آموزش بافت شال گردن کودک

160

1399/9/15

12:45


سایت ایران بانو در نظر دارد آموزش های کاربردی و آسان بافتنی و قلاب بافی و هنرهای دستی را به شما عزیزان ارائه نماید.

کلاه بافتنی

طریقه بافت شال و کلاه

برای بافت شال ۳۷ دونه سر میاندازیم. رج اول دوازده دونه اول رکن و بعد از این دوازده دونه یک ژته میزنیم و دوتای بعدی را از زیر یکی میکنیم تا تعداد ژته ها و دونهایی که بافتی دوازده دونه بشه و ما الان سیزده دونه نبافته داریم که اون سیزده دونه را رکن میبافیم.
تا شش رج مانند بالا میبافیم که رفت و برگشت میشه دوازده رج.
حالا نوبت عوض کردن مدل هست . دو تا دونه ی اول رو باهم میگیریم و میبافیم /بدون داشتن دونه ی کناری/ و یک ژته و دوتا دونه باهم و یک ژته این کار رو تا دوازده دونه انجام میدیم و دوازده دونه رکن میبافیم و سیزده دونه ی بعدی این مدلیه که دو دونه ی اول را باهم میبافیم و یک ژته تا دوازده دونه بشه و یک دونه ی باقی مانده ی آخر را از زیر میبافیم. و مانند مدل قبل شش رج میبافیم.
توجه: هنگامیکه مدل ژته دار در وسط قرار میگیره مدل رو با ژته شروع میکنیم و بدون ژته تمام میشه یعنی بعد از دوازده رج رکن برای شروع مدل با ژته شروع میشه و با دوتا یکی کردن تموم میشه و سیزده دونه ی بعدی بافت رکن هست.
و هنگامیکه بافت با دوتایکی کردن شروع میشه با ژته تموم میشه . اندازه ی شال دلخواه میباشد اما کمتر از یک و بیست نشه.

طرز بافت کلاه:

صد و ده دونه سر میاندازیم و دوتا زیر و دوتا رو کشبافت مببافیم . من دوازده رج بافتم. و در دوازدهمین رج کشبافت به طور منظم دونه ها رو به صد و بیست دونه میرسونیم.
و با دوازده دونه رکن بافت رو شروع میکنیم و سه بار مانند مدل شال روی کلاه میبافیم. و برای بافتن چهارمین بار مدلمون در هر رج رفت یک دونه از دونه های رکن کور میکنیم طوری که کاملا رکن ها کور شده باشن و دونه های باقی مونده را در سه رج دوتایکی میکنیم و دونهای باقی مونده را داخل نخ جمع میکنم.

div>

 گرد آوری مطالب : قلاب بافی و بافتنی را با توضیحات کامل و مرحله به مرحله برای همه نوع بافت مثل انواع کلاه دخترانه و لیف و شنل و انواع بافت ها و بافت انواع یقه ها و دستگیره ها همچنین پیراهن دخترانه بافتنی خوشگل دخترانه و زنانه را به صورت رایگان دارد و حتی به شما کمک می کنیم که برا اساس جدول اندازه گیری بافتنی درست و مناسبی را داشته باشید تا بتوانید یک بافت عالی ارائه دهید آموزش های ما همراه با فیلم آموزشی رایگان هستند با ما همراه باشید و از وقت خودتان نهایت استفاده را بکنید

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو