نیلوفر مولایی مجری ایران اینترنشنال شد +عکس

نیلوفر مولایی مجری ایران اینترنشنال شد +عکس


منبع: ساتین

574

1399/10/21

20:35


نیلوفر مولایی مجری صداوسیما که در برنامه‌های مانند حوالی امروز شبکه پنج، اخبار فناوری به عنوان مجری تلویزیون و رادیو حضور داشته است؛ به شبکه‌ی تلویزیونی «ایران اینترنشنال» پیوست.

بیوگرافی نیلوفر مولایی

نیلوفر مولایی متولد ۱۸ تیر ۱۳۷۴ در تهران فارغ التحصیل رشته کاردانی بازیگری از دانشگاه سروش و کارشناسی مجری گری از دانشکده خبر است.

او پس از اتمام تحصیلات خود به عنوان مجری در برنامه صبحگاهی حوالی امروز در شبکه پنجم سیما به عنوان گوینده فعالیت می کرد همچنین مجری اخبار فناوری زومیت را به عهده داشت و به عنوان گوینده در رادیو شب چندین اجرا را بر عهده داشت

مولایی در سریال در کنار هم در تلویزیون بازی کرده و همچنین سابقه حضور در فیلم سینمایی مرداد به کارگردانی بهمن کامیار را دارد.

همسر نیلوفر مولایی مجریان شبکه ایران اینترنشنال مجریان در خارج از کشور کشف حجاب مجریان عکس مجری زن تلویزیون عکس بدون حجاب نیلوفر مولایی حجاب مجری تلویزیون پناهندگی با کشف حجاب بیوگرافی نیلوفر مولایی بیوگرافی مجریان بهترین بهانه برای پناهندگی اسامی مجریان تلویزیون

او در فیلم کوتاه “دور ، نزدیک ، نزدیکتر” به کارگردانی مسعود صدر نیز ایفای نقش کرده است.

وی سال ۱۳۹۸ ایران را ترک کرد و به شبکه ایران اینترنشنال پیوست. نیلوفر مولایی از گویندگان فعال در حوزه خبر در شبکه ایران اینترنشنال است که بیشتر اخبار این شبکه خارجی فارسی زبان درباره تحولات و حواشی سیاسی جمهوری اسلامی است.

او در کنار فریبا شیرازی ، طناز خامه ، سیما ثابت و پریسا صادقی از مجریان مشهور این شبکه است.

صداوسیمایی هایی که پیش از این به ایران اینترنشنال پیوستند

پیش از این نیز : مرتضی غرقی خبرنگار شبکه خبر و مجری برنامه «بدون مرز» در حساب کاربری خود در توئیتر با انتشار تصویری از احمد صمدی، خبرنگار سابق صدا و سیما در شبکه فارسی زبان ایران اینترنشنال، از پدیده مهاجرت مجریان و خبرنگاران صدا و سیما به شبکه‌های فارسی زبان خارجی ابراز تأسف کرد.

او در توئیتر خود نوشت: «دو خبرنگار ایرانی احمد صمدی و نیلوفر پورابراهیم را در تلویزیون اینترنشنال دیدم، فلاح و دو خبرنگار قبلی صدا و سیما هم به لندن مهاجرت کرده‌اند، تأسف خوردم که چرا نیروهایی که از جیب ملت تربیت شده‌اند، اکنون در خدمت دشمنان ملت هستند، چرا؟» پیش از این مزدک میرزایی، از مجریان ورزشی صدا و سیما هم به شبکه اینترنشنال پیوسته است.

منبع : انصاف نیوز

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو