دانلود بازی Ponpu برای کامپیوتر – نسخه CHRONOS

دانلود بازی Ponpu برای کامپیوتر – نسخه CHRONOS


منبع: دانلود ها

96

1399/9/15

14:29


بازی Ponpu از گیم پلی کلاسیک بازی Bomberman الهام گرفته است و تجربه کنندگان آن، یقینا از ورود به چنین دنیایی لذت خواهند برد. این بازی دارای مفاهیم ارزشمندی است و مکانیک و ویژگی‌های جدیدی را برای شما به‌همراه خواهد داشت. این روند در گرافیک جذابی همراه شده است و می‌توانید از لحظه لحظه‌ی بازی لذت ببرید. بازی در واقع مسابقه‌ای برای شکست دادن خدایانی است که بر این جهان حکمرانی می‌کنند و قصد تنظیم مجدد نظم جهانی را دارند. شما باید از طریق مبارزات حماسی وارد شده و به‌صورت تک نفره با آن‌ها روبرو شوید.

شما به جایی خواهید رسید که مبارزات با باس‌ها به جالب‌ترین حالت خود خواهد رسید و می‌توانید از تکنیک‌های خاص بازی در این بخش استفاده کنید. شما باید مهارت‌های خاصی را در این زمینه خرج کرده و عالی عمل کنید. با دوستان خود وارد عمل شده و دشمنان را یک به یک از دم تیغ بگذرانید. نبردها را می‌توانید در حالت چندنفره نیز دنبال کرده و این بار هیجان بیشتری در کنار دوستان خود داشته باشید. می‌تونید با ۳ نفر دیگر از دوستان خود پارد شده و به‌همان اندازه چالش را در بازی تجربه کنید. با نبردی برای مرگ روبرو هستید و باید تمام تلاش خود را در جهت رسیدن به اهداف خود دشته باشید.

Ponpu Build 5912676 PC-CHRONOS

دانلود-بازی-Ponpu

در بازی Ponpu برداشت متفاوتی از یک مفهوم کلاسیک خواهید داشت و با میدان نبردی روبرو هستید که تنها سران بزرگ خداوندگار در آن حضور دارند. بازی دارای جوایز ویژه‌ای برای شما است و می‌توانید با کسب بیشترین سکه، نبردها را به سمت خود هدایت کنید. شما باید شهرها را به رنگ خود درآورده حاکمیت خود را در آن‌ها اعلام کنید. این حاکمیت شما همراه با دردسر خواهد بود و از طرف دیگر بازیکنان تهدید خواهید شد. بازی حماسی‌ترین نبردها را برای شما دارد و هیچ‌گاه نباید آن‌ها را دست کم بگیرید. سبک‌های متفاوتی نیز در بازی وجود دارد که می‌توانید به Deathmatch اشاره کنیم که بیشترین چالش را به شما هدیه می‌دهد.

info

Inspired by the classic gameplay of Bomberman, Ponpu takes the concept in a new direction, adding new mechanics and features while packaging it in super-slick, hand-drawn graphics. Play through the epic single-player campaign where you’ll face off against some of the coolest boss fights you’ve ever seen, in a race to defeat the almighty Duck-God and to stop him from resetting the universe.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7 or newer

Processor: Intel Core i3 M380

Memory: 2 GB RAM

Graphics: Intel HD 4000

DirectX: Version 10

Storage: 1 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید. دقت کنید که مسیر اکسترکت شما، یک آدرس کوتاه مثل D:/ Games باشد.

3) بازی به صورت از پیش کرک شده است. توسط فایل “Ponpu.exe” بازی را می توانید اجرا کنید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Ponpu Build 5912676-CHRONOS با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو