گشت و گذاری در عمارت و اتاق بازی پول پوگبا؛ هافبک ملی پوش منچستریونایتد

گشت و گذاری در عمارت و اتاق بازی پول پوگبا؛ هافبک ملی پوش منچستریونایتد


منبع: روزیاتو

139

1399/12/6

15:10


پل پوگبا، هافبک ملی پوش تیم منچستریونایتد این روزها دوران مصدومیتش را در عمارت ۲.۹ پوندی و اتاق بازی خود می گذارند. این ستاره ۲۷ ساله در شهر چشر به همراه همسر و پسرش زندگی می کند.

پل پوگبا

او در عمارتش یک اتاق بازی منحصر به فرد و مخصوص به خود دارد. تمام وسائل پل پوگبا در منزلش به طور خاص برای او ساخته شده، برای مثال روی میز فوتبال دستی، میز بیلیارد و زمین فوتبال خانگیش نام و لوگوی پل پوگبا (PP) دیده می شود. وی حتی لوگوی مخصوص به خود را در صفحه شطرنجش نیز حک کرده است.

میز فوتبال دستی و بیلیارد پل پوگبا در کنار یک آکواریوم بزرگ در اتاق بازی وی قرار گرفته اند و زمین فوتبال خانگیش هم یک اسکوربورد داشته و به نورهای LED در سرتاسر اتاق و لوگوی او در کف زمین مزین شده است. پل پوگبا همچنین در فوتبال دستی نیز برای رقبایش کری خوانده و خطاب به آن ها می گوید: «می دونستید من تو این بازی هم یه حرفه ایم؟»

پل پوگبا

پوگبا در جریان تساوی تیمش در مقابل تیم اورتون از ناحیه ران مصدوم شد و حداقل تا ماه مارچ به دور از میادین خواهد بود.

جالب است بدانید همسر پل پوگبا، ماریا زولای مدل و طراح دکوراسیون های داخلی است. چند سالی است از ازدواجش با پل پوگبا می گذرد و حاصل این ازدواج تا به این جای کار یک فرزند بوده است.

ماریا بالای ۵۰۰ هزار نفر دنبال کننده در اینستاگرامش داشته و در صفحه اش تصاویر خود به همراه پل پوگبا و فرزندشان، گشت و گذارها و لاکچری گردی هایش در شهرهای مختلف به همراه دوستانش را به اشتراک می گذارد. او سعی می کند از رنگ ها و استایل های متفاوتی در عکس هایش استفاده کند و به نظر می رسد با حرفه ای های لباس و فوتوشوت، همکاری دارد. او در یکی از عکس هایش با استایل حجاب اسلامی ماه رمضان را به مسلمانان تبریک گفته است.

 

پل پوگبا

پل پوگبا

پل پوگبا

 

بیشتر بخوانید: گشتی در عمارت مجلل دیوید بکهام و همسرش در لندن

نگاهی به خانه های شگفت انگیز ۱۰ شخصیت سرشناس دنیا؛ عمارت هایی که برای بسیاری آرزوی دست نیافتنی هستند

مطلب برای شما مفید بود؟

به مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیازها 0 / 5. تعداد رای: 0

تاکنون رأی داده نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو