منبع: آرگا

12

1401/8/25

19:11


مدل لوستر دیواری در انواع مختلفی طراحی و تولید شده و از جمله چراغ های دیوارکوبی بوده که می توان متناسب با طراحی دکوراسیون، میزان نور لازم و همخوانی با لوستر اصلی مدل دلخواهی از آن را انتخاب نمود و در قسمت هایی از ساختمان که احتیاج بوده نصب کرد.

یکی از وسایل مدرنی که امروزه برای نورپردازی و ایجاد روشنایی در مکان های مختلف استفاده می گردد انواع لوستر بوده که در سبک ها و مدل های متنوعی طراحی و تولید شده و در اختیار افراد قرار گرفته می شود. شما می توانید بر اساس نیاز و سلیقه ای که دارید مدل خاصی از آن را انتخاب و خریداری نمایید. در همین راستا سعی داریم در این مطلب به منظور مشاهده شما عزیزان مجموعه ای زیبا از مدل لوستر دیواری را به نمایش بگذاریم.

مدل لوستر دیواری شیک و خاص

لوستر یا چهل چراغ در واقع وسیله ای بوده که از شیشه تهیه شده و در شکل های مختلفی با لامپ های گوناگون تعبیه شده در قسمت های مختلف آن در تامین نور محیط کارایی دارند. مدل لوستر دیواری یکی از انواع آن بوده که ضمن مکمل بودن برای نور و روشنایی یک قسمت از دکوراسیون در ایجاد زیبایی خاص و منحصر به فرد فضای موجود مناسب می باشد.

طرح های خاص چراغ دیوارکوب

امروزه به خاطر پیشرفت تکنولوژی و مدرنیته شدن زندگی برخلاف گذشتگان که فقط با چراغ های ساده و لامپ های کوچک منازل خود را نورانی می کردند، احتیاج به اقلامی همچون لوستر غیرقابل انکار است. اگرچه امروزه بعضی از مدل های لاکچری و مجلل لوستر در دسته کالاهای لوکس قرار گرفته ولی وجود لوسترها ضمن نصب در پذیرایی های منازل در نقاط دیگر ساختمان امری قطعی شده است.

بهتر است بدانید معنا و مفهوم لوستر دیواری شاید از ابتدایی ترین شیوه روشنایی بشر نشئت گرفته است. به دوره زمانی که مردم برای روشن کردن مکان های تاریک چراغ های گردسوز را بر روی دیوار آویزان می کردند. با بهره مندی از این ابتکار و علم دیوارکوب مدرن یا لوستر دیواری با سبک های تزئینی خیلی گسترده ای به روی کار آمد. این چراغ های دیواری به سادگی می توانند جذابیت دیزاین منزل را افزایش دهد.

انواع خاص لوستر دیواری

لوستر دیواری در واقع ضمن اهداف زیبایی شناختی که دارد بسیار کاربردی نیز می باشد. این نوع لوسترها در دامنه وسیعی مورد استفاده قرار می گیرند. لوسترهای دیواری برای قرارگیری در قسمت هایی همچون راهروها، اتاق نشیمن، حمام و دیگر محیط های داخلی قابل کاربرد می باشند. از این گونه چراغ ها می توان برای به وجود آوردن هر طیف و سطحی از روشنایی بهره مند شد و به تزیینات و طراحی داخلی انعطاف زیادتری بخشید. همچنین می توان از آن ها به منزله لوستر های کمکی برای ایجاد نور و زیبایی استفاده کرد.

تصاویری زیبا از انواع لوستر دیوارکوب

در صورتی که زیبایی منزلتان امری مهم و ارزشمند بوده و مقدار نور و دکوراتیو بودن منزلتان اهمیت دارد پیشنهاد می شود که از چراغ های دیواری استفاده نمایید. در واقع با خرید و نصب لوستر دیواری در تکمیل کردن دکور منزلتان کاری مفید انجام داده اید. این نوع لوسترها در سبک های متنوعی تولید شده که می توان به انواع مدرن، کلاسیک، نئوکلاسیک اشاره کرد و افراد با هر نوع سلیقه ای می توانند مدل دلخواهشان را بر اساس دکوراسیون مدرن، یا دکوراسیون کلاسیک و یا دکوراسیون نئوکلاسیک منزل خود انتخاب و خریداری نمایند. در ادامه نمونه های زیبایی از لوستر دیواری را برای مشاهده در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

مدل چراغ دیوارکوب شیک

انواع لوستر دیوارکوب خاص

مدل های جدید لوستر دیواری

سبک های مدرن لوستر دیواری

مدل های جذاب لوستر دیوارکوب

طرح های جذاب چراغ دیواری

لوستر دیواری شیک

طرح های جالب لوستر دیواری

مدل های زیبا لوستر دیواری

انواع چراغ دیواری جذاب

انواع لوستر دیواری متفاوت

انواع مدرن چراغ دیواری

سبک های خاص لوستر دیواری

انواع لوستر دیواری جدید

مدل های خاص لوستر دیواری

طرح های جذاب لوستر دیواری

مدل های شیک چراغ دیوارکوب

سبک های متنوع چراغ دیواری

لوستر دیواری با طراحی جذاب

مدل های مختلف لوستر دیواری

لوستر دیواری جدید

انواع چراغ دیواری شیک

سبک های زیبا چراغ دیواری

سبک های مدرن لوستر دیواری

انوع لوستر دیواری جدید

مدل های نئوکلاسیک لوستر دیواری

انواع لوستر دیواری خاص

سبک های به روز لوستر دیواری

سبک های جدید چراغ دیواری

مدل های جدید لوستر دیوارکوب

انواع لوستر دیواری جدید

مدل های مدرن لوستر دیواری

سبک های مدرن چراغ دیواری

مدل های خاص چراغ دیوارکوب

طرح های جالب چراغ دیواری

چراغ دیواری با طراحی جدید

مدل های مختلف چراغ دیواری

مدل های متنوع لوستر دیواری

چراغ دیواری جدید

انوع لوستر دیوارکوب زیبا

انواع چراغ دیواری زیبا

لوستر دیواری با طراحی شیک

مدل های زیبا چراغ دیوارکوب

مدل های زیبا لوستر دیواری

مدل های زیبا چراغ دیوارکوب

انواع لوستر دیواری زیبا

طرح های جذاب چراغ دیواری

طرح های متفاوت لوستر دیواری

مدل های متنوع چراغ دیوارکوب

مدل های خاص لوستر دیواری

مدل های مختلف چراغ دیوارکوب

طرح های مدرن لوستر دیواری

انواع جالب چراغ دیوارکوب

طرح های جدید لوستر دیواری

مدل های شیک لوستر دیواری

تصاویری که ملاحظه نمودید انواع جدید و خاصی از مدل لوستر دیواری بود که امیدواریم مورد توجه و پسندتان قرار گرفته باشد و نهایت استفاده را از آن برده باشید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو