دانلود مجموعه والپیپرهای درجه یک – اسفند ماه ۹۹

منبع: دانلود ها

108

1399/12/9

13:14


مجموعه والپیپر درجه یک (Classy Wallpapers) – اسفند ماه ۱۳۹۹

| سری اول اضافه شد |

دانلود-والپیپر-درجه-یک

در این مجموعه از تصاویر زمینه، قصد داریم که یک سری والپیپر خاص و درجه یک را برای شما آماده کنیم که کمتر می‌توانید آن‌ها را پیدا کنید. این تصاویر تنوع خاصی دارند و به موضوع واحدی نمی‌پردازند. از جمله‌ی این تصاویر زمینه می‌توانید به والپیپرهای طبیعت، حیوانات، رودخانه‌ها، تصاویر عرفانی و همچنین تصاویر فانتزی اشاره کنیم. شما می‌توانید از این تصاویر زمینه برای رونق بخشی به دسکتاپ خود استفاده کرده و حتی به‌صورت دسته‌ای آن‌ها را تنظیم کنیم. این پست مجددا به‌روزرسانی خواهد شد و می‌توانید به‌روزترین تصاویر درجه یک را دریافت کنید.

سری اول – آپدیت ۹ اسفند ماه

این مجموعه از تصاویر زمینه شامل یکسری والپیپر خاص است که بخش عمده‌ای از آن را تصاویر فانتزی تشکیل می‌دهد. این تصاویر شامل مناظر زیبایی شامل حیوانات هم هستند که رخ بسیار جذابی به خود گرفته‌اند. در این مجموعه تصاویر زیبایی از شهرها نیز آماده شده است که در شب و روز می‌توانند جلوه‌ی خاصی به دسکتاپ شما ببخشند.

والپیپر-درجه-یک

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

دانلود سری اول با حجم ۹۹ مگابایت | آپدیت ۹ اسفند ماه (جدید)


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو