بیوگرافی سپهر شیرانی دانشجوی بلوچ + علت مرگ یا خودکشی

منبع: نم نمک

4

1402/11/13

19:36


در این مطلب جدید در سال 1402 و سال 2024 ، سپهر شیرانی و فوت سپهر شیرانی و بیماری سپهر شیرانی و بیوگرافی سپهر شیرانی و اخبار سپهر شیرانی و حواشی سپهر شیرانی و سپهر شیرانی کیست و سپهر شیرانی کجاست و چه خبر از سپهر شیرانی و سپهر شیرانی اهل کجاست و سپهر شیرانی در بیمارستان و علت مرگ سپهر شیرانی و درگذشت سپهر شیرانی در نم نمک.

بیوگرافی سپهر شیرانی دانشجوی بلوچ + علت مرگ یا خودکشی

سپهر شیرانی دانشجوی بلوچ که بود؟

فاز تازه فضاسازی رسانه های ضدانقلاب درباره نحوه مرگ سپهر شیرانی ، دانشجوی زاهدانی در شرایطی است که به گفته دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان ، شیرانی هیچ گونه سابقه بازداشت و زندان نداشته است.

بیوگرافی سپهر شیرانی دانشجوی بلوچ + علت مرگ یا خودکشی

بیوگرافی سپهر شیرانی دانشجوی بلوچ + علت مرگ یا خودکشی

سپهر شیرانی متولد 1383 در سیستان و بلوچستان دانشجوی ساکن زاهدان بود.

«سپهر شیرانی» 19 ساله دانشجوی ترم اول دانشگاه سیستان و بلوچستان فرزند دکتر علی (دندان پزشک) کوچکترین فرزند خانواده و دارای دو خواهر و برادر دیگر ، اهل فنوج و ساکن زاهدان بود.

سپهر شیرانی

همشهرآنلاین نوشت : تکذیب ادعاهای مطرح شده درباره بازداشت جوان زاهدانی ازسوی مقام های قضایی مربوط ، درحالی است که رسانه های ضدانقلاب طی روزهای اخیر با پوشش گسترده خبر مرگ سپهر شیرانی ، تلاش کردند این گونه جلوه دهند که شیرانی ، دانشجوی 19ساله که 10بهمن ماه و به دلیل «فعالیت در شبکه های اجتماعی» در زاهدان ازسوی اطلاعات سپاه بازداشت شده بود ، دو روز بعد «کشته» شده است ، اکنون اما مقام های قضایی استان اعلام کرده اند که او هیچ گونه سابقه بازداشت و زندان نداشته است.

قتل یا خودکشی؟

دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان با تکذیب ادعاهای مطرح شده درباره بازداشت جوانی به نام سپهر شیرانی ، تاکید کرد که این فرد هیچ گونه سابقه زندان و بازداشت شدن نداشته است.

مهدی شمس آبادی افزود : والدین این جوان روز سه شنبه گذشته اعلام کردند فرزندشان به دانشگاه رفته و بعد از آن به منزل مراجعه نکرده و مفقود شده است. وی با بیان اینکه دستورهای اولیه دراین رابطه به پلیس آگاهی داده و تحقیقات آغاز شده است ، تصریح کرد : خانواده این فرد در تماس با پلیس اعلام کردند جسد فرزندشان را در پشت منزل پیدا کرده اند. شمس آبادی به این نکته هم اشاره کرده است که براساس اطلاعات اولیه ، علت فوت این جوان ، خودکشی اعلام شده است.

پشت پرده ادعاهای تازه

توضیحات مقام های قضایی استان درحالی است که طی روزهای اخیر برخی منابع محلی معاند تلاش کردند با انواع خبرسازی ها ، این گونه القا کنند که او به دلیل «فعالیت در فضای مجازی» ، «حضور در انتظامات مسجد مکی» و «حمایت از اعتراض های جمعه های زاهدان» ازسوی نیروهای سازمان اطلاعات سپاه بازداشت شده است.

اکنون اما اعلام مقام های قضایی استان مبنی بر اینکه پیرانی هیچ گونه سابقه زندان و بازداشت نداشته است ، پرده از پروژه تازه کشته سازی معاندان و ضدانقلاب برمی دارد؛ پروژه ای که به نظر می رسد در ادامه فضاسازی ها پیرامون اجرای احکام برخی مجرمان امنیتی ، اهداف ضد ایرانی را پیگیری می کند.

اینها درحالی است که طی روزهای اخیر رسانه های ضدانقلاب ازجمله «بی. بی. سی فارسی» ، «ایران اینترنشنال» ، «صدای آمریکا» و... با تاکید ویژه بر اینکه «سپهر شیرانی با مسجد مکی همکاری داشته» و «ازسوی ماموران حکومتی کشته شده است» فاز جدیدی از پروژه تنش زایی در منطقه را کلید بزنند.

فعالان ضد انقلاب از چه می ترسند؟

همه اینها در شرایطی است که طی روزهای اخیر رسانه های ضدانقلاب با دستمایه قرار دادن خبر سفر ندا النشیف ، معاون کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل به ایران ، موج تازه ای از فضاسازی های حقوق بشری را کلید زده اند و می کوشند سفر النشیف را تحت تاثیر قرار دهند.

برهمین اساس هم بود که طی روزهای اخیر شاهد واکنش گسترده فعالان ضدانقلاب نسبت به سفر معاون کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل به ایران بوده ایم. آنها تلاش کردند با «فرمایشی» خواندن این سفر ، النشیف را از سفر به تهران بازدارند؛ تلاشی که به نظر می رسد بیش از هر چیز از هراس بازتاب واقعیت های جاری در ایران در مجامع بین المللی و تخریب وارونه نمایی های انجام شده ازسوی معاندان ناشی می شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو