الگوهای نمدی جالب و متفاوت برای ساخت عروسک و حروف انگلیسی

الگوهای نمدی جالب و متفاوت برای ساخت عروسک و حروف انگلیسی


منبع: آرگا

654

1399/9/25

12:51


مجموعه ایی بی نظیر و متفاوت از انواع الگوهای نمدی جدید و بسیار زیبا را در این مطلب معرفی می نماییم که هر یک از این الگوهای ساده و جدید می توانند انتخاب مناسبی برای انجام کارهای نمدی زیبا و جالب در منزل باشند.

الگوهای نمدی جالب و متفاوت برای ساخت عروسک و حروف انگلیسی

پارچه نمد یکی از پرکاربردترین پارچه ها برای تهیه عروسک های زیبا و سایر وسایل تزیینی منزل است که در رنگ ها و طرح های متنوع و ضخامت های مختلف در بازار موجود است. بعد از تهیه پارچه نمدی مورد نظر، باید اقدام به تهیه انواع الگو نمدی مناسب نمود که برای اینکار می توانید از الگوهای ارائه شده در این مطلب نیز استفاده نمایید. بعد از انتقال الگوی نمدی بر روی پارچه، آن را برش زده و سپس اقدام به دوخت نمایید. توجه داشته باشید که هر یک از الگو های ساده نمدی برای تهیه وسیله ای خاص مورد استفاده قرار می گیرند و شما می توانید با توجه به نیاز خود الگوی مناسب را انتخاب نموده و نهایت استفاده را از آن ببرید.

مجموعه ایی بی نظیر از الگوهای نمدی جدید و بسیار زیبا :

تهیه الگو های نمدی مناسب و دلخواه یکی از مهمترین مراحل در انجام کارهای نمدی است، همانطور که گفتیم الگوی کارهای نمدی تنوع بسیار بالایی دارند و با کمی دقت و توجه می توانید مناسب ترین الگو را انتخاب نموده و مورد استفاده قرار دهید. الگو های زیر مربوط به عروسک های نمدی بامزه و جالب هستند که می توانید به راحتی آنها را در منزل تهیه نمایید.

الگوهای نمدی جالب و زیبا

الگوی عروسک نمدی دخترانه

الگوهای نمدی

الگوی عروسک های نمدی جدید و جالب

الگوی عروسک نمد دختر

الگوی عروسک نمدی دختر

الگوهای جدید و زیبای نمدی

الگوی بابانوئل نمدی

الگوی حیوانات نمدی :

حیوانات نمدی نیز از جمله عروسک های نمدی بسیار زیبا و جذاب هستند که طرفداران زیادی بین کودکان دارند، در این بخش به ارائه الگوی حیوانات نمدی بامزه و دوست داشتنی می پردازیم که با استفاده از این الگو ها می توانید حیوانات نمدی مختلفی بسازید.

الگوی پروانه نمدی جدید

الگوی پروانه نمدی

الگوی حیوانات نمدی جدید

الگوی روباه نمدی بامزه

الگوی حیوان نمدی زیبا

الگوی خوک نمدی

الگوی گوسفند نمدی

الگوی گوسفند نمدی

الگوی شیر نمدی

الگوی شیر نمدی کودکانه

الگوی لاک پشت نمدی

الگوی لاک پشت نمدی

الگوهای جدید نمدی

الگوی خرس نمدی کودکانه

الگوی سگ نمدی

الگوی سگ نمدی برای کودکان

الگوی حیوان نمدی جدید و جالب

الگوی خرگوش نمدی

الگوهای زیبا برای نمد دوزی

الگوی میمون نمدی

الگوی حروف انگلیسی نمدی :

حروف انگلیسی نمدی کاربردهای زیادی در تهیه ریسه های اسم نمدی، تزیینات نمدی منزل و.. دارند، از این رو در این بخش به معرفی الگو های حروف انگلیسی می پردازیم که می توانید آنها را در سایز مناسب و دلخواه پرینت گرفته و برای کارهای نمدی مورد استفاده قرار دهید.

الگوی زیبا و جالب اسم نمدی

الگوی حروف انگلیسی کوجک

الگوی حروف انگلیسی نمدی

الگوی الفبا انگلیسی برای نمد دوزی

الگوی زیبای نمدی

الگوی حروف انگلیسی بزرگ با فونت درشت

الگو اعداد نمدی

الگوی اعداد انگلیسی نمدی

الگوی حروف انگلیسی نمدی

الگوی حروف انگلیسی جدید و زیبا

الگوی حروف انگلیسی

الگوی حروف انگلیسی برای ریسه اسم کودکان

الگوی سبزیجات نمدی

ساخت سبزیجات نمدی ایده جذابی است که با داشتن کمی خلاقیت و ذوق و نیز ایده گرفتن از الگو های موجود می توانید به راحتی این کار را در منزل انجام دهید و علاوه بر ایجاد سرگرمی از آنها در تزئینات داخل آشپزخانه تان و یا به عنوان کاردستی بچه ها مورد استفاده قرار دهید، در اینجا تصاویری از انواع سبزیجات نمدی همچون هویج، کلم پیچ، کاهو، خیار، بادمجان، فلفل دلمه ای، کدو و گوجه فرنگی گلچین کرده ایم که امیدواریم مورد توجهتان قرار گیرند.

تصویر الگوی نمدی

الگوی نمدی سبزیجات

الگوهای نمدی جذاب

الگوی نمدی تزئینی

الگوی نمدی جذاب

انواع الگوی نمدی

تصاویری از الگوی نمدی

عکس الگوی نمدی

تصویری از الگوی نمدی

الگوی عروسکهای نمدی فانتزی

با استفاده از پارچه نمد می توان انواع عروسک های نمدی زیبا و تزئینی بسازید و برای دیزاین داخلی قسمتهای مختلف منزل به کار گرفته و یا به عنوان اسباب بازی بچه ها در اختیارشان قرار دهید و آنها را سورپرایز کنید، ایده ساخت عروسکهای فانتزی و با طرح هایی از شخصیت های کارتونی مورد علاقه بچه ها ضمن اینکه می تواند فوق العاده آنها را خوشحال و شگفت زده نماید، بسیار کم هزینه بوده و می توانید با الگوگیری از نمونه های ارائه شده به راحتی اقدام به ساخت آنها کنید، در اینجا می توانید با نمونه های دیگری از انواع الگوی عروسکهای نمدی فانتزی و جذاب آشنا شوید.

الگوهای نمدی عروسک زیبا

الگوی نمدی بن تن

الگوی نمدی

الگوهای نمدی عروسک فانتزی

مدل الگوی نمدی

مدلی از الگوی نمدی

با جدیدترین و زیباترین الگوهای نمدی آشنا شدید، امیدواریم مشاهده این الگو های زیبا برای شما دوستان عزیز نیز مفید بوده باشد و توانسته باشید الگوی مورد نظر را انتخاب و از آن برای انجام کارهای نمدی بسیار زیبا و متنوع استفاده نمایید. همچنین شما دوستان علاقه مند به اینگونه کارهای هنری می توانید با کلیک بر روی عروسک سازی و مراجعه به این بخش با دیگر الگوها و مدل های جالب و دیدنی در این زمینه آشنا شده و از جدیدترین آموزش ها نهایت استفاده را ببرید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو