خرید کیک در کرونا، نکاتی که باید بدانید

خرید کیک در کرونا، نکاتی که باید بدانید


114

1399/9/23

10:20


در حال حاضر به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا محدودیت هایی در قسمت های مختلف زندگیمان ایجاد شده که از مهم ترین آن ها می توان به حذف شدن دورهمی و مراسم های تولد و ازدواج و موارد مشابه اشاره کرد.

معمولا بسیاری از خریدهای نه چندان ضروری و بسیاری از تفریحات در دوران قرنطینه از زندگیمان حذف شده اند اما مسئله ای که وجود دارد این است که آیا نمی توان با رعایت های پروتکل های بهداشتی، برخی از کارها را انجام داد؟ به طور مثال شاید نتوان مانند گذشته جشن تولد گرفت و مهمانان زیادی دعوت کرد اما اعضای خانواده می توانند با کنار یکدیگر بودن شادی را به دلیل شیوع ویروس کرونا حذف نکنند.

در این مقاله قصد داریم درباره خرید کیک در دوران کرونا، مواردی را بررسی کنیم و یک مرجع کاملا معتبر برای خرید کیک در این دروان به شما معرفی کنیم. از این رو اگر در آستانه ی سالگرد، مناسبت خانوادگی یا حتی شب یلدا هستید، این مقاله را از دست ندهید.

خرید کیک در کرونا، نکاتی که باید بدانید

خرید کیک در دوران کرونا کار اصولی است یا خیر؟

برخی از خانواده ها در پاسخ به این سوال می گویند که تا وقتی می توانیم تولد نگیریم، پس فعلا از این مورد صرف نظر می کنیم تا مجبور به خرید کیک از بیرون نشویم! شاید این دیدگاه به هر دلیلی صحیح باشد اما نکته ای که اهمیت گسترده ای دارد این است که ویروس کرونا در حال حاضر در قسمت های مختلفی از زندگی ما اختلال ایجاد کرده و بهتر است مراقب باشیم تا با حذف شادی های هر چند کوچک، روحیه مان را از دست ندهیم.

اگر به هر دلیل خرید کیک و دور هم ماندن خانوادگی را کار اصولی نمی دانید پس پیشنهاد بعدی این است که حداقل خودتان کیک درست کنید. به خصوص در زمان هایی که مناسبت های مربوط به افراد کم سن و سال تر خانواده پیش رویتان است، سعی کنید به هیچ عنوان نسبت به آن بی تفاوت نباشید. توجه کردن به بچه ها در این شرایط از مهم ترین مسئولیت های خانواده هاست که گاهی انجام آن را فراموش می کنند! برای یادگیری پخت انواع کیک پیشنهاد می کنیم به بلاگ کیک ویترین مراجعه کنید.

خرید کیک در کرونا، نکاتی که باید بدانید

خرید کیک در کرونا یا درست کردن کیک در کرونا!

قطعا گسترش ویروس کرونا و اهمیت این اتفاق را نمی توان نادیده گرفت. همانطور که مشاهده می کنید بسیاری از فروشگاه ها فروش خود را به فروش اینترنتی تبدیل کرده اند اما هنوز هم در مواردی مانند رعایت پروتکل های بهداشتی یا زمان ارسال، نقطه ضعف دارند.

به صورت کلی در تمامی قسمت های سخت و تلخ زندگی، روحیه داشتن همان چیزی است که به شما کمک می کند تا از سختی ها عبور کنید. بسیاری از افراد با توجه به وضعیت فعلی کشور، آماده کردن کیک را به خرید آن ترجیح می دهند اما شما می توانید خریدتان را از از فروشگاه هایی انجام دهید که تمامی پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند.

اگر کودکتان عاشق این است که برای او کیک تولد بخرید، این شادی را از خودتان و کودکتان دریغ نکنید. می توانید سفارش کیک تولد با عکس کودکتان را در سایت کیک ویترین ثبت کنید و مطمئن باشید که این فروشگاه تمامی تلاش خود را در راستای با کیفیت بودن کیک و همچنین رعایت تمامی موارد بهداشتی انجام خواهد داد.

ضدعفونی را فراموش نکنید!

اگر قصد دارید به صورت حضوری کیک بخرید، باید تمامی پروتکل های بهداشتی را رعایت کنید و حتی در صورت ممکن جعبه کیک را ضدعفونی کنید. اما موضوعی که وجود دارد این است که احتمال مبتلا شدن به کرونا در زمان خرید حضوری گسترده است. به همین دلیل پیشنهاد می شود بین خرید کیک از فروشگاه های معتبر و پخت کیک یک گزینه را انتخاب کنید.

کیک تولد امیر قلعه نویی با عکس خاص! | فرتاک ورزشی

از مطمئن ترین فروشگاه های اینترنتی، کیک بخرید!

اگر قصد دارید مراسماتی مانند شب یلدا را امسال هم برگزار کنید و در کنار هم باشید، با ورود به سایت کیک ویترین می توانید تمامی مواردی که لازم دارید را با بهترین قیمت و کیفیت سفارش دهید. نکته ای که درباره فروشگاه کیک ویترین وجود دارد این است که این وب سایت در دوران کرونا می تواند بهترین مرجع خرید شما در زمینه انواع کیک، لوازم جشن و فینگرفود باشد.

نیازی نیست برای خرید لوازم تزئیناتی یا فینگرفود از منزل خود خارج شوید. البته نه تنها کیک های مناسبتی بلکه انواع کیک روزانه یا کیک صبحانه نیز در این وب سایت وجود دارد که می توانید هر یک از آن ها را برای صبحانه خود سفارش دهید و در کمترین زمان ممکن کیک مورد نظر خود را تحویل بگیرید.

مهم ترین نکاتی که درباره خرید کیک در دوران کرونا باید بدانید این است که هرگز از مراجعی که نسبت به کیفیت کارشان مطمئن نیستید خرید نکنید و بعد از دریافت کیک حتما جعبه آن را با اسپری الکل ضد عفونی کنید. به یاد داشته باشید که شادی سهم قلب شماست و با رعایت نکات بهداشتی هنوز هم می توان به بهانه هایی مانند شب یلدا، شاد بود.

 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو