دیدنی های آنتلوپ کنیون با صخره های تماشایی و چشم اندازهای زیبا

دیدنی های آنتلوپ کنیون با صخره های تماشایی و چشم اندازهای زیبا


منبع: آرگا

4

1402/4/12

11:41


اگر از علاقه مندان به طبیعت گردی هستید در این بخش با دیدنی های آنتلوپ کنیون رو به رو می شوید. این دره شامل صخره هایی بلند است.

آمریکا دارای طبیعت شگفت انگیز بوده که شما با آن ها رو به رو می شوید. در این بخش نیز امکان بازدید از دیدنی های آنتلوپ کنیون را خواهید داشت. این پارک در واقع یک پارک صخره ای طبیعی است که جاذبه های مختلفی دارد.

گردش در آنتلوپ کنیون

معرفی دیدنی های آنتلوپ کنیون:

این پارک طبیعی در ایالت آریزونا واقع شده که شامل صخره های دیدنی بی شماری است. شرایط  آب و هوایی این پارک نیز مناسب خواهد بود. این صخره ها که مشاهده می کنید در اثر یک فرسایش طبیعی ایجاد شده است. نورپردازی نابی که در این ناحیه مشاهده می کنید بیش از هر چیز توجه شما را جلب می کند. این دره از مکان های دیدنی آمریکا می باشد.

دیدنی های آنتلوپ کنیون

این پارک دیدنی در محدوده دریاچه پاول واقع شده و در ژرف این دره نیز زیبایی زیادی دارد. این پارک را می توان یکی از جالب ترین جاذبه های طبیعی دانست. این ناحیه دارای یک غار طبیعی بوده که اطراف آن را این صخره های مرتفع احاطه کرده اند. برای بازدید از این غار باید ۲ ساعت ماشین سواری کنید.

شما با سفر به این دره مقصد عالی را برای گردش انتخاب خواهید کرد. همانطور که اشاره شد این دره به دلیل فرسایش های ماسه ای ایجاد شده است. این ناحیه همچنین در معرض سیلاب های زیادی قرار می گیرد. در فصل های بارانی سال میزان آب این دره بیشتر خواهد شد.

جذابیت های آنتلوپ کنیون

برای اینکه شاهد زیبایی های مختلفی از بخش های این دره باشید باید هزینه زیادی را پرداخت کنید. زمین های اطراف این دره شخصی بوده و به همین دلیل برای بازدید از این دره باید هزینه ای پرداخت شود. این دره بسیار عمیق بوده و دیدنی های زیادی دارد. دیدنی های کوه رورایما نیز جذابیت های زیادی داشته که در لینک با آن آشنا می شوید.

بخش های بالایی و پایینی:

دیدنی های آنتلوپ کنیون بسیار متنوع هستند و شامل بخش های مختلفی بوده در بخش هایی از این صخره ها قوس صخره ها بیشترو کم می شود که این موجب شده تا زیبایی بیشتری در این دره مشاهده کنید. قوس های سنگی و مارپیچی که در قمست های زیادی از این صخره ها مشاهده می کنید، حیرت انگیز هستند.

آنتلوپ کنیون

اگر به دنبال ایده های ناب عکاسی هستید، بهتر است تا به قسمت های بالایی این صخره بروید. پرتورهای نور که از میان این شکاف ها دیده می شود، ایده های ناب تری را برای عکاسی شما فراهم می کنند. مناظر فوق العاده ای که می بینید، دیدنی هستند.

گردشگران برای بازدید از زیبایی های این دره هزینه های زیادی را پرداخت می کنند. بخش پایینی این دره نیز شاید زیبایی های کمتری نسبت به دیگر قسمت ها داشته باشد، اما نباید به راحتی از این زیبایی ها بگذرید. این بخش ویژه ماجراجویی است. در این قسمت نردبانی قرار داده شده است که می توانید از آن عبور کنید.

طبیعت آنتلوپ کنیون

شما عزیزان با استفاده از تورهای گردشگری نیز می توانید به این دره سفر داشته باشید. این دره از دیدنی های آمریکا بوده که شما عزیزان با آن آشنا خواهید شد. اگر می خواهید بدانید که کدام دیدنی های آمریکا پرطرفدار هستند از این دره بازدید کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو