توطئه اراذل و اوباش در نطفه خفه شد

منبع: ساتین

56

1399/10/24

00:09


سرهنگ “سید علی میراحمدی”  در تشریح جزئیات این مطلب با اشاره به تشکیل قرارگاه مبارزه با اراذل و اوباش در تمام شهرستان های استان از جمله سرخه ، اظهارداشت: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان در همین راستا، در جریان اختلاف تعدادی از اراذل و اوباش و احتمال درگیری مسلحانه بین این افراد قرارگرفتند.

وی افزود: با بررسی های تخصصی و اطلاعاتی ماموران پلیس، هماهنگی های لازم برای اجرای عملیات نیز انجام شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان این که محل تجمع یک گروه از اراذل شناسایی و ماموران به محل اعزام شدند تصریح کرد: در حین عملیات شناسایی و کنترل های نامحسوس پلیس، صدای شلیک یک گلوله به گوش رسید که در اقدام اطلاعاتی پلیس مشخص شد این علامت آغاز درگیری بین این دو دسته از اراذل و اوباش است.

به گفته میراحمدی، قبل از هر اتفاقی سه تن از اراذل و اوباش که یکی از آنان وینچستر و دو تن دیگر سلاح سرد از جمله قمه و چوب و چاقو در دست داشتند در یک عملیات برق آسا و ضربتی دستگیرشدند.

وی از ادامه تحقیقات پلیس در همین خصوص خبرداد و گفت: در بازرسی از منزل این افراد نیز تعدادی سلاح سرد و مقادیری مشروبات الکلی و موادمخدر نیز کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان با تاکید بر این که با هر گونه تحرک و جولان اراذل و اوباش مقتدرانه و با قاطعیت مقابله می کنیم و به اندک افرادی که قصد برهم زدن نظم، امنیت و آرامش مردم را در سر می پرورانند هشدار می دهیم، گفت: هیمنه پوشالی این عده اندک و ناچیز را در هم می شکنیم.#پلیس

 

حوادث تلخ حوادث امروز

 

ساتین

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو