دانلود بازی Diggles The Myth of Fenris برای کامپیوتر – نسخه GOG

دانلود بازی Diggles The Myth of Fenris برای کامپیوتر – نسخه GOG


منبع: دانلود ها

88

1399/9/20

03:10


در بازی Diggles The Myth of Fenris با کوتوله‌ای آشنا می‌شویم که وظیفه‌اش، استخراج منابع و برداشت قارچ است. او در این راه دشمنان زیادی دیرامون خود می‌بیند که خفاش‌ها اصلی‌ترین آن‌ها هستند. خفاش‌ها سخت کوش هستند و فعالیت‌های زیادی را در اطراف شما انجام خواهند داد. جالب است بدانید که شخصیت اصلی داستان ما، در یک قبیله‌ی منحصربه‌فرد از پدرخوانده‌ها زندگی می‌کند و آن‌ها فعالیت‌های مختلفی را برای تفریح خود انجام می‌دهند.

مجموعه متنوعی از مهارت‌ها و تکنیک‌های خاص جنگی را در این بازی می‌بینیم و شما می‌توانید از آن‌ها تغذیه و سرگرم کردن نیروهای خود استفاده می‌کند. تونل‌هایی که این معدن کار ایجاد می‌کند، به‌زودی حاوی نوزادانی خواهد بود که در آینده از قلمرو دفاع خواهند کرد. البته قبایل منحصربه‌فرد دیگری هم وجود دارند که شما با گرفتن آن‌ها می‌توانید مستعمره خود را توسعه کنید. ابتدا اطمینان حاصل کنید که موارد موردنیاز خود را در اختیار دارید و می‌توانید از ابزارهای تولید و جمع‌آوری نیز استفاده کنید. بازی حاوی داستانی است که شامل ماموریت‌های بسیار برای کوتوله‌های داستان خواهد بود و هیچ چیز قرار نیست که ساده باشد.

Diggles The Myth of Fenris PC-GOG

دانلود-بازی-Diggles-The-Myth-of-Fenris

در بازی Diggles The Myth of Fenris بیش از ۴۰ سطح می‌بینیم که هرکدام روایت خاص و منحصربه‌فردی دارند. شما می‌توانید مشکلات مختلف را از سر خود گذرانده و به‌دنبال بسط دادن تجربه‌ی خود باشید. هرکدام از کوتوله‌ها دارای مشکل خاصی هستند و این مشکلات، محدودیتی را در آن‌ها ایجاد می‌کند که با تلاش بسیار، تبدیل به نقطه قوت خواهد شد. سلاح‌هایی را در بازی می‌بینیم که منحصر به هرکدام از این کوتوله‌ها است و می‌توانند با آن‌ها به اهداف خود برسند. درخت فناوری نیز در بازی وجود دارد که ابزارهای بیشتری از آن نصیب شما خواهد شد. گرافیک بازی ساده دنبال می‌شود و در عین حال یک موسیقی با ظرافت تمام، اتمسفر خوبی را در زیر زمین ایجاد کرده است.

info

DIG*GLE (n): an underground dwelling dwarf whose main function is to mine resources, harvest mushrooms and bat the enemies to survive. They are hardworking, but enjoy leisure time activities such as bowling, the disco, a trip to the pub and perpetuating the species. The Diggles dynasty has been chosen by Godfather Odin to rid the world of Fenris, the hound of hell.

Odin made sure no Diggle is the same. Develop each of them with a varied set of skills and combat techniques so you can grow your clan. Give Diggles some free time, make sure they are fed and entertained and soon your tunnels will be full of angry babies. But don’t get too comfortable – there are other unique clans down there.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7 or later

Processor: 2.0 GHz Dual Core CPU

Memory: 2 GB RAM

Graphics: graphics card with at least 2 GB RAM

DirectX: Version 11

Storage: 2 GB available space

Additional Notes: To run the game on Windows 7 please install the update KB4019990

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 10

Processor: 2.0 GHz Dual Core CPU

Memory: 4 GB RAM

Graphics: graphics card with at least 2 GB RAM

DirectX: Version 11

Storage: 2 GB available space

راهنمای نصب

1) فایل فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و به نصب بازی بپردازید.

2) بازی به صورت DRM-Free بوده و نیازی به کرک ندارد.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Diggles The Myth of Fenris-GOG با لینک مستقیم

————–

دانلود پک گودیز بازی منتشرشده در وبسایت GOG


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو