دانلود Adobe RoboHelp 2020.3.0 – طراحی برنامه های راهنما

دانلود Adobe RoboHelp 2020.3.0 – طراحی برنامه های راهنما


منبع: پی سی دی

117

1399/12/1

22:58


دانلود Adobe RoboHelp 2020.3.0 - طراحی برنامه های راهنما

Adobe RoboHelp نرم افزاری حرفه ای برای طراحی و تولید فایل های راهنما، اتوران و… می باشد.از این نرم افزار می توانید به صورت حرفه ای و به صورت مولتی چنل برای طراحی فایل های HTML 5 استفاده کنید.شما می توانید از این نرم افزار برای طراحی فایل هایی همچون WebHelp, CHM, Adobe AIR Help, PDF, eBook استفاده کنید. شما میتوانید با استفاده از این نرم افزار فایل های مورد نظر خود را طراحی کنید ف ویرایش نمایید و از آنها برای مقاصد مختلف استفاده کنید.

امکانات Adobe RoboHelp:

– قابلیت جستجو در محتوا:
شما در این نرم افزار از خروجی هایی که به صورت های مختلف از این نرم افزار می گیرید می توانید قابلیت جستجو را اعمال کرده و به کاربران و همچنین خود توانایی جستجو در تک تک کلمات و محتوا را بدهید.
– قابلیت به اشتراک گذاری پروژه برای همکاری بیشتر:
شما در این نرم افزار به این قابلیت دسترسی دارید که بتوانید بدون مشکل پروژه های خود را با قابلیت های شرکت مایکروسافت بتوانید پروژه را در بین سایر همکارانتان در شرکت به اشتراک بگذارید تا بتوانید از دیگر افکار نیز برای پیشبد کار استفاده کنید.
– قابلیت تنظیم لایه های مختلف جستجو:
شما در این نرم افزار می توانید لایه های مختلف را برای جستجو آزاد کنید تا کاربرانتان آن چه را بتوانند جستجو کنند که شما اجازه می دهید.
– قابلیت جستجو جایگزین سازی:
شما در این نرم افزار همچنین قابلیت جستجو در کدها را دارید که می توانید کلمات را جستجو کرده و در صورت نیاز آنها را جایگزین نماییدو
– قابلیت تشخیص و بهینه سازی نرم افزار برای کاربری بهتر:
شما در این نرم افزار با شناسایی رفتار کاربر می توانید بهترین عملکرد را داشته باشید و از کیورهایی مناسب برای واکنش های نرم افزار در برابر رفتارهای کاربران نشان دهید.
– قابلیت ویژه بهینه سازی استاندارد برای موتورهای جستجو گر:
این نرم افزار یکی از معدود نرم افزار های ویژه و مناسب برای بهینه سازی برای موتورهای جستجو می باشد که کدهای تولید شده از این نرم افزار بسیار مناسب سازی برای موتورهای جستجو گر شده اند.
– استفاده از قابلیت های HTML 5 از ویژگی های بارز این نرم افزار می باشد که به راحتی میتوانید با استانداردهای این نسخه از HTML لذت طراحی های مختلف را بچشید.

دانلود

نیم بها

نسخه جدید برنامه Adobe RoboHelp

#حجمسرور پی سی دی
11.20GBDOWNLOAD

– رمز فایل: www.p30day.com

تصاویر

دانلود Adobe RoboHelp 2020.3.0 - طراحی برنامه های راهنما

راهنمای نصب
1. فایل دانلود شده را با برنامه Winrar باز کنید و extract کنید.
2. نرم افزار را نصب کنید.
3. محتویات پوشه Crack را به مسیری که نرم افزار را نصب کردید کپی کرده و با اجرای آن برنامه را کرک کنید.
 
در صورتی که موفق به نصب و اجرای این نرم افزار نشدید به انجمن سایت پی سی دی مراجعه کنید و مشکل خود را مطرح نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو