دانلود فیلم آموزش Personal Success Mastery

منبع: دانلود ها

92

1400/4/5

14:25


Udemy – Personal Success Mastery

آموزش هدف گذاری موفقیت

فیلم-آموزش-Personal-Success-Mastery

فیلم آموزش Personal Success Mastery آموزه‌های جذابی در مورد تغییر کیفیت زندگی خواهد داشت و می‌توانید علوم و تجارت مربوط به زندگی را دریافت کنید. این دوره مهم‌ترین مباحث را برای شما مطرح کرده و می‌توانید کنترل کاملی روی زندگی خود داشته باشید. می‌توانید تجارت خود را به کار گرفته و رویکردهای جایگزین هم در زندگی خود داشته باشید. در این دوره روانشناسی کاربردی آموزش داده شده و می‌توانید رشد شخصی و بسیار جذابی را در زندگی خود داشته باشید. شما در این دوره با تفکر رهبران موفق آشنا شده و می‌توانید برای کسب و کارهای خود هم چنین شرایطی را برقرار کنید. می‌توانید از تمرینات فعال هم در این زمینه استفاده کنید.

در دوره آموزشی Personal Success Mastery می‌توانید به اهدافی که قصد دارید رسیده و همواره پیشرفت شخصی را در زندگی خود داشته باشید. می‌توانید به طور مداوم روی اهداف زندگی خود کار کرده و از تجارت انسان‌های دیگر هم استفاده کنید. می‌توانید به نتایج موفقیت آمیز بسیاری دست پیدا کرده و از قدرت پنهان خود استفاده کنید. می‌توانید کنترل خوبی روی پوشش موفق‌ها داشته و به همه کارهای خود در زمان کم برسید. مهم‌ترین مباحث در ابتدا برای شما تشریح شده و نمونه‌های جذابی هم در اختیار شما قرار داده خواهد شد.

فیلم-آموزش-Personal-Success-Mastery

info

This life transformational program is the hybrid between various sciences and life experiences,  it covers the most relevant topics to start taking complete control over life.
Master Excellence academy is respected among the world’s leading authorities in providing compelling online education experiences in alternative and integrative approaches in applied psychology, personal development and professional growth.
This life transformational program is the hybrid between various sciences and life experiences,  it covers the most relevant topics to start taking complete control over life.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

دانلود فیلم آموزشی با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو