کدام دیدنی های آمریکای جنوبی پرطرفدارتر هستند؟

کدام دیدنی های آمریکای جنوبی پرطرفدارتر هستند؟


منبع: آرگا

107

1399/9/21

10:05


آشنایی با دیدنی های آمریکای جنوبی شما را با ایالت های متعددی از آمریکا آشنا می کنید این منطقه دارای جاذبه های توریستی بسیار زیادی است موزه های تاریخی، بناهای تاریخی، جاذبه های فرهنگی، جاذبه های مدرن، جاذبه های طبیعی و پارک های ملی از مهم ترین جاذبه هایی است که در این منطقه می توانید از آن ها بازدید کنید و تجربه های زیادی از آن به دست آورید.

کدام دیدنی های آمریکای جنوبی پرطرفدارتر هستند؟

امروزه با توجه به پیشرفت های روزافزونی که در مناطق آمریکای جنوبی حاکم بوده است تعداد زیادی از گردشگران هستند که هر ساله از زیبایی های این منطق بازدید می کنند و این منطقه مورد توجه تعداد زیادی از گردشگران است از نواحی شمالی تا جنوبی این قاره پر از جاذبه های زیبایی است که باید از آن ها دیدن کنید و از تجربه های مهم خود در سفر خود به این مناطق خاطره سازی کنید. شاید بد نباشد در این میان سری نیز به مکزیک بزنید منطقه ای که در فصل های مختلفی از سال گردشگر می پذیرد و شما در سفرهای خود به اینگونه از مناطق می توانید تجربه های زیادی داشته باشید. برای بهره مند شدن از جاذبه های بسیار زیبا و دیدنی های آمریکای جنوبی باید راهی سفر به این منطقه شوید و از جاذبه های تاریخی و طبیعی آن بازدید کنید مسافرت های تفریحی و گردشگری در این منطقه می تواند برای خیلی از گردشگران دارای جذابیت باشد. شما علاقه مندان در ادامه این بخش می توانید با جاذبه های مهمی از این منطقه آشنا شوید.

دیدنی های مهم و جذاب آمریکای جنوبی:

خیلی از گردشگران این منطقه تفریحی را با وجود صخره های جذاب و سواحل بکر آن به خاطر دارند این مناطق از جذابیت های بسیار زیادی برخوردار است و شما علاقه مندان در سفر خود به این منطقه می توانید با مکان های دیدنی آمریکا بیشتر آشنا شوید. این منطقه با وجود ایالت های مختلف شناخته شده است دیدنی های شیکاگو نیز جزی از دیدنی های آمریکا است.

 

 آتشفشان آرنال:

یکی از بهترین دیدنی آمریکای جنوبی آتفشان آرنال می باشد که در کشور کارستاریکا واقع شده است و برای مردم این کشور به عنوان یک نماد بزرگ شناخته می شود. این مکان دیدنی یکی از فعال ترین آتشفشان های جهان می باشد که سالانه بیش از ۲۰۰ هزار نفر از آن بازدید می کنند. این مکان در فصل بهار به یکی از شلوغ ترین مناطق آمریکای جنوبی از لحاظ جذب گردشگران تبدیل می شود و برای مردم کاستاریکا از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. این مکان پرتلاطم دارای چشم انداز بی نظیری می باشد که در هر جای جهان چنین چیزی را مشاهده نخواهید کرد.

دیدنی های آمریکای جنوبی

 دره مقدس:

این دره یکی از بهترین مناطق گردشگری در کشور پرو محسوب می شود و در آمریکای جنوبی از رتبه بسیار بالایی برخوردار می باشد. این دره دارای چشم انداز بسیار زیبایی می باشد که در آن ویرانه‌های باستانی زیادی وجود دارد. این مکان از بهترین مناطقی می باشد که می توانید در طول سفر خود از آن بازدید نمایید و از سفر خود لذت ببرید. شهر ماچوپیچو یکی از مهم ترین شهر هایی است که در این دره واقع شده است و دارای ویرانه های زیادی از گذشته می باشد که دسترسی و بازدید از آن فقط از طریق پیاده روی و یا قطار هایی که از کنار آن می گذرند امکان پذیر است. این دره دارای هیچ گونه محدودیتی نمی باشد و همه روزه می توانید به صورت رایگان از آن بازدید نمایید.

آمریکای جنوبی

پارک ملی تیانا:

یکی دیگر از دیدنی های آمریکای جنوبی پارک ملی تیانا می باشد که در کشور کلمبیا واقع شده است و یکی از پرچالش ترین مناطقی است که می توانید به آن سفر کنید و از سفر خود نهایت لذت را ببرید.این پارک سرسبز دارای زیبایی و هیجان بسیار زیادی می باشد و در آن حیات وحش نیز وجود دارد. همچنین در این مکان دیدنی یک شهر باستانی وجود دارد که شما می توانید در مسافرت خود از آن بازدید نمایید. در این مکان دیدنی یک رودخانه وجود دارد که از لا به لای سرسبزی این پارک عبور می کند و شما می توانید در بخش هایی از این رودخانه به شناکردن بپردازید.

طبیعت آمریکای جنوبی

کوه رورایما:

اگر علاقه مند به کوه نوردی و پیاده روی هستید این کوه زیبا در ونزوئلا واقع شده است و می تواند شما را شگفت زده نماید. این کوه بی نظیر می تواند یکی از بهترین سفر های شما به آمریکای جنوبی را رقم بزند. در مسیر شما برای رسیدن به این کوه زیبا رودخانه،درختان سر به فلک کشیده، دره، جنگل های انبوه و … وجود دارد که زیبایی های این منطقه را چندین برابر کرده است. برای بازدید از این کوه دیدنی پیشنهاد می کنیم در اوایل بهار و یا اواخر تابستان به آن سفر نمایید تا از شگفتی های منطقه استفاده نمایید.

دره آمریکای جنوبی

جزیره‌ی ایستر:

یکی از بهترین جزایری که در آمریکای جنوبی وجود دارد جزیره ایستر در کشور شیلی می باشد که به عنوان یک مکان مقدس برای مردم این کشور می باشد. در این جزیره مجسمه ای به نام موآی وجود دارد که جنس آن از سنگ می باشد و حدود ۱۰۰۰ عدد از آن در مناطق مخلتف جزیره ساخته شده است. این جزیره در  جنوب شرقی اقیانوس آرام قرار دارد و یکی بهترین جزیره های جهان نام دارد. این جزیره برای مردم شیلی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و از آن به عنوان یک نماد بزرگ یاد می شود. اگر قصد سفر به این کشور را دارید پیشنهاد می کنیم حتما از آن بازدید نمایید. این مکان یکی دیگر از دیدنی های آمریکای جنوبی می باشد. سواحل این جزیره دارای تفریحات آبی بسیار فراوانی می باشد و می تواند یک روز عالی را برای شما گردشگران عزیز بسازد.

تندیس آمریکای جنوبی

همانطور که می دانید آمریکا دارای ایالت های مختلفی است یکی از مهم ترین آن ها نیز میشیگان است که برای آشنایی با دیدنی های ایالت میشیگان می توانید وارد لینک شوید این منطقه برای مهاجرت کردن نیز بسیار مناسب است و به همین خاطر مهاجران زیادی می پذیرد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو