ویدئو درباره اخاذی افشین پرورش

منبع: ایران آرت

62

1400/3/31

17:08


فردا ویدئویی افشاگرانه توسط یکی از چهره‌های شناخته شده خوشنویسی که زمانی افشین پرورش با او همکاری داشته درباره شیوه اخاذی پرورش و رفتار ناشایست او درباره طرح اتهام علیه علی شیرازی در ایران آرت منتشر می‌شود که بخش‌هایی از فایل صوتی پرورش نیز در آن پخش خواهد شد.

ایران آرت: ایران آرت دو روز پیش از دسترسی به چند فایل صوتی خبر داد که روش بسیار غیر انسانی افشین پرورش برای کسب درآمد را افشا می‌کند؛ این فایل‌های صوتی ثابت می‌کند پرورش با وجود اطمینان از صحت و سلامت آثار علی شیرازی، به دروغ آنها را پرینت و حاصل فتوشاپ می‌خواند تا از این طریق با زیر فشار قرار دادن این هنرمند به پول دست یابد.

این فایل‌های صوتی نشان می‌دهد الگوی این هتاک اینترنتی جعل خبر، پرونده‌سازی، تهمت و دروغ است تا از این رهگذر هنرمند یا نهاد هنری زیر فشار قرار گرفته تسلیم خواسته‌های مالی او شود.

ایران آرت از منبع اصلی که چهار سال پیش این فایل‌های صوتی را در اختیار داشته تقاضا کرده است در ویدئویی این شیادی نفرت‌انگیز را افشا کند و چهره واقعی این فرد دروغگو را فاش کند.

این منبع آگاه که خود از چهره‌های شناخته شده خوشنویسی ایران است و چند صباحی افشین پرورش با او همکاری می‌کرد در این ویدئو شرح می‌دهد چگونه جاعلان آثار هنری از طریق افرادی مانند افشین پرورش، تیشه به ریشه هویت فرهنگی هنری ایران می‌زنند.

این استاد خوشنویس با آگاهی از نیت و روش غیر انسانی افشین پرورش عذر او را خواسته و به همکاری که داشتند خاتمه داده است.

اکنون یک ویدئو حدود ۱۵ دقیقه‌ای به دست ما رسیده است که فردا حدود ۳ دقیقه از گزیده آن را تقدیم‌تان می‌کنیم.

پیش از این خانم فریماه ساغری در کلاب هاوس به افشین پرورش، اتهام آزار جنسی و خانم لیلی زرقانی هنرمند نقاش و مرمت‌گر در یک لایو اینستاگرامی اتهام‌های آزار روحی را به او نسبت داد که تا این لحظه پرورش هیچ واکنشی به این گفته‌ها بروز نداده است.

جالب اینجاست که رویکرد افشین پرورش در تمام این چند سال، طرح اتهام های بدون سند و مدرک به چهره‌های شاخص هنر ایران بوده و هیچ‌گاه در قبال این تهمت‌ها تعهدی در قبال ارائه مدرک احساس نکرده است اما ایران آرت چنانکه وعده داده این فایل‌های صوتی را به مرور پخش خواهد کرد؛ ویدئویی که فردا منتشر می‌کنیم نخستین بخش از این افشاگری است.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو