اصلاح صحیح موهای پا و تکنیک های طلایی آن

اصلاح صحیح موهای پا و تکنیک های طلایی آن


منبع: آرگا

109

1400/1/12

23:03


اگر دوست دارید روش های صحیحی اصلاح کردن پا های خود را بدانید بهتر است این مطلب را از دست ندهید زیرا علاوه بر توضیح روش صحیح اصلاح پا نکات کاربردی و مفیدی را برایتان مطرح می کنیم که استفاده کردن از آن ها می تواند از بریدگی و زخم شدن پا هایتان جلوگیری کند.

اصلاح موهای پا یکی از چالش هایی می باشد که افراد بسیار زیادی با آن رو به رو هستند و بسیاری از افراد به دنبال روش های درست آن می گردند. در ادامه روش مناسب برای این کار را بررسی می کنیم.

اصلاح موهای پا

روش های مناسب اصلاح کردن

برای اصلاح کردن مو های بدن روش های بسیاری وجود دارد و شما می توانید از هر روشی که دوست دارید استفاده کنید. البته برخی از افراد به روش های اصلاح پا حساسیت دارند و بعد از اصلاح دچار آسیب های پوستی می شوند. روش های بسیاری برای از بین بردن مو های زائد وجود دارد ولی زمانی که از آن ها استفاده می کنید ممکن است به نتیجه دلخواه نرسید.

زیر دوش حمام اصلاح کنید.

یکی از روش های مناسب برای اصلاح کردن مو های زائد پا این است که زیر دوش آب گرم این کار را انجام بدهید. این کار به شما کمک می کند تا پرز های مو باز تر شده و به راحتی کنده شوند. در نظر داشته باشید که در صورت داشتن وان حمام می توانید این کار را در وان انجام دهید. برای این روش کافی است تا بر لبه وان بنشینید و پای خود را درون آب گرم قرار دهید و بعد از چند دقیقه آن ها را اصلاح کنید.

کرم های موبر

یکی از روش هایی که بسیاری از افراد برای از بین بردن موهای زائد بدن خود خصوصا پا هایشان انجام می دهند استفاده کردن از کرم های موبر می باشد. استفاده از این روش بسیار آسان می باشد و شما می توانید این کار را به راحتی انجام دهید. مقدار استفاده از این کرم ها باید کم باشد و استفاده زیاد از آن ها تاثیر مضاعفی بر از بین رفتن مو های پا ندارد. بعد از این که از این کرم ها استفاده کردید سعی کنید به هیچ عنوان از صابون استفاده نکنید زیرا پوست شما خشک خواهد شد.

تکنیک های اصلاح مو های پا

تکنیک های اصلاح موهای پا

برای این که بتوانید به راحتی مو های پا خود را اصلاح کنید کافی است مراحل زیر را طی کنید و نکات آن را رعایت کنید.

لایه برداری کنید.

اگر پوست پا های شما خشک شده است بهتر است قبل از اصلاح آن را لایه برداری کنید تا پوست های اضافی حذف شوند و به راحتی بتوانید مو های پای خود را اصلاح کنید.

شروع اصلاح

برای شروع اصلاح پا های خود می توانید از بخش پایینی پا و جایی که مو روییده است شروع کنید. تیغ را در بخش پایینی پا خود قرار دهید و آن را به آرامی به سمت بالا بکشید. اگر روی پا های شما جوش و یا التهابی وجود دارد برای اصلاح باید تیغ را هم جهت با رویش مو های پا بکشید تا مشکلی برایتان ایجاد نشود. البته در این روش نمی توان گفت که اصلاح به خوبی انجام می شود و بهتر است بدانید که پوست شما خیلی تمیز نخواهد شد.

اصلاح مچ پا

بعد از این که اصلاح پا هایتان به اتمام رسید می توانید پایین مچ پا را نیز اصلاح کنید. برای اصلاح کردن این بخش باید احتیاط لازم را به خرج دهید زیرا این بخش از پا دارای پوست نازک تری می باشد و به راحتی بریده خواهد شد.

قبل از اصلاح لایه برداری کنید.

اصلاح ران ها

یادتان نرود که بعد از اصلاح کردن پا باید ران ها را نیز اصلاح کنید. برای این بخش کافی است تا تیغ را بالای زانو هایتان قرار داده و به سمت بالا بکشید. این کار را باید تا زمانی که مو های پای شما از بین برود انجام دهید.

اصلاح زانو

یکی از سخت ترین بخش هایی که باید آن ها را اصلاح کنید همین محدوده زانو می باشد. برای اصلاح این بخش از پا می توانید از زاویه های مختلفی کمک بگیرید تا پا هایتان بدون مو و تمیز شوند.

مرطوب نگه داشتن تیغ

سعی کنید در حین اصلاح تیغ را مرطوب نگه دارید. این کار به شما کمک می کند تا بتوانید بدون ایجاد خراش بر روی پوست مو های پای خود را اصلاح کنید.

عدم استفاده از آب سرد

زمانی که می خواهید پا های خود را اصلاح کنید نمی توانید از آب سرد استفاده کنید. در نظر داشته باشید که استفاده از آب سرد باعث سفت شدن پوست شما می شود و همچنین مانع از یک اصلاح تمیز و خوب خواهد شد. بهتر است در حین اصلاح پا از آب گرم استفاده کنید.

اتمام اصلاح و شستن پا ها

بعد از این که اصلاح موهای پا به اتمام رسید باز هم نباید از آب سرد استفاده کنید. برای شستن پا های خود بهتر است از آب ولرم کمک بگیرید. در نظر داشته باشید که بعد از شستن پا ها تا چند ساعت نباید از لوسیون ها بدن استفاده کنید.

برای شستن پا های خود از آب گرم استفاده کنید.

از بین بردن مو های زائد یکی از کار هایی می باشد که روزانه زمان بسیاری از شما می گیرد. برای از بین بردن همیشگی آن ها می توانید از لیزر مو های زائد و یا اپیلاسیون با موم استفاده کنید و اگر این روش را دوست ندارید می توانید روش های خانگی مانند از بین بردن مو های زائد با زردچوبه استفاده کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو