مدل شومیز گلدار با ۲۲ طرح جذاب مخصوص با سلیقه ها

مدل شومیز گلدار با ۲۲ طرح جذاب مخصوص با سلیقه ها


منبع: آرگا

467

1399/12/23

14:03


در این با انواع مدل شومیز گلدار با طرح و رنگ هایی خاص و جذاب آشنا خواهید شد که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند.

شومیز از انواع لباس های کاربردی مخصوص خانم ها و دختران جوان به شمار می رود و شومیزها دارای طرح هایی متنوع نظیر مدل شومیز گلدار و ساده و … می باشند و بهتر است شما برای انتخاب طرح و رنگ شومیز به فرم اندام و سایر ویژگی های ظاهری تان توجه کنید.

مدل شومیز گلدار شیک

هر خانمی بهتر است در کمد لباس خود چند طرح از شومیز مجلسی یا ساده داشته باشد تا بتواند در صورت نیاز از آن ها استفاده کند. در ادامه طرح هایی از شومیز گلدار را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل شومیز گلدار

طرح های شومیز گل دار

برای دوخت شومیز از پارچه های گلدار با طرح های ریز و درشت استفاده می شود همچنین شومیزهای گلدار در انواع رنگ های روشن و تیره موجود می باشند و شما می توانید از بین آن ها شومیزی خوشرنگ و شیک را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

توجه داشته باشید که شومیز گل دار و طرح دار برای خانم ها با فرم اندام متناسب و لاغر انتخابی مناسب و ایده آل می باشد همچنین اگر شما دارای فرم اندامی درشت و چاق هستید بهتر است از شومیز گل دار با طرح ریز در پوشش خود استفاده کنید زیرا شومیز با گل های درشت باعث می شود تا فرم بالاتنه شما چاق و درشت تر به نظر برسد.

شومیز گلدار برای خانم ها و دخترانی که تمایل دارند در پوشش خود از لباس هایی طرح دار استفاده نمایند انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می رود همچنین بهتر است در هنگام پوشیدن این طرح شومیز از لباس ها و اکسسوری هایی ساده استفاده نمایید تا جذابیت تیپ و استایل تان تکمیل شود.

شومیز طرح دار

شومیز زنانه گلدار

طرح شومیز گلدار

شومیز زنانه

شومیز زنانه گلدار

شومیز زنانه گلدار

شومیز گلدار

شومیز شیک و گلدار

شومیز زیبا و طرحدار

شومیز گلدار و زیبا

شومیز دخترانه و زنانه را می توانید در پوشش خود با دامن و شلوار یا ساپورت بپوشید همچنین برخی از خانم ها شومیز را با شلوار جین رنگ تیره یا روشن ست می کنند که این مدل استایل زنانه نیز زیبایی و جذابیت خاص خودش را دارد.

شومیزها در انواع طرح های آستین دار و آستین سه ربع دوخته می شوند که انتخاب اندازه قد آستین شومیز به سلیقه شخصی شما بستگی دارد همچنین برای دوخت برخی از شومیزها از آستین پف دار و آستین کیمونو و … استفاده می شود که انتخاب طرح آستین به فرم بالاتنه شما بستگی دارد.

انتخاب یقه ای مناسب برای شومیز از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و شما می توانید شومیز را از بین طرح های یقه باز و یقه بسته و … انتخاب نمایید که هر یک از این مدل شومیزها زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند همچنین اگر شما دارای فرم اندامی چاق و درشت هستید بهتر است شومیز با یقه باز یا یقه هفت را برای پوشیدن انتخاب کنید و از اکسسوری ها و جواهرات زیبایی استفاده نمایید تا توجه بقیه افراد به اکسسوری هایتان جلب شود.

شومیز گلدار و زیبا

شومیز گلدار زیبا و شیک

شومیز زیبا و گلدار

شومیز گلدار

مدل شومیز زیبا و طرحدار

شومیز زنانه

شومیز طرحدار

مدل شومیز گلدار شیک و زیبا

طرح شومیز گلدار

طرح شومیز گلدار

شومیز گلدار

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا تصاویری از طرح های شومیز گلدار زنانه و دخترانه را پیش رو داشتید که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید شومیزی خوشرنگ و زیبا را برای خود انتخاب کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو