برادر شهید جهان آرا؛ مسئولین خواسته‌های شهدا را در آباد کردن خرمشهر به سرانجام برسانند

منبع: سینما پرس

102

1400/3/11

17:15


سینماپرس: سعید جهان آرا در حاشیه تئاتر «آمده بودیم اینجا بمیریم»، از شهید محمد جهان آرا به عنوان بهترین رفیق و فرمانده برای جوانان خرمشهری یاد کرد.

شهید محمدعلی جهان آرا

سینماپرس: سعید جهان آرا در حاشیه تئاتر «آمده بودیم اینجا بمیریم»، از شهید محمد جهان آرا به عنوان بهترین رفیق و فرمانده برای جوانان خرمشهری یاد کرد.

به گزارش سینماپرس، سعید جهان آرا، برادر شهید محمد جهان آرا ، درباره روز آزادسازی خرمشهر به خبرنگاران جوان گفت: روز سوم خرداد برای تمام ملت ایران نماد مقاومت و آزادی خرمشهر است. در این روز، شادی مردم ایران روحیه عظیمی به خرمشهری‌ها داد.

وی ادامه داد: مردم خرمشهر مظلومانه و با کمترین امکانات از کشور دفاع کردند، اما در َآزادی خرمشهر تمام مردم ایران و تمام اراده کل ایرانیان به آزادی خرمشهر تعلق گرفت.

او درباره شهید محمد جهان آرا بیان کرد: محمد جهان آرا بهترین رفیق و بهترین فرمانده برای جوانان خرمشهری است که اراده کرده بودند از شهر دفاع کنند.

وی افزود: ما همیشه جای خالی او را احساس می‌ کنیم. محمد با روحیه و هوش عاطفی بالایی که داشت، همه را به خود جذب می‌کرد. حتی کسانی که ازنظر فکری با او همسو نبودند نیز او را دوست داشتند.

او درباره روز آزادسازی خرمشهر بیان کرد: روز سوم خرداد، در خرمشهر بودیم. جوانانی که از مقاومت مانده بودند، همه به یاد شهدا، به خصوص محمد بودند. متاسفانه محمد با وجود اینکه قول داده بود خرمشهر را آزاد می‌کنیم، اما متاسفانه آن روز در بین ما نبود.

وی در انتها تاکید کرد: امیدوارم مسئولینی که هستند بتوانند خواسته‌های شهدا را در آباد کردن خرمشهر به سرانجام برسانند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو