم در آن‌ها را ندهید. می‌توانید از روی باتلاق‌ها، اسکله‌هایی را برای استراحت نیروها ایجاد کرده و ساختمان‌های مختلف را نیز تعمیر کنید. ساختمان‌های جدید در لول‌های بالاتر ایجاد خواهد شد. شما می‌توانید تجهیزات خود را گسترش داده و از منابع خود برای ترکیب آن‌ها استفاده کنید. شهروندان جهان شما، همواره مشکلات زیادی دارند که باید به آن‌ها غلبه کنید. این مشکلات می‌توانند زحمات شما را برباد دهند. اما شما باید مهم‌ترین افراد خود را جمع‌آوری کرده و به آن‌ها اعتماد کنید. سعی کنید احساسات و ذهن شخصیت‌های بازی را با خود همسو کرده و در نهایت به پیروزی نهایی برسید.

info

An adventure game with strategy and management elements in a medieval fantasy setting – drawing inspiration from classics such as Warcraft 3 and The Settlers. Embark on quests, hunt down treasures and manage your resources as you build, battle, cast magic and brew potions to bring order to a world on the brink of disaster.

Strange creatures living in different locations await you. Some of them will help you, others need your help, and others will take a liking to your head…or, rather, your fresh brains. You will visit quiet villages, snow-capped mountaintops, impenetrable forests, and foul-smelling swamps. But one thing will remain the same – adventure awaits you everywhere!

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7/8.1/10 64bit

Processor: Intel Core i3

Memory: 2 GB RAM

Graphics: GeForce GT 730

DirectX: Version 10

Storage: 512 MB available space

Sound Card: 100% DirectX 9.0c compatible sound card

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7/8.1/10 64bit

Processor: Intel Core i5

Memory: 4 GB RAM

Graphics: GeForce GTX 750

DirectX: Version 10

Storage: 512 MB available space

Sound Card: 100% DirectX 9.0c compatible sound card

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید. مطمئن شوید که مسیر اکسترکت شما یک آدرس کوتاه مانند D:/ Games می باشد.

3) بازی را توسط فایل اجرایی “MedievalTales-Win64-Shipping.exe” واقع در پوشه “MedievalTales / Binaries / Win64” به صورت Run as Administrator اجرا کنید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی The Unexpected Quest-DARKZER0 با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو