چطور به طرف مقابلم بفهمانم دوستش دارم؟

چطور به طرف مقابلم بفهمانم دوستش دارم؟


منبع: نیک شو

106

1399/12/9

13:28


چطور به طرف مقابلم بفهمانم دوستش دارم؟

چطور به طرف مقابلم بفهمانم دوستش دارم؟

حتما برای خیلی از پسرها پیش آمده است که در این دنیای بزرگ دختری را دوست داشته باشند .فرقی نمیکند هم برای خانم ها و هم برای آقایان این اتفاق می افتد .ولی نمیدانید چگونه به کسی که دوستش دارید بگویید ،ما در این مقاله راه کارهای مناسبی برای اینکه به طرف مقابلتون بگویید دوستش دارید تهیه کرده ایم با ما همراه باشید.

 

تغییرات کوچک را ببینید

* اگر دختری را دوست دارید سعی کــنید هر لباس تازه‌ ای که ميپوشد و هر کار تازه‌ای که ميکند را مورد توجه قرار دهید.

* حس خود را نسبت به تغییرات حتی کوچک پنهان نکــنید.

* کاری کــنید که او احساس زیباترین بودن در جهان را بکند. ميتوانید مستقیماً این را به او بگویید. دختران دوست دارند یا بهتره بگم عاشق این هستند که مورد تعریف قرار بگیرند و بدونند که زیبا و خوشگل هستند، ولی زیاده روی هم نکــنید.

 

از آینده بگویید

هیجان زده از برنامه‌هایی که برای آینده چیده‌اید بگویید. سعی کــنید در صحبت‌های خود به زندگی مشترک و آرزوهای طرف مقابل نزدیک شوید و از آنها سخن بگویید.

 

هدیه دادن

ـ یک اصل اساسی هست و اونم اینه که کسی که هدیه ميده، هدیه هم می خواد و این یعنی اینکه اونهایی که زبان عشقشون هدیه دادنه بسیار هم هدیه می دهند.

ـ هدیه نباید یه چیز گرون باشه، هدیه می تونه یه شاخه گل، یه یادگاری و حتی یه دست نوشته باشه.

چطور به طرف مقابلم بفهمانم دوستش دارم؟

برای اینکه طرف مقابلتان بفهمد که دوستش دارید برای او بیشتر وقت بگذارید

 

وقت گذاشتن

ــ وقت گذاشتن در کنار هم بودن نیست، ما ممکنه ساعت‌ها در کنار هم باشیم اما برای هم وقت نذاریم و یا حتی کیلومترها از هم دور باشیم و با یه تلفن برای هم وقت بذاریم.

 

ــ سعی کــنید برای او وقت بگذارید حتی زمانی که سرتان شلوغ است در حد یک پیغام حال او را جویا شوید. در زمان با او بودن زمان را فراموش کــنید تا او احساس کند که برای او ارزش قائلید.

 

ــ وقت گذاشتن کار سختیه اما اگه عادت کــنید که حضور طرف مقابل رو درک کــنید آنوقت براتون مثل آب خوردن میشه.

 

لبخند بزنید

به او صمیمانه و عمیق لبخند بزنید. با رفتارهای گرم و عاشقانه به او نشان دهید که از بودن کنار او احساس آرامش ميکــنید. وقتی با او هستید از نگرانی‌ها و دل مشغولی‌های خود با او صحبت نکــنید.

 

خدمت کردن:

در مورد داستانی برایتان بگوییم که راجع به زنی است که به شوهرش بسیار می رسید و انواع غذا ها رو درست می کرد و وقتی شوهر غذا نمی خورد زن عصبانی می شد و با او قهر می کرد.

 

همه فکر می کردن عشق زن در غذاست اما اشتباه می کردن، زن خدمت می کرد و انتظار داشت خدمتش مورد تأیید قرار بگیره و صد البته که در مقابل خدمی که می کرد انتظار خدمت از طرف مقابل رو داشت.

 

به دیگران عشق خود را معرفی کــنید

وقتی با دوستان و یا همکاران خود هستید دختر مورد علاقه خود را با اعتماد به نفس به دیگران ، همراه با احترام معرفی کــنید، این کار باعث ميشود که دختر خانم متوجه شود که او را فردی قابل احترام می دانید.

 

کلام تأیید آمیز

کلام تأیید آمیز فقط یک چیزه اونم این که کاری رو که طرف مقابل می کنه با کلام تون تأیید کــنید و نشون بدید که این کار براتون دارای اهمیت زیادی است. سعی کــنید به حرفاش خوب گوش کــنید و از صحبتهاش سؤال بپرسید که او متوجه بشه به حرفاش گوش دادید و صحبت او براتون مهم بوده.

 

برای جذاب تر شدن دوستان قبلی را تخریب نکــنید

اگر می خواهید جذاب تر باشید، موقع ارتباط برقرار کردن خيلي منفی نباشید. بدگویی سبب بیماری افسردگی ميشود و خيلي خوب نیست که دوست یا شریک قبلی خود را خراب کــنید( دست کم این کار را خيلي زود آغاز نکــنید!)

 

ساعت هایی که براي خالی کردن خود، بیان ناراحتی و غم و ابراز خشم از افرادی که به شما آزار رسانده اند صرف می کــنید میتواند هر رابطه جدیدی را به سرعت سرد و فرد جدید را براي روابط با شما بی میل کند. همچنين ممکن است از رابطه ی تازه ای که قرار است با شما برقرار کنند، برداشت بد داشته باشند.

چطور به طرف مقابلم بفهمانم دوستش دارم؟

برای او گل بخرید

 

برای جذاب تر شدن مرموز به نظر برسید

این روش حداقل در خصوص آقایان بسیار مؤثر است. تحقيقات نشان ميدهد که خانم‌ها بیش تر جذب مردهایی میشوند که از ظاهر آن ها نمی توانند بفهمند چه احساسی نسبت به آن ها دارند.

 

ممکن است علت آن این باشد که زن ها خيلي به آن مرد و این که دوستشان دارد یا نه فکر ميکنند. و از آنجا که خيلي به آن مرد فکر مي کنند ، به این نتيجه می رسند که دوستش دارند.

 

گاهی این روش زیاد خوشایند نیست .برون گرایی هم گاهی خوب است البته باز این برمیگردد به طرف مقابل شما که خصوصیات رفتاری متناسب با شما را داشته باشد.

 

سلامتی همیشه جذاب است

یکی دیگر از راههای جذب دیگران توجه به سلامتی خویش است. سلامت بودن جذاب است. بنابراین ممکن است شما بطور طبيعي متوازن ترین و زیبا ترین زن یا خوش تیپ ترین مرد نباشید،

 

ولی هر کس با خواب کافی و ورزش( هر دوی اینها بطور طبيعي شما را زیبا ميکنند )، خوردن غذاهای سالم و خودداری از مصرف الکل، می تواند جذاب به نظر بیاید.زمانی که به خودتون برسید و اهمیت بدهید می توانید به طرف مقابلتون هم اهمیت بدهید در واقع انسان باید اول بتواند خود را دوست بدارد تا بتواند کسی دیگری را دوست بدارد.

 

برای جذاب تر شدن بوی خوب بدهید

این که بوی خوبی بدهید مغز آدم ها را نسبت به جذابیت شما تحریک مي کند . اندکی عطر یا ادوکلن سبب مي شود در نظر دیگران جذاب تر به نظر برسید.البته سعی کــنید این فقط جذب کردن طرف مقابل نباشد بهتر است به خودتون علاقه داشته باشید و همیشه خوش بو باشید.

 

تماس چشمی

ــ از چشم‌ها غافل نشوید.ميتوانید نصف راه عاشقی را با چشم‌هایتان بروید.زمانی که واقعا عشق ایجاد می شود ناخودآگاه به طرف مقابلتون نگاه می کــنید .نگاه عشق واقعا زیباست.

 

ــ با نگاه‌های دزدکی و مکرر به دختر مورد علاقه خود با او تماس چشمی برقرار کــنید.

 

حرکاتش را تقلید کــنید

ــ زمانی که با یکدیگر هستید حرکات و حالاتش را تقلید کــنید این خود نشانه‌ ای مثبت از وجود علاقه شماست. گاهی بلند شدن، نشستن او را کپی کــنید.

 

ــ این کار باعث ميشود که به او بفهمانید که دنبال نقاط مشترکی با او ميگردید.

چطور به طرف مقابلم بفهمانم دوستش دارم؟

سعی کنید همیشه او را شاد کنید

 

او را شاد کــنید

خوشحال کردن عشق خود بسیار مهم است. اگر دختری احساس کند که شما به خوشحال کردن او علاقه‌ مندید، نظرش نسبت به شما مثبت خواهد شد.همیشه سعی کــنید شاد باشید و مثبت اندیش باشید .

 

ظاهر آراسته

هنگامی که او را ملاقات ميکــنید آراسته و تمیز باشید. ظاهر شما ميتواند بر روی طرف مقابل تأثیر گذار باشد. احترام به خود، احترام به طرف مقابل است.سعی کــنید همیشه تمیز و مرتب باشید تا عادتی باشد برای خودتون.

 

عجله ممنوع

یک رابطه را یک دفعه آغاز نکــنید. اجازه دهید که یک رابطه عاشقانه با روند خودش شکل بگیرد و سعی نکــنید به آن سرعت ببخشید چرا که سرعت ببخشیدن به یک رابطه در بیشتر موارد باعث از بین رفتن آن ميشود.

 

عجله در این موضوع تأثیر عکس دارد و دختر خانم‌ها فکر ميکنند که شما علاقه‌ای به آنها ندارید. زمان موضوع را حل خواهد کرد.قدم به قدم جلو بروید و تلاش کــنید که اعتماد طرف مقابل را جلب کــنید.

 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو