مدل دامن شلواری جدید زنانه و دخترانه راحت و شیک

مدل دامن شلواری جدید زنانه و دخترانه راحت و شیک


منبع: آرگا

730

1399/12/19

12:30


اگر به دنبال یک تیپ راحت و زیبا می گردید در این مطلب برای شما دوستان عزیز انواع مدل دامن شلواری های شیک و جدید را قرار داده ایم که می تواند به شما در انتخاب یک شلوار راحت و شیک کمک کند.

مدل دامن شلواری جدید زنانه و دخترانه راحت و شیک

امروزه اغلب خانم ها به سمت لباس های راحت می روند ما در این مطلب مدل شلوار دامنی جدید و زیبا را قرار داده ایم تا با الگو برداری از این مدل دامن های شیک لباسی زیبا و راحت برای خود تهیه کنید.

مدل دامن شلواری شیک زنانه و دخترانه

شلوار دامنی ها در فصول مختلف سال به شما کمک می کند تا تعرق کمتری داشته باشید این شلوار ها علاوه بر زیبا بودن بسیار راحت نیز هستند و می توانید با هر تیشرت و یا لباسی که می خواهید از آن استفاده کنید.

شلوارهای دامنی چه از لحاظ راحتی و گشادی سبک دامن بلند را دارد بنابراین می توانید از نکات پایین که درباره انتخاب دامن است در انتخاب شلوار دامنی نیز استفاده کنید.

مدل دامن شلواری جدید

شلوار دامنی کوتاه تابستانی

شلوار پیله دار گشاد

طراحی زیبای شلوار دامنی چین دار

دامن شلواری لی

شلوار دامنی دخترانه با پارچه لی

مدل دامن شلواری

شلوار دامنی دخترانه پارچه ای

دامن شلواری سفید

 شلوار دامنی جدید سفید زنانه

دامن شلواری جیب دار

تیپ تابستانه زنانه

مدل دامن شلواری

مدل دامن بلند مجلسی

دامن شلواری ورزشی

شلوار دامنی اسپرت

دامن شلواری لی

شلوار دامنی لی بیرونی

مدل دامن شلواری منزلی

شلوار دامنی اسپرت

دامن شلواری

شلوار دامنی طرح دار تابستانه

مدل دامن شلواری طرح دار

شلوار دامنی گشاد ساده

 

مدل دامن شلواری

مدل شلوار زنانه پاچه گشاد جیب دار

الگو دامن شلواری

شلوار دامنی مجلسی گشاد

مدل دامن شلواری راسته

بلندی دامن باید بر اساس قد فرد انتخاب شود، کوتاه ترین دامن بلند از مچ پا ۵-۶ سانتی متر فاصله دارد و بلندترین آن روی زمین کشیده می شود، شما می توانید این دامن ها را در مجالس، خانه، مهمانی، بارداری و حتی در شرایطی خاص به عنوان لباس بیرون هم استفاده کنید.

مدل دامن شلواری

شلوارهای دامنی انواع مختلفی دارند و جنس آن ها براین اساس متغیر است اما بیشتر از پارچه های لخت مثل نخ و حریر برای دوخت این شلوار دامنی ها استفاده می شود.

خانم های که قد کوتاهی دارند باید از شلوار دامنی های تیره به همراه بلوز روشن استفاده کنند تا قد آن ها را بلندتر نشان دهد، سعی کنید، شلوار دامنی شما خیلی تنگ و یا گشاد نباشد.

دامن شلواری برای خانم های قد کوتاه

انتخاب کفش مناسب را از یاد نبرید بی شک کفش های پاشنه بلند با شلوار دامنی یک ترکیب ایده آل است و یا استفاده از مدل کفش لژدار دخترانه نیز می توانید با این مدل شلوار یک تیپ تابستانه شیک را برای شما به ارمغان بیاورد. کتانی ها نیز ترکیب جالبی با شلوار دامنی به شما می دهد.

مدل دامن شلواری حریر

ست کردن مدلهای دامن شلواری با مانتو

اگرچه امروزه استفاده از دامن شلواری ها همچون گذشته ترند نبوده و کمتر مورد استفاده قرار می گیرد، اما این سبک پوشش هنوز هم از محبوبیت زیادی برخوردار بوده و طرفداران خاص خود را دارد، از این رو برای پوشش خانگی یا برای لباس بیرون به همراه مانتو می تواند استایل جذابی ایجاد نماید، حال در صورتی که علاقمند به این نوع پوشش هستید، برای آشنایی با مدلهای ست کردن انواع مدلهای زیبای دامن شلواری با مانتو و شال مناسب می توانید در ادامه این بخش همراه ما شوید و با الگوگیری از این مدلها بهترین استایل را برای پوشش خود در خارج از منزل انتخاب نمایید.

مدلهای دامن شلواری

اگرچه امروزه مدلهای مختلف شلوار طراحی می شوند؛ شلوارهای تنگ و چسبان از پر طرفدارترین طرحها در بین خانوم ها هستند که به راحتی نیز با سایر لباسها ست می شوند، اما شلوار های گشاد را نمی توانید با هر لباسی ست کنید و برای زیباتر شدن استایل تان باید دقت بیشتری در این زمینه داشته باشید، در اینجا مدلهای شیک ست دامن شلواری و مانتو که یک پوشش تابستانه شیک و عالی، برای بانوان خوش پوش می باشد را گلچین کرده ایم که امیدواریم تماشای آنها توجهتان را جلب نماید.

مدلی از دامن شلواری جدید

مدلی از دامن شلواری طرحدار

انواع دامن شلواری زنانه

مدلی از دامن شلواری با مانتو

مدلی از دامن شلواری زنانه

مدل دامن شلواری چهارخانه

مدلی خاص از دامن شلواری

مدلی جذاب از دامن شلواری

مدل دامن شلواری با مانتو

مدلی شیک از دامن شلواری

مدلی جدید از دامن شلواری

مدلی زیبا از دامن شلواری

مدلی از دامن شلواری

مدل دامن شلواری شیک و جدید

در این بخش از دنیای مد آرگا شما را با انواع مدلهای دامن شلواری آشنا کردیم امیدواریم از تماشای الگو های داده شده نهایت استفاده را برده باشید و توضیحات مختصر درباره انتخاب یک دامن شیک به شما کمک کرده باشد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو