دانلود بازی Granblue Fantasy Versus v2.40 برای کامپیوتر – نسخه CODEX

دانلود بازی Granblue Fantasy Versus v2.40 برای کامپیوتر – نسخه CODEX


منبع: دانلود ها

151

1399/12/29

21:55


از زمانی که بازی Granblue Fantasy Versus در سال ۲۰۱۴ روی پلتفرم مرورگر برای گوشی‌های هوشمند منتشر شد، در قلب میلیون‌ها بازیکن رسوخ کرده است. حال ششمین سالگرد این بازی را در مارس سال ۲۰۲۰ جشن می‌گیریم. بازی با یک طراحی صدای جذاب و سیستمی که مدام در حال گسترش است برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است و در طول این سال‌ها همچنان طرفداران خاص خودش را حفظ کرده است. توسعه‌ی این بازی را Cygames با همکاری Arc System Workd انجام داده است که بیشتر به‌خاطر توسعه‌های GUILTY GEAR و BlazBlue شناخته می‌شود. حال این بازی برای جهان بازی‌های مبارزه‌ای عرضه شده است و طراحی خوب بازی‌های درجه یک در آن دیده می‌شود و گرافیک سه‌بعدی هم در آن نمودی بهتری داشته سات.

Granblue Fantasy Versus v2.40 PC-CODEX

آپدیت بازی Update v2.40-CODEX اضافه شد

دانلود-بازی-Granblue-Fantasy-Versus

بازی Granblue Fantasy Versus شما را به دنیای جدیدی در مجموعه Granblue Fantasy می‌برد و در پلتفرم استیم عرضه شده است. این بازی فانتزی در سبک اکشن و RPG عرضه شده است و روی المان‌های مبارزه‌ای تمرکز دارد و بازیکن در آن ماجراجویی خودش را دنبال خواهد کرد. گرافیک زیبا و صداگزاری نابی را برای شخصیت‌ها داریم و سازندگان با طراحی یک سیستم آسان، سعی در لذت بردن هرچه بیشتر بازیکنان هستند. کاربران کنسولی، کامپیوتری و گوشی‌های هوشمند، تجربه‌ی آسانی با کنترلرهای بازی خواهند داشت و بنابراین مسابقات در بطن یکدیگر انجام می شوند. خودتان را به مسابقات برسانید و از به‌کار بردن پاورآپ‌های مختلف توسط شخصیت‌های خود لذت ببرید. گفتنی است که در حالت RPG بازی، مجموعه داستان‌های جدیدی در قالب برج معروف بازی شکل خواهد گرفت و هر بار شاهد نبردهای بزرگی در این برج خواهیم بود. می‌توانید در طول داستان بازی، اسلحه‌های هرکدام از شخصیت‌ها را ارتقا دهید و قدرت و سرعت وی را بالا ببرید.

بازی Granblue Fantasy Versus شامل حالت GBVS است که سیستم نبرد بصری را همراه با مهارت‌های بیشتر برای شخصیت‌های خود در اختیار دارید. این مهارت‌ها تنها با لمس یک دکمه فعال می‌شوند و سیستم منحصربه‌فردی را از نظر هنرهای رزمی هر شخصیت و گرافیک آن‌ها خواهیم داشت. بازیکنانی که تجربه زیادی در بازی‌های مبارزاتی داشته‌اند، یقینا از سیستم آسان نبردها لذت خواهند برد و می‌توانند با مهارت بالای خود پیروزی کسب کنند. نبردها شدید و تاکتیکی هستند و در هر ثانیه می‌توانید فنون جدیدی را روی دشمنان خود وارد کنید.

info

Granblue Fantasy has soared into the hearts of millions since its release as a browser game for smartphones in 2014, and will celebrate its sixth birthday in March 2020. Featuring Cygames’ high-quality art, captivating sound design, and an ever-expanding game system, Granblue Fantasy has continued to charm its fans throughout the years.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7/8/10 (64-bit OS required)

Processor: AMD FX-4350, 4.2 GHz / Intel Core i5-3470, 3.20 GHz

Memory: 4 GB RAM

Graphics: Radeon HD 6870, 1 GB / GeForce GTX 650 Ti, 1 GB

DirectX: Version 11

Network: Broadband Internet connection

Storage: 7 GB available space

Sound Card: DirectX compatible soundcard or onboard chipset

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7/8/10 (64-bit OS required)

Processor: AMD Ryzen 5 1400, 3.2 GHz / Intel Core i7-3770, 3.40 GHz

Memory: 8 GB RAM

Graphics: Radeon HD 7870, 2 GB / GeForce GTX 660, 2 GB

DirectX: Version 11

Network: Broadband Internet connection

Storage: 7 GB available space

Sound Card: DirectX compatible soundcard or onboard chipset

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

دانلود بازی Granblue Fantasy Versus v2.40-CODEX:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

دانلود پارت 3 با لینک مستقیم

دانلود پارت 4 با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو