بازیگران فیلم غریزه به کارگردانی سیاوش اسعدی

منبع: گهر

192

1400/3/15

09:42


فیلم سینمایی غریزه به کارگردانی سیاوش اسعدی ، که به تازگی پروانه ساخت گرفته است . از اوایل بهار ۱۴۰۰ پیش تولید این فیلم آغاز شده است . در ادامه با جزئیات و بازیگران فیلم غریزه آشنا می شوید

بازیگران فیلم غریزه

بازیگران فیلم غریزه به کارگردانی سیاوش اسعدی, جدید 1400 -گهر

«غریزه» روایتی است عاشقانه در دهه چهل خورشیدی، این فیلم چند بازیگر مطرح دیگر دارد که در روزهای آتی اعلام می‌شود.

پانته‌آ پناهی‌ها، پردیس پورعابدینی و ژاله صامتی بازیگران غریزه شدند. پیش از این حضور امین حیایی برای بازی در نقشی متفاوت با عنوان رسول تاجیک قطعی شده است.

بازیگران فیلم غریزه به کارگردانی سیاوش اسعدی, جدید 1400 -گهر

به گزارش روابط عمومی پروژه: پیش از این قرار بود اسعدی فیلم سینمایی «مُستوفی» را که یک درام روز شهری است، به عنوان اثر تازه خود جلوی دوربین ببرد و در مقطعی پروانه ساخت «مُستوفی» به تهیه کنندگی ‌و ‌کارگردانی اسعدی صادر شد.

ولی با تغییر تصمیم اسعدی ساخت«مُستوفی» به تابستان ۱۴۰۰ موکول شد تا فیلم سینمایی «غریزه» فیلمی که به گفته او ‌چند سالی است به ساخته شدنش فکر می کند در اولویت ساخت او قرار بگیرد.

فیلمنامه این فیلم به قلم مشترک سیاوش اسعدی و‌ نیما نادری به نگارش درآمده و داستان در دهه چهل خورشیدی روایت می شود… گویا این فیلم قرار است متفاوت ترین فیلم اسعدی تا کنون باشد.

سیاوش اسعدی علاوه بر کارگردانی، تهیه کنندگی این فیلم را بر عهده دارد و روزبه معینی به عنوان مجری طرح اسعدی را همراهی می کند تا اولین محصول (خانه فیلم اَوستا) رقم بخورد.

اسعدی سال گذشته فیلم «درخونگاه» را در اکران داشت که از جمله فیلم‌های محبوب مخاطبان و منتقدان در سال ۹۸ بود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو