ایسوس نمایشگر قابل حمل ZenScreen MB16ACV را معرفی کرد

منبع: فوت و فن

114

1400/3/22

12:33


ایسوس نمایشگر قابل حمل ZenScreen MB16ACV را معرفی کرد

ایسوس به عنوان برند پیشرو در تولید نمایشگر در جهان، نمایشگر قابل حمل ZenScreen MB16ACV را معرفی کرد. این نمایشگر با داشتن پنل FHD در ابعاد ۱۵.۶  اینچ، به عنوان نمایشگر دوم دارای قابلیت آنتی باکتریال به واسطه یون های فعال نقره بوده که در کادر حاشیه و قسمت پشت آن، از انتقال ۹۹.۹% باکتری های بیماری زا جلوگیری می کند.

این ویژگی برای اولین بار در یک نمایشگر قابل حمل عرضه شده که ایسوس توانسته گواهینامه های  JIS Z 2901 و ISO 22196 را به منظور کاهش پخش باکتری های مضر برای سلامت انسان اخذ نماید. یون های مثبت نقره (Ag+) به بدنه چسبیده و با برهم زدن عملگرهای درون سلول های میکروب ها و باکتری های مضر، آن ها را از بین می برد. این ویژگی به کاربر اطمینان می دهد تا در هنگام استفاده از نمایشگر در محیط های آلوده با خیالی آسوده فعالیت های روزمره خود را دنبال نماید.

این نمایشگر فوق سبک، با وزن ۸۳۰ گرم و ضخامت ۱۰.۵ میلیمتر، به واسطه یک رابط هیبریدی USB-C® امکان انتقال داده و برق مورد نیاز برای استفاده از این مانیتور به لپتاپ ها متصل می شود. همچنین با پشتیبانی از نرم افزار DisplayWidgetایسوس به صورت خودکار امکان سنجش نمایش به صورت افقی یا عمودی را دارد.

 پنل این نمایشگر از نوع IPS بوده و با تفکیک پذیری ۱۹۲۰×۱۰۸۰ با نسبت تصویر ۱۶:۹ همراه است که دارای پوشش ضد بازتاب است. زاویه دید نیز ۱۷۸ درجه در هر دو جهت افقی و عمودی بوده و میزان روشنایی آن نیز ۲۵۰ cd/m² می باشد. این نمایشگر برای راحتی بیشتر در هنگام استفاده، از پیچ مربوط به نصب سه پایه پشتیبانی می کند و در کنار آن نیز یک پایه تاشدنی مجزا نیز در بسته بندی آن موجود است.

ایسوس برای حفظ سلامتی بیشتر، در این نمایشگر هم فناوری محافظت از چشم را نیز گنجانیده است. با حذف نورهای آبی زائد در نمایشگر ZenScreen MB16ACV، در طولانی مدت، از مشکلات چشمی نظیر پیرچشمی یا دوربینی جلوگیری می کند. همچنین پنل این نمایشگر دارای ویژگی Flicker-Free یا تصویر بدون پرش است تا دچار آسیب های ناشی از آن به طور کامل خنثی گردد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو