تعبیر خواب دار برای دیدن طناب دار در حالات مختلف

تعبیر خواب دار برای دیدن طناب دار در حالات مختلف


منبع: آرگا

154

1399/11/14

21:05


بسیاری از افراد به تعبیر خواب هیچ اهمیتی نمی دهند و برخی دیگر ار افراد اعتقادات بسیار عجیبی به خواب دارند. در این مطلب معنا و تعبیر یکی از خواب های نسبتا عجیب را برایتان بیان می کنیم.

چندین معبر معروف به تعبیر خواب دار پرداخته اند و شما می توانید با دانستن بخشی از خواب خود معنای آن را پیدا کنید. اگر به تعبیر خواب علاقه دارید می توانید ادامه مطلب را مشاهده کنید.

   

تعبیر خواب منوچهر مطیعی

تعبیر خواب دار

در مطالب پیشین تعبیر خواب زندان، تعبیر خواب تیغ و تعبیر خواب شانه را برایتان بیان کرده ایم و در ادامه می خواهیم شما را با تعبیر یکی دیگر از خواب های مربوط به مجازات های قانونی آشنا کنیم. خواب به دار آویخته شدن خود و دیگری یکی از محدود خواب هایی می باشد که افراد می بینند و تعبیر آن هم کمی مشکل است.

منوچهر مطیعی

یکی از معبرانی که این خواب را تعبیر کرده است منوچهر مطیعی می باشد که برای این خواب چندین تعبیر با توجه به جزئیات آن در نظر دارد. این تعابیر را یک به یک برایتان بررسی می کنیم.

  • اگر فردی در خواب خود ببیند که به دار آویخته شده است یعنی به مقام بسیار بالایی در تحصیل و یا کار خود می رسد. این مقام بالا برای فرد دردسر ساز خواهد شد و مردم دست به شورش و طغیان می زنند.
  • اگر فردی در خواب خود ببیند که بالای دار می باشد و کسی او را تماشا نمی کند بدین معنی می باشد که مقامی بسیار بالا دست پیدا خواهد کرد ولی دیگران برای این مقام او ارزشی قائل نمی شوند.
  • اگر در خواب ببینید که به دار آویخته شده اید و دیگران شما را مسخره می کنند یعنی در باره امور دینی خود دچار مشکل شده اید بنابراین برای به دست آوردن توشه برای آخرت خود باید به دین و مسائل دینی توجه بیش تری نشان بدهید.
  • اگر در خواب دیدید که به دار آویخته شده اید و مردم کم کم پراکنده شدند و شما تنها ماندید نشانه ای از این می باشد که کار های بسیار بدی انجام خواهید داد که دیگران و افراد خانواده شما از شما روی بر می گردانند.
  • اگر فردی در خواب ببیند که علاوه بر به دار آویخته شدن در حال سنگسار شدن می باشد نشانه ای از این است که دیگران در حال بدگویی و غیبت از شما می باشند.

معنای دیدن دار در خواب از دیدگاه ابن سیرین

ابن سیرین

ابن سیرین یکی از معبران به نامی می باشد که تعبیر خواب هایش دقیق است و برای این خواب تعابیری بیان کرده است که عبارت اند از :

  • اگر فردی در خواب ببیند که مردم در حال تماشا کردن وی هستند و او را به دار می آویزند بدین معنا می باشد که دارای پیرو و فرمانبردار خواهد شد.
  • اگر در خواب دیدید که گروهی از افراد به دور شما جمع شدند و شما را به دار آویختند بدین معنا می باشد که شما بر گروهی کوچک و یا حتی گروهی بزرگ حاکم خواهید شد و تمامی افراد آن جمع باید از شما اطاعت کنند.
  • اگر فردی که شما را به دار می آویزد مرد پیری باشد و مردم بسیار زیادی به تماشای شما ایستاده بودند یعنی شما فرمانروایی جهان را پیش بینی می کنید و در حال انجام کار هایی می باشید.
  • اگر در حین به دار آویختن شما افرادی که شما را نگاه می کنند از نزدیکان شما باشند بدین معنی می باشد که بر آن ها سروری می یابید.

ابراهیم کرمانی

تعبیر خواب دار از دیدگاه ابراهیم کرمانی بدین معنا است که فرد خواب بیننده می تواند بر دیگران برتری یابد و بر آن ها فرمانروایی کند. البته وی برای این خواب تعابیر دیگری هم در نظر دارد که برایتان بیان می کنیم.

  • اگر زمانی که شما را به دار می آویزند کسی به تماشای شما نیامده بود نشانه ای از آن می باشد در راه دید فسق و فجور کرده اید.
  • اگر فردی را که به دار آویخته بودند گوشت او را می خوردید نشانه ای از انجام یک کلاهبرداری می باشد.
  • اگر شما را بر دار آویختند و خون از بدن شما جاری شد نشانه ای گناهان و عیب گویی های شما است.

تعبیر خواب دار

جابر مغربی و تعبیر خواب دار

جابر مغربی برای تعبیر این خواب یک معنا بیان کرده است آن هم این است که اگر فردی را به دار بیاویزند و طناب دار پاره شود فرد بر زمین افتد بدین معنا می باشد که از مقام خود کناره گیری می کند و یا او را از مقامش برکنار خواهند کرد و موقعیت خوبش را از دست خواهد داد.

امام صادق (ع)

امام صادق (ع) برای این خواب چهار تعبیر در نظر دارد که آن تعابیر شامل یافتن مقام بزرگتری، مال و ثروت، بزرگواری بر دیگران و غیبت و دروغ گویی می باشد.

تعبیر دانیال نبی

حضرت دانیال برای این خواب تنها یک معنا در نظر گرفته اند و این خواب را به صورت کلی تعبیر کرده اند. ایشان معتقد بودند که اگر فردی به فرمان حاکم وقت به دار آویخته شود یعنی از طرف همان حاکم به مقام و منزلت دست می یابد ولی باید بیش تر مراقب ایمان و تقوای خود باشد زیرا ممکن است در این میان آسیب های بسیاری ببیند.

تعبیر خواب از دیدگاه دانیال نبی

لیلا برایت

یکی از معبران غربی نیز این خواب را تعبیر کرده است و بیش تر این خواب را نشانه جدایی می داند. وی بیان می کند اگر فردی در خواب خود ببیند که به دست دوستش در حال اعدام شدن می باشد بدین معنا است که از فرد مورد علاقه اش جدا می شود. البته معنای دیگری که این معبر در نظر گرفته است درباره پیروزی در کار ها است و بیان کرده است اگر فردی را که اعدام شده از او خون جاری شود در کار هایتان پیروز خواهید شد.

آنلی بیتون

آنلی بیتون سه  تعبیر برای این خواب در نظر دارد که عبارت است از :

  • روی آوردن اقبال، پیروزی بر دشمنان و کسب ثروت در صورتی که خواب ببینید می خواهند شما را اعدام کنند.
  • بی توجهی دیگران به شما آسیب می رساند اگر در خواب در حال مشاهده اعدام کردن دیگران باشید.
  • متزلزل شدن موقعیت شما و وحدت دشمنانتان برای به زمین زدن شما در صورتی که خواب ببینید دیگران در یک صحنه اعدام جمع شده اند و در حال تماشا کردن می باشند.

لیلا برایت و تعبیر دار

کتاب سرزمین رویا ها

کتاب سرزمین رویا ها یکی از کتاب های بسیار خوبی است که تعبیر بسیار زیادی از خواب را همراه با جزئیات آن ها نوشته است. این کتاب درباره تعبیر خواب دار نیز تعابیری دارد که آن ها را به صورت خلاصه برایتان بیان می کنیم.

  • اگر خواب اعدام دیدید بهتر است زیاد به کار هایی که انجام می دهید اعتماد نکنید و همه جوانب را بسنجید.
  • اگر در خواب شما اعدام شدید باید بیش تر برای احساسات خود وقت بگذارید و بیش تر آن ها را کنترل کنید.
  • اگر فردی در خواب ببیند که معشوقش در حال اعدام شدن می باشد نشانه ای از این است که از کار هایی که دیوانه وار انجام می دهید رنج می برید.
  • اگر در خواب خود یکی از گناهکاران را در حال اعدام دیدید بدین معنا می باشد که بر دشمن خود پیروز خواهید شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو