بهترین مدل‌های کالسکه در فروشگاه جدید نیو‌نی‌نی

منبع: زیبامون

129

1400/2/8

10:34


در این بخش به بررسی دقیق کالسکه‌ها و ویژگی‌های آن بپردازیم و نکاتی را برای خرید بهترین مدل کالسکه بیان کنیم.

بهترین مدل‌های کالسکه در فروشگاه جدید نیو‌نی‌نی

فروشگاه اینترنتی نیونینی فعالیت اینترنتی خود را در سال 1400 شروع کرد، فروشگاه اینترنتی نیونی‌نی در ضمینه محصولاتی چون لوازم سیسمونی، کالسکه، لوازم خواب نوزاد، انواع عروسک، اسباب بازی و ... فعالیت می‌کند. 

بیشتر والدین هنگام خرید سیسمونی حتماً به کالسکه و خرید بهترین مدل و مناسب‌ترین آن فکر می‌کنند. با وجود اینکه شاید خرید این وسیله بسیار ساده به نظر برسد اما در واقعیت امر باید بگوییم که خرید کالسکه کار خیلی راحتی نیست. چراکه اغلب والدین پس از خرید، متوجه می‌شوند آنچه را که می‌خواستند خریداری نکردند و لازم است که توجه بیشتری در هنگام خرید به خرج می‌دادند.

همین امر باعث شده است که در این نوشتار به بررسی دقیق کالسکه‌ها و ویژگی‌های آن بپردازیم و نکاتی را برای خرید بهترین مدل کالسکه بیان کنیم. اگر شما نیز به دنبال بهترین و جدیدترین کالسکه هستید، این مقاله برای شما نگارش شده تا بتوانید انتخابی مناسب جهت نیازهایتان داشته باشید. پس تا انتها ما را همراهی نمایید.

 

خرید کالسکه از نیونی‌نی

 

مدل کالسکه جدید برای کودک

 

جواب این چرایی را می‌توان از این طریق به دست آورد که ببینیم دقیقاً کالسکه‌ها چه مزیت‌ها و کاربردهایی دارند و کدامین نیازهای ما را برطرف می‌کنند. یا در واقع فلسفه ساخت این وسیله چیست؟

 زندگی مادران اغلب در چند سال اول، پس از به دنیا آمدن نوزادان، به صورت کامل درگیر نوزاد و کودکشان است. به گونه‌ای که باید در هر مکان و هر زمانی نوزاد با مادرش همراه باشد. بغل کردن نوزاد و همزمان داشتن وسیله دیگر بسیار سخت است. اگر نگاهی به تاریخ اجتماعی و مردم شناسی جوامع متفاوت داشته باشیم، می‌بینیم که اغلب مادران زمان‌هایی که از خانه بیرون می‌آمدند کودکان خود را در پارچه‌هایی می‌پیچیدند و آن‌ها را به پشت خود می‌بستند. علم و تکنولوژی‌های جدید به کمک بشر آمد تا رفاه و سلامت بیشتر را برای ما فراهم نماید. یکی از وسایل کاربردی که با ایده‌ها و تفکر متخصصان طراحی و ساخته شد و در طول زمان نیز به صورت مداوم پیشرفت‌هایی داشته است، کالسکه بوده است.

همچنین باید توجه داشت که نوزادان و کودکان هر روز رشد می‌کنند و به لحاظ وزن سنگین‌تر می‌شوند، همچنین خیلی سریع در محیط بیرون از خانه، هنگام قدم زدن‌ها، خریدها و غیره، خسته می‌شوند.

در حالت کلی نیز بغل کردن مداوم نوزاد خسته کننده و گاهاً کلافه کننده خواهد بود و همچنین تحمل وزن کودک و نوزاد به صورت مداوم مفاصل و آناتومی بدن را در طولانی مدت آسیب خواهد زد و باعث ایجاد ناراحتی‌های فیزیولوژیک خواهد شد.

بنابراین از جمله عوامل و موارد است که خرید بهترین مدل کالسه اغلب جزء اولین آیتم‌هایی می‌شود که والدین به خرید آن فکر و برای تهیه آن اقدام می‌کنند.

 

برای خرید کالسکه چه نکاتی را باید در نظر داشته باشید؟

 

بهترین مدل کالسکه

 

قبل از خرید هر کالایی لازم است اطلاعات و آگاهی لازم را داشته باشید. در رابطه با خرید جدیدترین مدل کالسکه نیز بهتر است چند نکته را به یاد داشته باشید:

 

  • هنگام خرید کالسکه به این امر توجه داشته باشید که اسکلت کالسکه بر روی دوام و امنیت کلی آن بسیار اثر گذار است. بنابراین میله‌ها و به سخنی استخوانبندی کالسه را مورد توجه قرار دهید و سعی در خرید بهترین جنس داشته باشید.

 

  • با خرید از کمپانی‌های معتبر نگرانی بابت کیفیت جنس‌ها نخواهید داشت. چرا که قبل از توجه به خرید بهترین مدل کالسکه باید به فکر خدمات پس از فروش نیز باشید تا زمانی که اگر چرخ و یا هر قطعه دیگری آسیب ببیند امکان تعویض را به راحتی داشته باشید.

 

  • هنگام خرید به سبد زیر کالسکه که شما می‌توانید کیف خود یا ساک کودکتان را در آن قرار دهید، توجه کنید. چرا که این سبد در پیاده روی‌های طولانی بسیار به کار می‌آید.

 

  • اگر می‌خواهید از کالسکه در فصل‌های گرم استفاده کنید از جدیدترین مدل کالسکه استفاده کنید که سایه بان دارند و اگر در فصل زمستان مورد استفاده شما قرار می‌گیرد به مدل‌هایی توجه داشته باشید که سایبان ضد آب و یا چتر دارند.

 

  • امنیت بهترین مدل کالسکه وابسته به مواردی همچون ترمز مناسب و با کیفیت، چرخ‌های با کیفیت، جنس پارچه و کمربند کالسکه می‌باشد. این موارد در کنار توجه به اسکلت کلی کالسکه قابل تأمل می‌باشد و باید به آن‌ها دقت داشته باشید.

 

  • کمربند کالسکه نباید زبر باشد. همچنین نگهدارنده پارچه‌ای که بین پاهای نوزاد شما قرار می‌گیرد باید نرم باشد تا کودک شما اذیت نشود.

 

بهترین مدل کالسکه چه ویژگی‌هایی دارد؟

 

مدل کالسکه مدرن و جدید

 

از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به این موارد اشاره‌ای داشت:

 

  • از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به قابلیت تنظیم کفی کالسکه اشاره داشت. این قابلیت برای کودک شما بسیار خوشایند است.

 

  • بهترین مدل کالسکه باید به گونه‌ای باشد که شما برای عبور از فضاهای کوچک و یا فضاهای همچون وسایل حمل و نقل عمومی مانند متروها قابلیت جمع شدن یا اهرم شدن را داشته باشد و به راحتی بتوانید آن را جابه جا کنید.

 

  • اگر می‌خواهید که کالسکه شما در صندوق عقب ماشین نیز قرار بگیرد، پس باید قابلیت تا شدن را داشته باشد.

 

  • از جمله ویژگی دیگر بهترین مدل کالسکه، وزن کم در مقابل استحکام بالا می‌باشد.

 

  • هنگام خرید کالسکه توجه کنید که یکی از آیتم‌های آن باید این مورد باشد که با قد شما قابلیت تنظیم را داشته باشد تا دچار مشکل نشوید. چرا که در غیر این صورت خود شما هنگام استفاده از آن کاملاً خسته خواهید شد.

 

  • هنگام خرید جدیدترین مدل کالسکه علاوه بر رنگ و طرح از نظر جنس نیز، بهتر است مورد توجه باشد. چرا که پوست کودکان بسیار حساس است و ممکن است به برخی از جنس‌ها واکنش داشته باشد. بنابراین زمان خرید به این امر و جنس‌های جدید توجه داشته باشید.

 

  • در حالت کلی بهتر است که توجه داشته باشید که کالسکه بتواند در محیط‌هایی که شما از کالسکه استفاده می‌کند، رفاه حال شما و کودکتان را فراهم نماید. نه اینکه خود این وسیله برای شما دست و پا گیر باشد و بیشتر خسته شوید.

 

بهترین مدل‌های کالسکه را چگونه بیابیم؟

 

مدل های مختلف کالسکه در فروشگاه نیو نی نی

 

همانطور که اشاره کردیم خرید کالسکه یکی از لذت بخش‌ترین، مهمترین و کاربردی‌ترین خریدهایی است که در میان اقلام سیسمونی خواهید داشت. هنگام خرید، آیتم‌های مهمی هستند که باید مورد توجه قرار گیرند. این در حالی است که زمانی که شما به فروشگاه‌ها و یا بازار می‌روید، فروشندگان تمام جنس‌ها و مدل‌های خود را از جمله بهترین مدل کالسکه می‌دانند و به شما خرید آن‌ها را پیشنهاد می‌کنند. این امر ممکن است باعث سردرگمی شود و بعد از خرید و استفاده از آن متوجه شوید که چه موارد ریز و قابل توجهی وجود داشته است و شما به آن‌ها توجه نداشته‌اید.

پیشنهاد ما برای اینکه این سردرگمی ایجاد نشود این است که قبل از خرید حتما از طریق وبسایتی معتبر همچون نیونی نی اطلاعات و راهنمایی‌های لازم و کافی را به دست آورید تا در میان انواع مدل‌ها و جدیدترین مدل کالسکه موجود در بازار به راحتی و با خیالی آسوده بتوانید انتخاب متناسب را داشته باشید. همچنین به این امر توجه کنید که خرید خود را از فروشگاهی معتبر و مطمئن همچون نیو نی نی انجام دهید تا از جنس، کیفیت، مدل و طرح کالسکه‌ای که خریداری می‌کنید مطمئن شوید.

شما می‌توانید از طریق آدرس وبسایت (Newnini.com) با این مجموعه ارتباط داشته باشید و از طریق تماس با تیم فروش این فروشگاه بزرگ سؤالات و مشاوره‌های لازم را دریافت کنید و متناسب‌ترین نوع و مدل کالسکه را برای کودک خود خریداری نمایید. همچنین می‌توانید جدیدترین مدل‌های کالسکه را از طریق وبسایت این مجموعه ببینید و بهترین مدل کالسکه دلخواهتان را با مناسب‌ترین قیمت‌ها خریداری نمایید و از خرید خود نهایت استفاده را ببرید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو