بیوگرافی نگار مقدم و تصاویر متفاوت و جالبش

بیوگرافی نگار مقدم و تصاویر متفاوت و جالبش


منبع: آرگا

224

1400/1/13

11:06


در این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، بیوگرافی نگار مقدم هنرپیشه جوان و تازه کار سینما و تلویزیون ایرانی همراه با تصاویر جدید و اینستاگرامی وی را تهیه و جمع آوری نموده ایم که امیدواریم مورد پسندتان قرار بگیرد.

نگار مقدم هنرپیشه جوان و تازه کار سینما و تئاتر ایرانی می باشد. این هنرمند با استعداد فعالیت هنری خود را در عرصه بازیگری از سال ۱۳۹۶ در سن ۱۸ سالگی با فیلم سینمایی ” درساژ” به کارگردانی پویا بادکوبه در نقش گلسا آغاز نمود و تاکنون در این عرصه فعالیت می کند. در ادامه این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، همراه ما باشید تا بیشتر با بیوگرافی نگار مقدم همراه با کارنامه هنری و تصاویر شخصی وی آشنا شوید.

آشنایی با بیوگرافی نگار مقدم همراه با تصاویر شخصی و زیبا وی

نگار مقدم هنرپیشه توانا و تازه کار تئاتر و سینما کشورمان متولد ۹ خرداد ماه سال ۱۳۷۸ که هم اکنون وی ۲۲ سال سن دارد و در شهرستان گنبد کاووس واقع در استان گلستان چشم به جهان گشوده است. همچنین ایشان دانشجوی مدرک لیسانس رشته سینما می باشد.

بیوگرافی نگار مقدم + عکس

این هنرمند در سال ۱۳۹۶ خود را برای حضور در کنکور هنر آماده کرده بود که روزی به واسطه یکی از دوستانش به نام مرتضی فرشباف برای تست فیلم سینمایی ” درساژ” دعوت شد. سپس او با همکاری یکی از دوستانش که کارگردان بود فیلمی کوتاه از خود درست کرد و به عوامل فیلم ارسال کرد، بعد از چند روز برای تست حضوری دعوت شد، ولی قبول نشد و در تست رد شد. او مجدد برای بار دوم از طریق یکی عوامل فیلم برای تست دعوت شد و بعد از آموزش های مختلف برای نقش اول فیلم ” درساژ” انتخاب شد.

زندگینامه جالب نگار مقدم

زندگینامه نگار مقدم و همسرش

عکس + زندگینامه نگار مقدم

عکس های شخصی و جدید نگار مقدم بازیگر ایرانی

بیوگرافی نگار مقدم + عکس جدید

فیلم سینمایی ” درساژ” به کارگردانی پویا بادکوبه محصول سال ۱۳۹۶ است که در این سریال بازیگرانی همچون یسنا میرطهماسب، علی مصفا، هوشنگ توکلی، شبنم مقدمی، علیرضا آقا خانی و … حضور داشتند. او در این فیلم  به عنوان بازیگر نقش اول آن در جشنواره شانگهای ۲۰۱۸ بهترین بازیگر انتخاب شد. همچنین در همان سال این فیلم در جشنواره برلین جایزه نسل را دریافت کرد و بهترین اول جشنواره فجر شد.

نگار مقدم در سال ۱۳۹۷ دومین تجربه سینمایی خود را با فیلم ” تا به اینجا” به کارگردانی آیدا تبیانیان به دست آورد. در فیلم نیز هنرمندانی همچون نازنین فراهانی، نهال دشتی، پیمان جعفری و … حضور داشتند.

زندگینامه جامع نگار مقدم

زندگینامه جالب و زیبا نگار مقدم

تیپ متفاوت و جال نگار مقدم

بیوگرافی نگار مقدم و همسرش

عکس اینستاگرامی نگار مقدم

شرح حال نگار مقدم

ازدواج و همسر نگار مقدم

نگار مقدم در سال ۱۴۰۰ به ۲۱سالگی رسیده و مجرد می باشد

علاقه به بازیگران

خوب است بدانید که نگار مقدم بازی خانم ترانه علیدوستی را دوست دارد و همچنین از بازیگران مرد هم شهاب حسینی را دوست دارد.

بیوگرافی نگار مقدم + گالری جدید

عکس نهال دشتی و نگار مقدم در اکران خصوصی فیلم «درساژ»

بیوگرافی نگار مقدم + تصاویر شخصی

جوایز و افتخارات نگار مقدم

در جشنواره بین‌المللی فیلم شانگهای جایزه بهترین بازیگر زن برای فیلم سینمایی درساژ در بخش «استعداد جدید آسیا»

سرگذشت جالب نگار مقدم

شرح حال کامل نگار مقدم

کارنامه هنری نگار مقدم

فیلم های سینمایی نگار مقدم

  • فیلم سینمایی درساژ (۱۳۹۶) پویا بادکوبه
  • فیلم سینمایی تا به اینجا (۱۳۹۷) آیدا تبیانیان

بیوگرافی نگار مقدم + آلبوم

سرگذشت نگار مقدم + عکس

عکس دونفره نگار مقدم و فرشته حسینی

شرح حال خواندنی نگار مقدم

امیدواریم از خواندن بیوگرافی نگار مقدم هنرپیشه جوان ایرانی و همچنین از تماشای تصاویر جدید و شخصی وی لذت برده باشید و از اینکه تا این لحظه همراه ما بودید بی نهایت سپاس گذاریم. برای آشنایی بیشتر با بیوگرافی و عکس های سایر بازیگران به بخش عکس بازیگران آرگا مراجعه نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو