مدل شومیز کوتاه زنانه و دخترانه ساده و مجلسی

مدل شومیز کوتاه زنانه و دخترانه ساده و مجلسی


منبع: آرگا

495

1400/3/17

12:40


در این مطلب تصاویری از انواع مدل شومیز کوتاه با طرح هایی متفاوت و خاص را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید و مورد توجه تان قرار بگیرند.

شومیز از انواع لباس های کاربردی برای خانم ها و دختران جوان می باشد و شما می توانید از این طرح لباس برای حضور در مهمانی ها و مجالس مختلف استفاده نمایید. مدل شومیز کوتاه یکی از انواع طرح های خاص است و اگر شما به پوشیدن لباس های نیم تنه یا کوتاه علاقه مند می باشید بهتر است این طرح لباس را برای پوشیدن انتخاب کنید.

تصاویری از انواع مدل شومیز کوتاه

برای دوخت شومیز کوتاه از پارچه های ساده و گلدار و طرح دار استفاده می شود که انتخاب هر یک از این طرح ها به سلیقه شخصی و فرم اندام شما بستگی دارد.

مدل شومیز کوتاه

طرح های شومیز کوتاه زنانه و دخترانه

انتخاب طرح و رنگی مناسب برای شومیز از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و بهتر است شما در انتخاب شومیز دقت لازم را به خرج بدهید تا عیب های موجود در فرم اندام و استایل شما کمتر به نظر برسند.

اگر تمایل دارید از شومیز کوتاه در پوشش تان استفاده نمایید بهتر است شومیز را با دامن یا شلواری مناسب ست نمایید همچنین شومیز کوتاه برای خانم هایی که دارای فرم اندامی متناسب یا لاغر هستند انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می رود. توجه داشته باشید که در زمان پوشیدن شومیز بهتر است در انتخاب اکسسوری های مورد استفاده تان نیز دقت لازم را به خرج بدهید.

توجه داشته باشید که اگر شکم و قسمت بالاتنه شما درشت می باشد بهتر است از شومیز کوتاه و نیم تنه در پوشش تان استفاده نکنید زیرا فرم اندام تان نامطلوب به نظر می رسد.

شومیز گلدار و طرح دار زیبایی و جذابیت خاصی دارد و برای خانم های امروزی انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می رود. اگر شما تمایل دارید استایلی آراسته داشته باشید بهتر است از شومیز ساده در پوشش تان استفاده کنید.

شومیز کوتاه زنانه و دخترانه

مدل شومیز کوتاه ساده

مدل شومیز کوتاه طوسی

شومیز گلدار و شیک

شومیز ساده زرشکی

مدل شومیز شیک و ساده

شومیز مجلسی

شومیز شیک و مجلسی

شومیز شیک و ساده

شومیز کوتاه و دکمه دار

برخی از شومیزهای نیم تنه یا کوتاه به صورت آستین دار دوخته می شوند و برخی دیگر آستین کوتاه هستند و اگر شما تمایل دارید استایلی متفاوت داشته باشید بهتر است از شومیز آستین دار در پوشش تان استفاده نمایید. در دوخت برخی از طرح های شومیز نیز از دکمه نیز استفاده می شود و شما می توانید از این طرح شومیز برای حضور در دورهمی های خانوادگی استفاده کنید.

اگر تمایل دارید شومیز به راحتی با سایر لباس هایتان ست شود بهتر است طرح آن را ساده انتخاب کنید همچنین شومیز با رنگ خنثی نیز به راحتی با سایر رنگ های روشن و تیره ست می شود. اگر فرم اندامی درشت دارید شومیز رنگ تیره می تواند برایتان انتخابی مناسب باشد همچنین اگر فرم اندام متناسب یا لاغری دارید بهتر است از شومیز رنگ روشن یا رنگ خنثی در پوشش تان استفاده نمایید.

شومیزها در انواع طرح های شومیز ساده و شومیز مجلسی موجود می باشند که برای تزیین شومیز مجلسی از وسایل تزیین کننده نظیر نگین و سنگ و … استفاده می شود که هر یک از این وسایل تزیینی جذابیت خاصی را به طرح شومیز می بخشند.

 

شومیز زنانه

شومیز زیبا زنانه

مدل شومیز آبی و کوتاه

مدل شومیز زنانه

شومیز کوتاه و زرد

شومیز زنانه

شومیز رنگ تیره

مدل شومیز قرمز کوتاه

مدل شومیز رنگ تیره زنانه

مدل شومیز ساده و رنگ تیره زنانه

شومیز طرح دار

در این مطلب توجه شما عزیزان را به انواع طرح های شومیز کوتاه مجلسی و ساده جلب کردیم که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها شومیزی با تن پوش مناسب را برای پوشیدن انتخاب کنید و شیک پوش تر از همیشه به نظر برسید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو