خرید مطمئن انواع اتصالات و انواع لوله از آهنسنتر با بهترین قیمت و کیفیت

منبع: نوداد

339

1399/9/25

22:56


انواع اتصالات فلزی از اجزای اصلی تشکیل دهنده تاسیسات در صنایع مختلف است.

از همین رو مجموعه آهن سنتر این نیاز اساسی را در کشور به خوبی درک نموده و با در اختیار داشتن متخصصین و مهندسین خبره که دوره‌های آموزشی خود را در بهترین مراکز آموزشی کشورهای صاحب تکنولوژی (ژاپن و سوئد) گذرانده‌اند، سعی در برداشتن قدمی برای تامین نیازهای اتصالاتی و متریالی کشور (انواع لوله مانیسمان ، لوله درزدار ، اتصالات مانیسمان، اتصالات جوشی، اتصالات گازی، اتصالات بنکن، اتصالات گالوانیزه) به بهترین شکل و کیفیت را دارد.

اگر شما عضو تیم تاسیسات هر نوع صنایعی باشید، قطعاَ با انواع اتصالات آشنا هستید و به اهمیت آن در سیستم تاسیسات و انتقال مراکز صنعتی واقفید. نکته‌ای که لازم است بدانید اینست که انواع اتصالات ساختمانی تنها مربوط به بخش لوله کشی ساختمان نیست؛ بلکه اتصالات در شرایط مختلف می‌توانند کاربرد مختلفی نیز داشته باشند. اتصالات می‌توانند گاهی رابط بین دو لوله باشند و نقش هدایت کننده مسیر آب، گاز و یا سایر سیالات مربوط به آن صنعت را بر عهده گیرند.

آهن سنتر ؛ تامین کننده انواع لوله درزدار در همه نقاط ایران میباشد. برای تهیه انواع و اقسام لوله و اتصالات با ما تماس بگیرید 02148417

همچنین در بسیاری از موارد برای ایجاد انشعابات در لوله کشی‌ نیز از اتصالات فلزی استفاده خواهد شد. آهن سنتر به عنوان یک مرکز معتبر با هدف تامین انواع اتصالات فلزی باکیفیت و با قیمت‌هایی مناسب، بستری را فراهم نموده است که یکی از اساسی‌ترین نیازهای تاسیسات صنعتی کارخانجات در اسرع وقت در اختیار هموطنان قرار گیرد. در این مرکز انواع اتصالات موجود بوده و از این رو قصد داریم سایر محصولات موجودی آهن سنتر را در این مقاله معرفی نماییم.

معرفی انواع اتصالات موجود در مجموعه آهن سنتر

خرید مطمئن انواع اتصالات و انواع لوله از آهنسنتر با بهترین قیمت و کیفیت


در ادامه به معرفی انواع اتصالات موجود در مجموعه آهن سنتر اشاره خواهیم کرد:

انواع اتصالات جوشی

اتصالات جوشی در تاسیسات صنایع از نظر کاربرد از اهمیت بسیار زیادی برخوردارند. این نوع از اتصالات از متداول‌ترین نوع اتصالات بکار رفته در صنایع مختلف است و از دلایل آن نیز می‌توان به مقاومت بالای آن‌های در برابر سیالات شیمیایی نفت، گاز و... چه در مسیرهای کوتاه و چه در مسیرهای بلند، عنوان نمود. اتصالات جوشی به نوعی طراحی خواهند شد که طی فرایند جوشکاری به سایر لوله‌ها قابلیت اتصال داشته باشند و برای انشعاب‌گیری، تغییر سایز لوله‌ها، مسدود کردن و... از آن استفاده خواهد شد.

از مزایای بکار بردن اتصالات جوشی می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

ایجاد اتصال فوق‌العاده قوی بین لوله و سایر اتصالات

مانع از افت فشارهای معمول در انتقال سیالات و گاز و.. می‌شود زیرا سطح اتصالات جوشی و لوله‌ها سطحی یکنواخت است.

نیاز این نوع از اتصالات به سرویس و نگهداری بسیار پایین است. بنابراین هزینه نگهداری آن‌ها بسیار ناچیز می باشد

مقاومت بالایی در برابر فشار از خود نشان می‌دهند.

متریال کمتر بکار رفته در آن‌ها، موجب می‌شود اتصالات جوشی بسیار ارزان‌تر از سایر انواع اتصال عرضه شود.

انواع اتصالات گازی

اتصالات گازی


اتصالات گازی در زمان کاربرد دارد که، به قصد انتقال گاز لوله‌ کشی انجام شده باشد. اتصالات گازی دارای انواع مختلفی می‌باشد که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد:

اتصالات گازی درزدار: این نوع اتصالات در صنایع غذایی، پتروشیمی و بسیاری از صنایع دیگر کاربرد دارد. اتصالات گازی دارای گریدها و استاندارهای متفاوتی هستند. در مجموعه آهن‌، تمامی گریدهای اتصالات گازی درزدار مورد نیاز صنایع مختلف موجود بوده و با تماس با مشاورین مرکز قابل سفارش و ارسال هستند.

اتصالات گازی مانیسمان: به طور کلی اتصالات مانیسمان به اتصالاتی گفته می شود که به صورت لب به لب ابه لوله‌های دیگر متصل می‌شوند. اتصالات مانیسمان از امن‌ترین اتصالات برای گازهای با دمای بالا هستند.

انواع اتصالات بنکن

از اتصالات بنکن معمولا برای هدایت جریان خاص استفاده می‌کنند. این نوع اتصالات از پرکاربردترین نوع خود در تاسیسات صنعتی و سیستم‌های پایپینگ محسوب می‌شود. جنس اتصالات بنکن از نوع کربن استیل است که در اصطلاح به آن‌ها اتصالات فولادی نیز گفته می‌شود. همچنین لازم است بگوییم اتصالات بنکن بدون هیچگونه درز و جوشی ساخته می‌شود و به همین دلیل از امن‌ترین نوع از اتصالات برای انتقال سیالات با دما و فشار بالا هستند.

انواع اتصالات گالوانیزه

اتصالات گالوانیزه به دلیل قرارگیری یک لایه گالوانیزه بر سطح آن دارای مقاومت و استحکام بالایی در برابر خوردگی و مواد شیمیایی از خود نشان می‌دهد. اما تنها ایرادی که می‌توان از آن گرفت محدودیت سایز آن است. از اتصالات گالوانیزه در موارد زیر استفاده بیشتری می‌شود:

  • لوله کشی آب ساختمان
  • تاسیسات صنعتی
  • سیستم‌های تهویه هوای مطبوع
  • تاسیسات آتش‌نشانی
  • سیستم‌‌های کشاورزی

کیفیت برتر و قیمتی اقتصادی را از مجموعه آهن سنتر بخواهید...

آهن سنتر


آهن سنتر واردکننده و عرضه کننده لوله مانیسمان در ایران

مجموعه آهن سنتر در سال 1379 تاسیس شد و در طی همه 20 سال فعالیت خود، همواره سعی نموده با شفافیت در عملکرد، ارائه کیفیتی برتر و عرضه محصولات با قیمتی مناسب رضایت مشتریان را در ازای خدمت صادقانه خود بدست آورد. البته باید بگوییم که برای اطلاع از قیمت لوله و اتصالات در کشور به دلیل تغییرات غیرقابل پیش بینی نرخ ارز که تاثیر مستقیمی بر قیمت فلزات دارد نمی‌توان حدود ثابتی را تعیین نمود. بنابراین توصیه می‌کنیم برای اطلاع از قیمت لوله و اتصالات با مشاورین مجموعه تماس گرفته و از آخرین قیمت‌های روز انواع اتصالات، موجود در مرکز آهن سنتر اطلاع یابید.

همچنین لازم است بگوییم آهن سنتر با برخورداری از تکنولوژی‌های روز دنیا را برای بالاتر بردن کیفیت خدمات خود در راس اهداف خود قرار داده است. از این رو، این مجموعه از اهمیت آموزش‌های تخصصی مهندسین خود غافل نبوده و شرکت در دورهای آموزشی فنی در بهترین مراکز کشورهای سوئد و ژاپن را برای متخصصین خود فراهم نموده است. در حال حاضر مجموعه آهن سنتر انواع لوله‌ درزدار، لوله مانیسمان، لوله‌های جوشی و... را با استانداردهای روز اروپا تولید و در اختیار مراکز و تاسیسات مختلف صنعتی کشور قرار داده است.

ساخت دستگاه تولید ماسک بومی سازی شده در آهن سنتر

در کنار تمامی محصولات ارائه شده در مجموعه آهن سنتر در دوران سخت پاندمی کرونا، و افزایش نیاز به ماسک جهت پیشگیری از بیماری، این مجموعه با عرضه دستگاه‌ تولید ماسک در انواع مختلف سه لایه و استاندارد به کمک مردم عزیز به خصوص کادر درمان کشور شتافته است و سعی دارد قدمی هرچند کوچک جهت رفاه حال هموطنان عزیز خود بردارد. دستگاه‌های ارائه شده به صورت تمام اتوماتیک فرایند برش، دوخت، اتصال کش‌، ضدعفونی با اشعه UV را طی نموده و قادر است در هر ساعت 3000 تا 4200 هزار ماسک تولید نماید.



مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو