نمونه های آرایش با چادر و قواعدی که باید بدانید

نمونه های آرایش با چادر و قواعدی که باید بدانید


منبع: آرگا

874

1399/9/24

23:03


در این مطلب با انواع مدل های آرایش با چادر جدید و خاص مخصوص خانم های جذاب آشنا خواهید شد که امیدواریم از مشاهده این مدل ها نهایت لذت را ببرید.

اغلب خانم ها تصور می کنند با پوشیدن چادر ظاهر آن ها امروزی به نظر نمی رسد در صورتی که این تفکر نادرست می باشد و اگر شما تمایل دارید در هنگام پوشیدن چادر استایلی متفاوت تر داشته باشید بهتر است از مدل های آرایش با چادر الگوبرداری نمایید و میکاپی بی نظیر برای حضور در مکان های مختلف داشته باشید.

مدل های آرایش با چادر

میکاپ صورت با حجاب برای خانم های ایرانی مهم می باشد زیرا اغلب آن ها تمایل دارند در عین زیبایی و آراستگی ، حجابی کامل نیز داشته باشند. در ادامه مدل هایی از میکاپ با چادر را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها میکاپی بی نظیر و زیبا را برای حضور در مکان های مختلف داشته باشید.

 آرایش با چادر

طرح های میکاپ با چادر

اغلب خانم های چادری تمایل دارند ظاهری طبیعی داشته باشند و اگر شما نیز از این دسته از افراد می باشید بهتر است برای میکاپ صورت خود از مدل های آرایش طبیعی ایده بگیرید.

برای داشتن آرایشی طبیعی و ملایم ابتدا کرم مرطوب کننده بزنید سپس پوست صورت خود را به کمک کرم پودر بپوشانید تا یکدست شود همچنین می توانید از پنکک نیز استفاده نمایید و چربی های صورت تان را بگیرید.

برای آرایش چشم ها از مدل های ساده استفاده نمایید و اگر تمایل دارید ظاهری ساده داشته باشید بهتر است برای میکاپ چشم هایتان فقط مژه ها را به کمک ریمل فرم دهید همچنین می توانید سایه ای ملایم را پشت پلک چشم های خود بکشید و برای فرم دادن به چشم ها نیز خط چشمی باریک و بدون دنباله را بکشید.

آرایش ابروها نیز از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و شما می توانید برای فرم دادن به ابروهای خود از مداد ابرو و ژل ابرو و ریمل ابرو استفاده نمایید و قسمت های خالی ابرو را پر نمایید.

آرایش ملایم برای خانم های چادری

میکاپ برای خانم های چادری

آرایش زیبا برای خانم های باحجاب

آرایش زیبا برای خانم های چادری

مدل میکاپ با چادر

آرایش صورت برای خانم های چادری

آرایش ساده برای خانم های چادری

مدل میکاپ برای خانم های چادری

آرایش برای خانم های چادری

برای داشتن آرایشی ملایم بهتر است گونه های خود را به کمک رژگونه با رنگ ملایم گریم کنید. استفاده از رژگونه های براق و اکلیلی برای خانم های چادری مناسب نمی باشد.

گریم لب ها نیز از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و برای فرم دادن به لب ها می توانید از رژلب با رنگی ملایم استفاده نمایید و جذابیت ظاهری تان را تکمیل نمایید.

خانم های چادری توجه داشته باشند که از آرایش های غلیظ و مجلسی نباید برای میکاپ صورت خود استفاده نمایند زیرا این آرایش ها برای مکان های عمومی مناسب نمی باشند همچنین اگر شما از آن دسته از خانم هایی هستید که تمایل دارید سن تان کمتر به نظر برسد بهتر است همیشه آرایش روزانه ای ساده و ملایم داشته باشید.

آرایش برای خانم های چادری

میکاپ لایت مخصوص خانم های چادری

مدل آرایش زیبا با چادر

مدل میکاپ دخترانه

آرایش زیبا برای خانم های چادری

میکاپ ملایم برای خانم های چادری

آرایش زیبا برای خانم های چادری

آرایش زیبا و خاص برای خانم های چادری

آرایش خاص برای خانم های چادری

در این مطلب توجه شما را به انواع مدل های میکاپ برای خانم های چادری جلب کردیم که امیدواریم این مدل ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو