نقد و بررسی بازی فوق العاده با کیفیت CHIVALRY 2

منبع: پی سی دی

220

1400/3/13

18:43


یکی از سبک بازی های اکشن که مورد استقبال عموم بازیکنان و گیمرها قرار گرفته است بازی های در میدان های جنگی با حال و هوای جنگ های قرون وسطایی می باشد که در این نوع از بازی های شمشیرها، تیر و کمان، نیز و…. به عنوان سلاح های بازی مورد استفاده قرار می گیرد حال ما در این مقاله قصد داریم راجع بازی  CHIVALRY 2 که یکی از بازی های با حال و هوایی قرون وسطایی می باشد، مطالبی را بیان کنیم پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا جزئیاتی از این بازی را برای شما مطرح کنیم و با این بازی آشنا شوید.

بازی های کامپیوتری CHIVALRY

 سازنده سری بازی های CHIVALRY را باید در قاره آمریکا و در کشور کانادا جستجو کرد این بازی های توسط یک شرکت کانادایی به نام استودیو تورن بنر (Torn Banner) طراحی و تولید شده است این شرکت کانادایی 10 سال پیش و در سال 2010 پا به عرصه ساخت بازی های ویدئوی گذاشت و دو سال بعد یعنی در سال 2012 توانست اولین بازی انحصاری خود یعنی Chivalry: Medieval Warfare را به بازارهای جهانی بازی های کامپیوتری عرضه کرد و اولین تجربه موفق خود در زمینه ساخت بازی های ویدئوی به ثبت رساند.

نقد و بررسی بازی فوق العاده با کیفیت CHIVALRY 2

همانطور که بیان کردیم اولین محصول استودیو تورن بنر بازی Chivalry: Medieval Warfare می باشد که این بازی سری اول بازی Chivalry می باشد این بازی که در سال 2012 انتشار یافت یک بازی چند نفره با محوریت جنگ های قرون وسطایی می باشد و Chivalry: Medieval Warfare پس از انتشار توانست محبوبیت زیادی را میان گیمرها را کسب کند و در حال حاضر بازی در سرتا سر جهان نزدیک به 5 میلیون کاربر دارد و همین مسئله باعث شد تا سازندگان اولین سری بازی های Chivalry به فکر ساخت دومین سری این مجموعه بیافتند و در همین راستا بازی Chivalry2 را این بار با همکاری شرکت Tripwire روانه بازار کرد و در این میان شرکت Tripwire وظیفه انتشار بازی را بر عهده داشت.

بازی Chivalry 2

 همانطور که بیان کردیم این بازی در دسته بازی های اکشن و اول شخص قرار می یگیرد که بازیکن باید به مبارزه بپردازد اما یکی از تفاوت های بازی استودیوی تورن بنر آنلاین بودن بازی می باشد و بازیکن در بازی به انجام مبارزات در سبک و سیاق مبارزات قرون وسطایی با افراد حاضر در بازی می پردازد و این موضوع هیجان بازی را چندین برابر می کند.

نقد و بررسی بازی فوق العاده با کیفیت CHIVALRY 2

شاید بارها فیلم های حماسی قرون وسطایی را مشاهده کرده باشید که در آن ها افراد به مبارزات تن به تن و خونین می پردازند و لحظاتی از پر از چالش و استرس را برای بیننده به ارمغان می اورند در مورد این بازی نیز همین لحظات چالش بر انیگیز و پر از استرس نیز به وجود خواهد آمد و بازیکن در هر زمان و هر مکانی قرار دارد در خطر مرگ و نابودی می باشد برای مثال ممکن است دشمنان شما از پشت حمله کنند یا حتی بلایایی طبیعی مانند رعد و برق گریبان بازیکن را بگیرد و آن را از بین ببرد در هر حال هیجان بالای بازی یکی از مزیت های بازی Chivalry 2 به حساب می آید.

کلاس های مبارزه Chivalry 2

 یکی از ویژگی های که می توان در بازی Chivalry 2 میتوان مشاهده نمود کلاس های مختلف بازی می باشد و به بازیکن این امکان داده می شود تا از بین شوالیه ها، سربازان و دیگر جنجگوهای آن زمان یکی را انتخاب کند که هر کدام از این موارد ویژگی ها و توانایی های منحصر به فرد خود را دارند و بالطبع بازیکن با توجه به ویژگی ها و توانایی ها یکی از این شخصیت ها را انتخاب خواهد کرد.

مبارزات Chivalry 2

همانطور که گفتیم این بازی یک بازی انلاین می باشد و بازیکنان در این بازی به دو تیم 32 نفره تقسیم می شوند و به مبارزه با یکدیگر می پردازند حالا در این میان ممکن است بازیکن پیاده و یا سواره باشد فرقی نمی کند بازیکنان باید با ابزار و سلاح های که در اختیار دارند در مقابل دشمنان خود ایستادگی کرده و در زمان مناسب دشمنان از بین برده و به مقصدی که مشخص شده است برسند.

نقد و بررسی بازی فوق العاده با کیفیت CHIVALRY 2

استفاده از موس در بازی Chivalry 2

یکی از ویژگی های که در بازی بسیار جذاب به نظر می رسد کنترل بازی می باشد و استفاده از ماوس یک المان مهم در کنترل بازی به حساب می آید و ابرای ضربه زدن به دشمنان از چپ و راست کردن ماوس استفاده می شود و یا در دفاع نیز باید از این المان بهره برد.

استفاده از المان ها در بازی Chivalry 2

یکی از نکات جالب بازی Chivalry 2، امکان استفاده از تمام المان‌های درون بازی برای مبارزه است. یعنی می‌توانید از بشکه‌های روی زمین برای ضربه زدن به حریف کمک کنید. همین موضوع باعث می‌شود گاهی اوقات که از شمشیر خسته می‌شوید، بازی به طرز عجیبی با ضربه زدن از طریق یک تکه سنگ، خنده دار و جالب به نظر بیاید.

سخن پایانی

بازی های اکشن با سبک و سیاق فیلم های حماسی قرون وسطایی طرفداران زیادی دارد و برای اثبات این موضوع می توان بازی Chivalry: Medieval Warfare را در نظر گرفت که این بازی در حال حاضر و پس از انتشار نزدیک به 5 میلیون کاربر دارد این موضوع در مورد سری دوم بازی یعنی Chivalry 2 صدق می کند و این بازی نیز طرفداران زیادی را خواهد داشت چراکه این بازی نیز از به مانند سری اول پر از چالش های هیجان انگیز و پر استرس می باشد.

 در نهایت برای دانلود این بازی می توانید به سایت پی سی دی مراجعه کنید و بازی را رایگان دانلود نماید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو