مدل مبلمان کلاسیک شیک و جدید برای خانه های ایرانی

مدل مبلمان کلاسیک شیک و جدید برای خانه های ایرانی


منبع: آرگا

361

1399/9/26

10:37


مبلمان امروزه به یکی از مهم ترین وسایل در طراحی دکوراسیون اتاق نشیمن و سالن پذیرایی تبدیل شده اند؛ مبلمان به دو دسته سلطنتی یا کلاسیک و مدرن تقسیم می شوند؛ در ادامه این مطلب انواع مدل مبل کلاسیک را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار می دهیم.

مدل مبلمان کلاسیک از زمان های گذشته تا به امروزه مورد توجه طراحان داخلی و اغلب خانواده ها قرار گرفته اند این مدل مبلها طراحی خاص و متفاوتی دارند و اگر شما تمایل دارید دکوراسیون داخلی پذیرایی تان لوکس و مجلل به نظر برسد بهتر است این مبل ها را انتخاب کنید.

مدل مبل کلاسیک برای خانه ها با دکوراسیون سلطنتی و کلاسیک مناسب هستند این مدل مبل ها به دکوراسیون منزل شکوه و اقتدار خاصی می بخشند و برای سالن های پذیرایی با متراژ بزرگ انتخاب ایده آل و مناسبی هستند.

مدل مبل شیک

مدل مبلمان کلاسیک با طراحی شیک و کاربردی

در ساخت مدل مبل کلاسیک از چوب و پارچه های ساده و یا طرح دار استفاده می شود که بهتر است برای زیبایی بیشتر دکوراسیون سالن پذیرایی به هماهنگی رنگ و طرح مبل های کلاسیک با رنگ و طرح سایر وسایل منزل دقت داشته باشید تا اتاق پذیرایی منزل شما طراحی داخلی متفاوت و جذابی داشته باشد.

مدل مبلمان کلاسیک

مدل مبل زیبا و جدید سلطنتی

مدلهای مبلمان کلاسیک با پارچه ساده

اگر در دکوراسیون داخلی سالن پذیرایی از مدل پرده و کفپوش و کاغذ دیواری و فرش های طرح دار استفاده کرده اید بهتر است مدل مبل منزل خود را ساده انتخاب کنید. مدل مبل ساده کلاسیک طراحی خاص و زیبایی دارند و این مدل مبل ها در انواع رنگ های مختلف تیره و روشن موجود هستند که بهتر است رنگ مبل ها را با توجه به رنگ دیوار پشت مبل ها و رنگ سایر وسایل موجود در سالن پذیرایی منزل خود انتخاب کنید. توجه داشته باشید که علاوه بر رنگ پارچه مبل باید در انتخاب رنگ چوب مبل های کلاسیک نیز دقت لازم را داشته باشید. در ساخت مبل های کلاسیک اغلب از چوب های طبیعی و مصنوعی با رنگ های گردویی و طلایی و سفید استفاده می شود.

مدل های مبل کلاسیک

مبل کلاسیک

مبلمان زیبا و لوکس پذیرایی

مدل مبل صورتی کلاسیک

مدل مبلمان کلاسیک با طراحی متفاوت

مبلمان کلاسیک با طراحی زیبا و کاربردی

مدل مبل کلاسیک بنفش

مدل مبل کلاسیک سفید

مدل مبل کلاسیک با پارچه طرح دار و شیک

اگر وسایل موجود در سالن پذیرایی شما طرح ساده ای دارند بهتر است برای جلوگیری از یکنواخت شدن دکوراسیون داخلی پذیرایی از مبل های کلاسیک با پارچه طرح دار استفاده کنید.
علاوه بر طرح و رنگ پارچه و رنگ چوب مبل های سلطنتی طرح منبت کاری آن ها نیز در مدل مبل تاثیرگذار است در برخی از مدل های مبل سلطنتی و یا کلاسیک منبت کاری روی چوب مبل با کمک دست انجام شود که این منبت کاری ها زیبایی و جذابیت مدل مبل را چند برابر می کنند.

مدل مبلمان سلطنتی برای سالن پذیرایی

مدل مبل کلاسیک رنگ روشن

 

مدل شیک و زیبا مبل کلاسیک

مبلمان جدید با طراحی کلاسیک

مدل مبل کلاسیک زیبا و لوکس

مبلمان سلطنتی شیک و جدید

مدل مبل کلاسیک با طراحی شیک

مبل سلطنتی

مدل مبلمان سلطنتی زیبا و جذاب

مدل مبل کلاسیک شیک

مبلمان کلاسیک

مدل زیبا و شیک مبلمان سلطنتی

تصاویری دیگر از مدل مبل های کلاسیک جدید

مبل کلاسیک یکی از مبلمانهای شیک و زیبا است که در طراحی آن معمولا از پارچه های نفیس و گران قیمت همچون ساتن، حریر، کتان، کرباس، مخمل و زرفت با طرح های ساده و یا از چرم طبیعی استفاده شده است و معمولا تزئینات اضافی در این نوع مبلها دیده نمی شود. همچنین رنگ مبل های کلاسیک معمولا خنثی بوده و به رنگهای زینتونی، کرم، سبز روشن، بژ و طلایی می باشد.

حال از آنجایی که معمولا رنگهای روشن در دکوراسیون کلاسیک کاربردی ندارند، بنابراین انتخاب رنگ های قهوه ای، آبی، یشمی، سبز روشن، زرشکی، برنزی و صورتی می توانند برای رنگ مبل کلاسیک مناسب تر باشند. در ادامه تصاویر دیگری از مبل های کلاسیک در طراحی مدرن و زیبا گردآوری کرده ایم که امیدواریم توجه شما را جلب نمایند.

مدل مبل کلاسیک شزلون

انواع مبلهای کلاسیک راحتی، مدلهای جدید از مبلها هستند، به طور کلی مبل های راحتی جزو مبل های مدرن بوده و مبل های کلاسیک اغلب رسمی و دارای ظاهری فاخر و رسمی می باشند؛ مدل مبل شزلون یکی از مبل های کلاسیک راحتی است که در کنار مبل اصلی قرار می گیرد و ضمن داشتن ظاهر شیک و زیبا، فرم آن به گونه ای است که از نشیمن راحتی برخوردار می باشد و بسیار مناسب برای استراحت کردن است، در اینجا می توانید گلچینی دیگر از تصاویر مدل مبل های کلاسیک جدید و شیک را ملاحظه کنید.

مدلی از مبل کلاسیک

جدیدترین مدل مبل کلاسیک

انواع مدل مبل کلاسیک

مدل مبل کلاسیک لوکس

مدل مبل کلاسیک لاکچری

مدل مبلمان کلاسیک جدید

مدل مبل کلاسیک شیک

مدل مبل کلاسیک راحتی

مدل مبلمان کلاسیک سلطنتی

تصاویری از مدل مبل کلاسیک

مدل مبل کلاسیک

مدل مبل کلاسیک جدید

مدل مبل کلاسیک صدفی

مدل مبلمان کلاسیک شیک

مدل مبل کلاسیک نسبت به مدل مبل راحتی از کیفیت بالاتری برخوردار هستند و اگر شما به زودی قصد عوض کردن مبلهای منزل خود را ندارید بهتر است این مبلهای کلاسیک را برای دکوراسیون منزل تان انتخاب کنید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع مدلهای شیک و زیبا مبلهای سلطنتی و راحتی به بخش مبلمان مجله آرگا مراجعه کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو