بیوگرافی و عکس های جالب نازنین احمدی با ژست های خاص

بیوگرافی و عکس های جالب نازنین احمدی با ژست های خاص


منبع: آرگا

267

1399/9/17

17:04


در این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، بیوگرافی نازنین احمدی هنرپیشه موفق و جوان تئاتر، سینما و تلویزیون ایرانی همراه با تصاویر اینستاگرامی و دلنشین وی را تهیه و ارائه نموده ایم که امیدواریم مورد پسندتان قرار بگیرد.

نازنین احمدی هنرپیشه جوان و با استعداد تئاتر، سینما و تلویزیون ایرانی می باشد. این هنرمند موفق فعالیت حرفه ای خود را از  تئاتر شهر شروع کرد و با حضور در نمایش های هد هد ، مجلس نامه ، واقعه در مجلس و سودابه خانی تجربیات موفقی بدست آورد و سپس در سال ۱۳۸۵ با فیلم “سه زن” به کارگردانی منیژه حکمت جلوی دوربین رفت. بدانید که وی الگویش در بازیگری خانم فاطمه معتمدآریا می باشد. در ادامه این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، همراه ما باشید تا بیشتر با بیوگرافی نازنین احمدی همراه با کارنامه هنری و تصاویر جدید وی آشنا شوید.

بیوگرافی نازنین احمدی بازیگر ایرانی + تصاویر جذاب وی

نازنین احمدی بازیگر جوان و توانا تئاتر، سینما و تلویزیون ایرانی متولد دهه شصت و در تهران چشم به جهان گشوده است. همچنین ایشان فارغ‌ التحصیل رشته تئاتر از  دانشکده هنر های زیبای دانشگاه تهران است. فعالیت خود را بصورت جدی از تئاتر شروع کرد سپس تجربه کوتاهی در تلویزیون بدست آورد و حالا در سینما می درخشد و علاوه بر بازیگری کار نقاشی و تدوین هم انجام می دهد.

بیوگرافی نازنین احمدی + آلبوم جذاب

این هنرمند ایرانی نخستین بار در سن ۲۰ سالگی با حضور در کلاس های حمید سمندریان وارد این عرصه شد و با  اتود های تمرینی و دانشجویی ادامه داد. تا اینکه فعالیت خود را بصورت حرفه ای از تئاتر شهر شروع کرد و با حضور در نمایش های هد هد ، مجلس نامه ، واقعه در مجلس و سودابه خانی، پنهان خانه پنج در، تله موش، دقیقه‌های بی حوصله و… تجربه های زیادی را به دست آورده است.

سرگذشت جالب نازنین احمدی

سرگذشت جالب نازنین احمدی

عکس های شخصی نازنین احمدی

شرح حال خواندنی نازنین احمدی

سرانجام این بازیگر در سال ۱۳۸۵ با فیلم سینمایی ” سه زن” به کارگردانی منیژه حکمت در کنار نیکی کریمی، مریم بوبانی، آتیلا پسیانی مقابل دوربین قرار گرفت. سال ۱۳۸۷ با سریال ” بی گناهان” به کارگردانی احمد امینی در نقش لیلا وارد قاب تلویزیون شد. در این سریال بازیگرانی همچون داریوش فرهنگ، مسعود کرامتی، مهدی پاکدل، امیر آقایی، ساره بیات، پرویز پور حسینی، همایون اسعدیان، داریوش اسد زاده، صدیقه کیانفر و … حضور داشتند. همچنین ایشان در فیلم ‌های کوتاه چون آیینه، لبریز، اینجا آسمان ابری است، لیلا می‌میرد و… ایفا نقش پرداخته است و در طی سال ‌های اخیر در کنار بازیگری به صورت حرفه‌ای به کار مونتاژ می‌پردازد.

تاریخچه زندگی نازنین احمدی

زندگینامه نازنین احمدی + عکس دیدنی

بیوگرافی نازنین احمدی + تصاویر زیبا

نازنین احمدی بعد از بازی در سریال بی گناهان چند سالی را در کشور آلمان سکونت داشت و سپس بعد از چند سال دوباره به ایران بازگشت و به فعالیت خود ادامه داد. در سال ۱۳۹۰ در فیلم “قبیله من”  در نقش زن روس فعالیت خود را در سینما شروع نمود و در سال ۱۳۹۳ در فیلم “حریر” بازی کرد. سال ۱۳۹۵ در فیلم “سناباد و سارا” کاری از غلامرضا آزادی در کنار الهام طهموری و شهرام لاسمی حضور داشت. بعد از آن در فیلم های ضربه فنی (۱۳۹۶)، نا پدید شدن (۱۳۹۶)، ترخیص (۱۳۹۶)، ابر بارانش گرفته (۱۳۹۸) و … ایفای نقش پرداخته است.

بیوگرافی نازنین احمدی + گالری لاکچری

شرح حال نازنین احمدی و همسرش

در ادامه بیوگرافی نازنین احمدی آمده که وی در تاریخ ۲۲ بهمن ماه سال ۱۳۹۸ در فیلم «ابر بارانش گرفته» به کارگردانی و نویسندگی مجید برزگر بازی کرد و اولین سیمرغ بلورین‌ اش را برای بازی در این فیلم دریافت نمود. او سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اصلی زن را برای بازی در فیلم «ابر بارانش گرفته» از سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر دریافت کرده است. پریناز ایزدیار برای فیلم “سه ‌کام حبس”، مریم مقدم برای فیلم “قصیده گاو سفید”، ندا جبرئیلی برای فیلم “مردن در آب مطهر” و الناز شاکردوست برای فیلم “من می‌ترسم”، نامزد های دیگر بخش «بهترین بازیگر نقش اصلی زن» در آن دوره از جشنواره فجر بودند.

بیوگرافی نازنین احمدی + عکس

زندگینامه جالب نازنین احمدی

عکس اینستاگرامی نازنین احمدی

زندگینامه نازنین احمدی و همسرش

علاقه نازنین به فیلم های کوتاه

بازی در فیلم کوتاه را خیلی دوست دارم و مخصوصا به بچه هایی که همه انرژی خودشان را می گذارند تا فیلم کوتاه بسازند اهمیت می دهم، گاهی با امکانات کم حتی کارهای خوبی ساخته می شود از طرفی فیلم کوتاه در سال های اخیر خیلی حرفه ای و جدی کار می شود و بازیگر می تواند در یک تایم کوتاه خودش را در یک نقش به چالش بکشد.

شرح حال کامل نازنین احمدی

زندگینامه خواندنی نازنین احمدی

زندگینامه کامل نازنین احمدی

کار نقاشی

خوب است بدانید که خانم احمدی در کنار فعالیت های بازیگری که بصورت تخصصی در تئاتر پیگیری می کند در عرصه هنری طراحی و نقاشی هم شروع به فعالیت کرده است.

شرح حال نازنین احمدی + عکس

عکس و بیوگرافی نازنین احمدی

زندگینامه نازنین احمدی بازیگر ایرانی

کارنامه هنری نازنین احمدی

فیلم های سینمایی نازنین احمدی 

  • سه زن (۱۳۸۵)
  • قبیله من (۱۳۹۰)
  • حریر (۱۳۹۳)
  • سناباد و سارا (۱۳۹۵)
  • ضربه فنی (۱۳۹۶)
  • نا پدید شدن (۱۳۹۷)
  • ابر بارانش گرفته (۱۳۹۸)

مجموعه تلویزیونی نازنین احمدی

بی گناهان (۱۳۸۷)

فیلم های کوتاه احمدی

  • در من کسی نفس می‌کشد (۱۳۹۸)
  • بیگودی (۱۳۹۷)
  • زنی که او بودم (۱۳۹۶)
  • ترخیص (۱۳۹۵)
  • اتاق (۱۳۹۴)
  • بازگشت (۱۳۹۴)
  • فیلمی برای تو (۱۳۹۳)
  • نقطه صفر آرزو (۱۳۹۲)

تئاتر نازنین احمدی 

  • وانهاده (امین بهروزی، گرجستان تفلیس)
  • خداحافظ باغ آلبالوی من (کارگردان:سارا مخاوات، سالن سایه تئاتر شهر، ۱۳۹۷)
  • روزهای بی‌باران (کارگردان:امین بهروزی، سالن سایه تئاتر شهر، ۱۳۹۵، سالن شهرزاد، ۱۳۹۷)
  • راشومون (کارگردان:رضا کوچک‌زاده، تالار قشقایی تئاتر شهر، ۱۳۹۶)
  • یادداشت ‌های روزانه (کارگردان:رویا پردیس، ۱۳۹۳)

بیوگرافی نازنین احمدی + تصاویر شخصی

بیوگرافی نازنین احمدی + گالری

بیوگرافی نازنین احمدی + تصاویر شخصی

زندگینامه نازنین احمدی + تصاویر

بیوگرافی نازنین احمدی و همسرش

امیدواریم از خواندن بیوگرافی نازنین احمدی بازیگر ایرانی و همچنین از تماشای تصاویر اینستاگرامی و جدید لذت برده باشید و از اینکه تا این لحظه همراه ما بودید بی نهایت سپاس گذاریم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو