مدل نیم تنه زنانه و دخترانه مجلسی بسیار شیک

مدل نیم تنه زنانه و دخترانه مجلسی بسیار شیک


منبع: آرگا

1,152

1399/10/9

09:02


جدیدترین و شیک ترین گالری انواع مدل نیم تنه مجلسی و نیم تنه اسپرت زنانه و دخترانه را برای شما خانم های خوش سلیقه و شیک پوش در این مطلب قرار داده ایم. امیدواریم این مدل های زیبا مورد پسندتان واقع شود.

در این مطلب مجموعه تصاویر انواع مدل نیم تنه ، مجلسی و اسپرت زنانه و دخترانه را برای خانم های خوش تیپ و شیک پوش ایرانی قرار داده ایم. امیدواریم این مدلهای زیبا مورد پسند شما عزیزان قرار گیرد و با مشاهده این عکس های زیبا، مناسب ترین تاپ های نیمه  را انتخاب و تهیه نمایید. با ما همراه باشید و از تماشای این مدلهای جدید و شیک لذت ببرید.

امروزه لباس های مجلسی و لباس های اسپرت بسیاری برای خانم ها در بازار وجود دارد که هر شخصی با توجه به اندام و ظاهر خود زیباترین و شیک ترین مدلهای لباس را انتخاب می کند. مدلهای نیم تنه، نیز یکی از انواع لباس هایی است که بسیار مورد توجه خانم ها قرار گرفته و از طرح های مختلف آن استقبال می نمایند. در ادامه زیباترین مدلهای تاپ های نیمه اسپرت و مجلسی جدید و به روز را مشاهده می فرمایید.

گالری انواع مدل نیم تنه مجلسی

زیباترین و جدیدترین مدل نیم تنه مجلسی و اسپرت دخترانه و زنانه :

تاپ های زنانه دارای تنوع بسیاری می باشند و انواع مختلفی دارند که شامل: تاپ های نیمه بافتنی، تاپ های پهلوانی اسپرت، مدل کت دخترانه نیم تنه، تاپ و دامن و… می شوند. در این بخش با انواع تاپ های نیمه زیبا و شیک آشنا می شوید. با ما همراه باشید.

انواع دامن وتاپ نیم تنه دخترانه

انواع نیم تنه و دامن مجلسی دخترانه

انواع تاپ شیک و اسپرت دخترانه

زیباترین مدل نیم تنه زنانه

تاپ نیم تنه اسپرت دخترانه

انواع تاپ و شورتک های اسپرت دخترانه و زنانه:

در فصل تابستان به علت گرمی بیش از حد هوا، لباس های نخی و نازک و لباس های باز به شدت مورد استقبال خانم ها قرار می گیرند.  تاپ و شلوارک، تاپ نیم تنه، و شورتک می توانند انتخاب مناسبی برای مهار کردن گرما باشند حتی از این مدلهای لباس نیز اغلب در باشگاه ها نیز استفاده می کنند.

انواع تاپ نیم تنه و شورتک اسپرت

انواع تاپ نیم تنه و شورتک دخترانه

مدل تاپ نیم تنه و شورتک اسپرت

تاپ های نیمه و اسپرت دخترانه برای باشگاه :

امروزه مدل تاپ دخترانه و زنانه بسیار شیک و زیبایی برای خانم های خوش استیل و خوش سلیقه در بازار وجود دارد. تاپ های نیمه نیز یکی از انواع مدل تاپ می باشد که نسبتا کوتاه تر است و ورزشکاران بیشتر از این نوع تاپ استفاده می کنند. در ادامه نمونه هایی زیبا از انواع مدلهای تاپ نیمه را ملاحظه می فرمایید.

مدل تاپ نیم تنه خال دار

انواع تاپ نیم تنه زنانه

انواع تاپ های نیم تنه زنانه

مدل تاپ نیم تنه اسپرت دخترانه

جدیدترین انواع مدل نیم تنه دخترانه

انواع تاپ نیم تنه زنانه

انواع نیم تنه اسپرت دخترانه

انواع نیم تنه اسپرت زیبای دخترانه

مدل های تاپ و دامن مجلسی زیبا :

یکی از زیباترین مدلهای لباس مجلسی که امروزه خانم ها در مجالس و مهمانی های خود به تن دارند، نیم تنه و دامن و یا تاپ و دامن می باشند که بسیار زیبا و شیک هستند. در ادامه زیباترین مدلهای دامن و تاپ های نیمه مجلسی و اسپرت را مشاهده خواهید کرد.

مدل تاپ نیم تنه ودامن مجلسی

مدل نیم تنه و دامن مجلسی

انواع تاپ نیم تنه گیپور

انواع دامن و نیم تنه شیک مجلسی

مدل تاپ و نیم تنه مجلسی

تاپ نیم تنه به همراه دامن مجلسی

تاپ نیم تنه فانتزی و دامن مجلسی

انواع مدل نیم تنه مجلسی زیبا

انواع نیم تنه های شیک مجلسی

مدلهای شومیز نیم تنه شیک و دخترانه

شومیز ها لباسهایی زیبا و جدید هستند که در انواع طرحهای متنوع و شیک با جنس پارچه های گیپور، حریر، نخی، ریون و … طراحی و تولید می شوند و بسیار مناسب برای انتخاب لباس به عنوان مدل بلوز مجلسی شیک هستند، بنابراین در صورتی که به دنبال انتخاب لباسهای فانتزی شیک و زیبای مجلسی هستید، در ادامه تصاویری از جدیدترین مدل شومیز دخترانه نیمه و آستین دار با طرح های جذاب را گردآوری کرده ایم که امیدورایم مورد توجهتان قرار گیرند.

مدلی از نیم تنه

لباسهای نیم تنه معمولا برای فصل تابستان و گرما طراحی می شوند و این نوع لباسها به خصوص مدلهای حریر بدون آستین و یقه باز دارای جنس خنکی هستند، از این رو با پوشیدن آن در شلوغی مراسم هرگز گرمتان نخواهد شد، حال هر کسی می تواند متناسب با سلیقه اش از بین انواع نیم تنه حریر، گیپور، کرپ و در طرح های آستین دار، بدون آستین، یقه باز، یقه اسکی و … بهترین مدلهای این لباس مجلسی شیک و زیبا را انتخاب نماید و بدرخشد، البته ناگفته نماند که این نوع لباسها بیشتر برای افراد با بالاتنه خوش فرم مناسب بوده و لازم است طرح و رنگ نیم تنه را متناسب با فرم بدن و رنگ پوست خود انتخاب نماید، در اینجا می توانید از انواع شومیز مجلسی جدید و دخترانه دیدن کنید.

لباس نیم تنه

انواع مدلهای نیم تنه

مدلی از نیم تنه زیبا

مدلی از نیم تنه مجلسی حریر

جدیدترین مدلهای نیم تنه

مدلی از نیم تنه مجلسی

مدلی از نیم تنه چهارخانه

مدل نیم تنه جذاب

مدلی از نیم تنه شیک

مدلی از نیم تنه طرحدار

مدل نیم تن طرحدار

مدلی از نیم تنه دخترانه

مدلی از نیم تنه حریر

مدلی زیبا از نیم تنه

 

مدل نیم تنه مجلسی

در این مطلب با گالری انواع مدلهای نیم تنه، مجلسی و اسپرت بسیار شیک دخترانه و زنانه آشنا شدید امیدواریم این مدلهای بسیار زیبا و خاص مورد پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد. در صورت تمایل برای مشاهده انواع لباس های جدید و شیک به بخش دنیای مد مراجعه نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو