میکی رورک

«میکی رورک» وقتی در «مرد آهنی ۲» (Iron Man 2) نقش شخصیت شرور «ایوان وانکو/شلاق» را بازی کرد، به تازگی با «کشتی‌گیر» (The Wrestler) نامزد اسکار شده بود. آن تجربه چندان خوشایند رورک نبود تا جایی که این بازیگر پس از گذشت یک دهه از اکران آن فیلم به کارگردانی «جان فاورو» همچنان از مارول انتقاد می‌کند. رورک به‌تازگی فاش کرده که در حین قرنطینه سریال «نظم و قانون» (Law & Order: Special Victims Unit) را کشف کرده است. او می‌گوید بازیگری واقعی این سریال را به «آن بازیگری آشغال» فیلم‌های مارول ترجیح می‌دهد.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، رورک در شبکه‌های اجتماعی می‌نویسد: «ماریسکا هارگیتی» یک بازیگر بسیار توانمند است، در تمامی اپیزودها واقعاً عالی است. تعهد و عملکردش او را در سطح بالاتری قرار می‌دهد. این روزها کمتر بازیگر زنی می‌تواند در سطح او باشد. این توانایی شگفت‌انگیز قابل احترام است.»

رورک در ادامه می‌گوید: «کریستفر ملونی، مردی که با خصوصیات جسمانی‌اش حرف‌های زیادی برای گفتن دارد… استفانی مارچ به‌شدت با استعداد و صاحب سبک هم توجه مرا جلب کرد، همین‌طور بی‌دی وونگ. از کاریزما، رفتار و خلوص آیس تی در آن نقش خاص تقریباً غافل‌گیر شدم. چیزی که به صورت ویژه لذت‌بخش است دیدن بازی این گروه از بازیگران استثنایی است… به همه شما احترام می‌گذارم، کاری که انجام می‌دهید بازیگری واقعی است، نه آن آشغالی که مزخرفات مارول است.»

این بازیگر پیش‌تر در مصاحبه با «کریو‌آنلاین» از مارول انتقاد کرده و مدعی شده بود که استودیو بهترین بخش‌های بازی او را از «مرد آهنی ۲» حذف کرده است: «برای [جان] فاورو توضیح دادم که می‌خواهم لایه‌ها و رنگ‌های بیشتری به شخصیت اضافه کنم، نه اینکه فقط در نقش یک آدم بر انتقام‌جوی قاتل روس بازی کنم. و آن‌ها به من اجازه دادند که این کار را انجام دهم. متأسفانه، [آن‌ها] در مارول یک آدم بد تک-بعدی می‌خواستند، این بود که بیشتر بخش‌های بازی من حذف شد.» رورک اضافه می‌کند:‌ «در نهایت مشتی نرد پول‌دار در مورد نماها تصمیم می‌گیرند. می‌دانید، فاورو آن نماها را انتخاب نکرد. ای کاش کرده بود.»

«مرد آهنی ۲» اغلب یکی از ضعیف‌ترین فیلم‌های «دنیای سینمایی مارول» برشمرده شده اما با فروش بیش از ۶۲۰ میلیون دلاری همچنان یک موفقیت تجاری است.

 

مطالب پیشنهادی: