مرکز فوق تخصصی پاک کردن تاتو با جدیدترین دستگاه لیزر در تهران

مرکز فوق تخصصی پاک کردن تاتو با جدیدترین دستگاه لیزر در تهران


منبع: رژلب

223

1399/9/30

17:59


 

پاک کردن تاتو با دستگاه لیزر کیو سوئیچ در میرداماد

ریموو تاتو طبق جدیدترین روش های روز دنیا

 

مرکز فوق تخصصی پاک کردن تاتو با جدیدترین دستگاه لیزر در تهران

پاک کردن تاتو با جدیدترین روش لیزر در تهران

 

 

پاک کردن تاتو با دستگاه لیزر یکی از محبوب ترین روش های ریموو تاتو در جهان است. این روش به دلیل عواقب و عوارض کمتری که دارد، بسیار پرطرفدار است. اغلب متخصصان پوست و زیبایی نیز استفاده از دستگاه لیزر برای پاک کردن تاتو را توصیه می کنند. اگر شما هم قصد دارید تاتو صورت یا بدن خود را پاک کنید و به دنبال بهترین مرکز هستید، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا مرکز تخصصیپاک کردن تاتو با جدیدترین دستگاه لیزر در تهران را به شما معرفی کنیم.


پاک کردن تاتو با جدیدترین دستگاه لیزر در تهران


روش های مختلفی برای پاک کردن تاتو وجود دارد که از جمله آنها می توان به درم ابریژن، فریز، لیزر دی اکسید کربن، جراحی و ... اشاره کرد. یکی از بهترین روش ها برای پاک کردن تاتو، لیزر کیو سوئیچ است. این روش نوین قادر است تمامی رنگ های تاتو را به خوبی از زیر پوست بیرون بکشد.
رنگ تاتو در درم و داخل سلول های فیبروبلاست و ماکروفاژها و هیستیوسیت ها به طور طولانی مدت می مانند. اما اگر تاتویی در لایه سطحی پوست تزریق شود، همزمان با تعویض دوره ای اپیدرم دفع و محو می شود. با استفاده از لیزر کیو سوییچ، انرژی نوری همگرای زیادی در نانو ثانیه وارد پوست می شود و به صورت انتخابی بسته به طول موج لیزر رنگ خاصی را مورد هدف قرار می دهد. مزیت این روش در این است که فقط قطعات رنگی مرتبط با طول موج لیزری وارد شده به پوست مورد هدف قرار می گیرند و بافت های جانبی از سوختگی در امان باقی می مانند.
مکانیسم کار تکه تکه کردن پیگمان ها و ذرات جوهر تاتو به کمک امواج قوی نوری که در کسر بسیار کوچکی از ثانیه ساطع می شود می باشد. این قطعات خرد شده و کوچک به تدریج توسط ماکروفاژها جذب و دفع می شوند و تاتوها به مرور کمرنگ می گردند.
با مراجعه به مرکز فوق تخصصیپاک کردن تاتو با جدیدترین دستگاه لیزر در تهران می توانید از امن ترین و سریع ترین روش های ریموو تاتو بهره مند شوید.

 

مرکز فوق تخصصی پاک کردن تاتو با جدیدترین دستگاه لیزر در تهران

پاک کردن تاتو با جدیدترین روش لیزر در تهران


روش کار پاک کردن تاتو با جدیدترین دستگاه لیزر در تهران


روش کار لیزر کیو سوئیچ از طریق سیستم لنفاوی و یا از طریق لایه اپیدرمال پوست صورت می گیرد. سایز قطعات جوهر تاتو بین ده تا صد نانومتر و عموما در عمق 1.1و2.9 میلیمتر قرار گرفته اند. در حین انجام لیزر، بخار و حباب هایی در داخل سلول ایجاد می شود که سفید شدن ضایعه به علت همین موضوع رخ داده و موقتی می باشد. صدای انفجار کوتاهی که در حین لیزر ضایعه شنیده می شود نیز مربوط به پدیده تخریب نوری ضایعه توسط لیزر است.
جنس پوست، ناحیه تاتو، مقدار و نوع جوهر و تکنیک انجام تاتو در درمان با لیزر تاثیر مستقیم دارند. در جلسه اولی که از دستگاه کیوسویچ استفاده می کنید، جای خالکوبی، تاتو و... تا حدود  75%الی 85% از بین می رود. پس از پایان جلسه دوم و سوم نیز نتیجه کار 100% رضایت بخش خواهد بود. به همین دلیل باید تعداد جلسات استفاده از دستگاه را تکمیل کنید. مرکز فوق تخصصی پاک کردن تاتو با جدیدترین دستگاه لیزر در تهران قادر است در سریع ترین زمان ممکن و با روش های بدون درد و خونریزی، تاتو شما را پاک کند.


نکات پاک کردن تاتو با دستگاه لیزر کیو سوئیچ


نکته ای که حین پاک کردن تاتو با استفاده از روش لیزر باید بدانید این است که لیزر حتما از نوع کیوسوییچ (Q-Switched) باشد. به این معنی که انرژی به روش خاصی بتابد (پالس بسیار کوتاهی داشته باشد) که به طور مؤثر توسط رنگدانه تتو جذب شود. برخی از رنگدانه ها به هیچ یک از طول موج های موجود پاسخ نمی دهند و برخی از رنگدانه ها، به خصوص رنگ های مدرن، رنگ های روشن، سفید و یا بسیار روشن ممکن است با تغییر به قهوه ای یا سیاه، به این درمان پاسخ دهند. این رنگ های تغییر یافته ممکن است به درمان پاسخ بدهند یا حتی ندهند.
همانطور که گفته شد، در طول درمان اکثر بیماران نقاط سفیدی را تا چند دقیقه پس از هر شلیک لیزر، مشاهده می کنند. این نقاط سفید فقط آب هستند که توسط رنگدانه گرم شده تبخیر شده و در عرض چند دقیقه از بین می روند؛ بنابراین نگران این موضوع نباشید.
پس از پاک کردن تاتو با لیزر کیو سوئیچ ممکن است التهاب و قرمزی روی پوست ظاهر شود که امری عادی است. جای هیچ گونه نگرانی نیست و با کمی صبر متوجه خواهید شد که این التهاب و قرمزی برطرف خواهد شد. در مرکز فوق تخصصی پاک کردن تاتو با جدیدترین دستگاه لیزر در تهران کلیه خدمات پوستی به گونه ای انجام می شود که کوچکترین عوارض و التهاب متوجه شما نشود.

 

مرکز فوق تخصصی پاک کردن تاتو با جدیدترین دستگاه لیزر در تهران

پاک کردن تاتو با جدیدترین روش لیزر در تهران


آیا استفاده از لیزر کیوسوییچ عوارض دارد؟


روش های قدیمی که برای پاک کردن تاتو مورد استفاده قرار می گیرد، خطرات بسیاری را برای مراجعه کننده به همراه داشتند. امروزه اما استفاده از روش های نوین پاک کردن تاتو باعث شده تا احتمال بروز خطر یا هر گونه درد و خونریزی به حداقل برسد. استفاده از لیزر کیو سوئیچ هیچ گونه عوارض و خطرات جدی را برای مصرف کننده به دنبال نخواهد داشت. علاوه بر این، احتمال بروز درد و خونریزی در این روش نیز کمترین میزان ممکن خواهد بود.


معرفی مرکز فوق تخصصی پاک کردن تاتو با جدیدترین دستگاه لیزر در تهران


اگر به دنبال بهترین مرکز فوق تخصصی پاک کردن تاتو با جدیدترین دستگاه لیزر در تهران هستید، سایت رژلب به شما کلینیک رانا را معرفی می کند. در این مرکز کلیه خدمات پاک کردن تاتو با استفاده از جدیدترین روش های نوین دنیا و با کمترین خطر و عوارض ممکن صورت می گیرد.
کلینیک رانا مجهز به بهترین و جدیدترین دستگاه های روز دنیا در حوزه مراقبت های پوستی است. خانم سمیه سهرابی، مدیریت محترم مجموعه رانا، بیش از 8 سال سابقه کاری مستمر در حوزه پوست و زیبایی هستند. ایشان چندین سال در امارات مدرس و متخصص پوست بوده اند و در حال حاضر در محدوده میرداماد مشغول به فعالیت هستند.
جهت بهره مندی از خدمات پاک کردن تاتو با جدیدترین دستگاه لیزر در تهران می توانید با شماره تلفن زیر تماس حاصل نمایید.

 

مرکز فوق تخصصی پاک کردن تاتو با جدیدترین دستگاه لیزر در تهران

 

 


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو