همچنین در این مقالات به افرادی که قصد خرید این محصولات را دارند یکسری ، اطالاعات دقیق و بروز برای خرید راحتر را ارئه میدهیم، که ممکن است این اطلاعات بدرد این افراد بخورد.

محصولاتی که قصد داریم در این مقاله به آنها اشاره نماییم، توری مش، توری فنس و نبشی میباشند که اطلاعاتی جامع و کاربردی را اختیارتان خواهیم گداشت.

توری مش

توری مش یکی از توری هایی میباشد که برای کارهای فندانسیون و پی ریزی مورد استفاده قرار میگیرد ، این توری از یکسری میلگرد که به شکل مربع شکل و به صورت چشمه چشمه درمی آیند تشکیل شده است. میلگرد ها از ۶ میلیمتر شروع میشود و تا ۱۲ میلیمتر ادامه دارد ، همچنین اندازه چشمه ها از ۸ سانتی متر شروع میشود و تا ۱۲ سانتی متر ادامه دارد. همچنین توری مش در در طول ۶ و عرض ۲ متر تولید میشود . یک متراژ ۱۲ متر مربعی را پوشش میدهد.

توری مش در ساخت و سازها و معمولا در ساخت پل های بزرگ ، ساخت تونل ، مترو مورد استفاده قرار میگیرد. توری مش در دو نوع ساده و آجدار  ساخته میشود و در بازار موجود میباشد. که دلیل استفاده توری مش در سازه ها بالا بردن مقاومت کششی میباشد ، به این صورت که وقتی از بتن استفاده میشود ، در صورت بروز بلاهای طبیعی از جمله سیل و زلزله، بسیار مقاوم نمیباشد، وقتی از توری مش استفاده میشود ، میلگرد درون سازه قرار میگیرد و از تکان خوردن ، ترک خوردن جلوگیری میشود.

حال اگر از توری مش با میلگرد آجدار استفاده شود، باعث میشود بتن بیشتر درگیر با بتن باشد و از تکان خوردن میلگرد درون بتن جلوگیری میشود ، ازاین رو مقاومت کششی سازه تا حد قابل ملاحظه ای بالا میرود.

قیمت مش

قیمت مش به عوامل مختلفی همچون قیمت روز میلگرد ، آهن و قیمت روز سیم جوش و الکترود بستگی دارد ، یعنی با بالا رفتن قیمت روز میگلرد این محصول نیز با قیمت افزایشی روبرو خواهد شد.

فولاد توفیقی بعنوان تولید کننده توری مش با بیش از 20 سال سابقه کار توانسته بخشی از بازار تولید توری مش را به خود اختصاص دهد. همچنین برای خرید این محصول میتوانید با شماره هایی که در انتهای صفحه ذکر شده است با کارشناسان ما در این زمینه و خرید توری مش مشورت نمایید.

فنس توری (توری حصاری)

محصول دیگری که قرار است راجب آن صحبت کنیم تا برای خریداران سهولت لازم در خرید ایجاد شود فنس میباشد که با نام های فنس توری ، فنس باغی و توری حصاری در بازار شناخته میشود. فنس توری از مفتول گالوانیزه ساخته میشود که با بهم تابانیدن مفتول ها چشمه هایی ایجاد میشود که این چشمه ها از استقامت خاصی برخوردار میباشد که معمولا برای جلوگیری از ورود حیوانات ، مصارف امنیتی ، ورود انسان ها مورد استفاده قرار میگیرد.

اندازه چشمه های فنس توری از 5 سانت شروع میشود و تا معمولا 8 سانتی متر ادامه دار خواهد بود ، همچنین از مفتول با 2 شروع میشود و تا 3 میلیمتر ادامه دارد. همچنین عرض این محصول در اندازه های یک مترو نیم تا 3 متر ادامه دارد. دلیل استفاده از توری های فنس برای حصارکشی وجود گره هایی میباشد که بین چشمه ها قرار میگیرد و باعث میباشد ، که استحکام و دوام بیشتری بوجود آید.

قیمت فنس

قیمت فنس به عوامل متعددی از جمله قیمت روز مفتول گالوانیزه و همچنین قیمت روز مفتول سیاه بستگی دارد، چرا که مفتول گالوانیزه از مفتول سیاهی که کشش داده شده است و و با عملیات گالوانیزاسیون به مفتول گالوانیزه تبدیل میشود. مفتول گالوانیزه، از دو نوع سرد و گرم ساخته میشود که معمولا گالوانیزه گرم بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد. فولاد توفیقی تولید کننده انواع توری و مفتول سیاه و گالوانیزه محصولات تولید شده را از مفتول گالوانیزه گرم تولید مینماید.

مش

نبشی

نبشی از دیگر محصولاتی است که در ساختمان سازی استفاده زیاد و بسزایی دارد. نبشی به دو صورت مستقیم و عیر مستقیم تولید میشود که در روش مستقیم در خط تولید مستقیما به شکل نبشی تولید میشود و در تولید عیر مستقیم ، نبشی ها از ورق های فلزی که خم میشوند تولید میشود.

به این صورت که ورق های فولادی که از طریق تورد سرد تولید میشوند ، در اندازه های 6 متر طول تولید میشوند و بعد با دستگاههای پرس از وسط خم میشوند و به نبشی تبدیل میشود. همچنین در تقسیم بندی این محصول ، به دسته بال مساوی و نا مساوی تبدیل میشود که بسته به نوع مصرف در ساختمان سازی مورد استفاده قرار میگیرد.

اگر اندازه بال ها مساوری باشد با نام L انگلیسی مشخص میشود . اگر نامساوی باشد ضرب طول دو بال به میلمیتر ذکر میشود با ذکر یک مثال ، نبشی بال مساوی و نا مساوی را تشریح میدهیم.

نبشی بال مساوی =  L 150

نبشی بال نامساوی = 120 * 150 

نبشی

نبشی

افرادی که قصد خرید نبشی را دارند بیاد برای اخذ قیمت روز نبشی ابتدا قیمت روز ورق سیاه و قیمت روز آهن را مطلع شوید ، اما از موارد مهم در خرید نبشی ، اندازه ضخامت و اندازه بالهای نبشی میباشد. پروه بازرگانی فولاد توفیقی ارائه دهنده قیمت انواع نبشی میباشد که برای اطلاع از قیمت نبشی بصورت روزانه میتوانید با شماره تماس هایی که در قیمت زیر ذکر شده است تماس بگیرید.

شماره های تماس

021-55511559

021-55508761

09123955406

09123001732