دانلود فیلم آموزش Three Golden Rules for Life Decisions

منبع: دانلود ها

113

1400/4/5

14:58


Udemy – Three Golden Rules for Life Decisions

سه قانون طلایی برای تصمیمات زندگی

فیلم-آموزش-Three-Golden-Rules-for-Life-Decisions

در فیلم آموزش Three Golden Rules for Life Decisions می‌توانید با سه راه طلایی برای اتخاذ تصمیمات صحیح در زندگی آشنا شوید. باید همواره اشتباهی را در زندگی کاری و شخصی خود مرتکب می‌شویم و با به یاد داشتن یک سری نکات مهم، می‌توانید از تصمیمات اشتباه خود جلوگیری کنیم. این کار چندان سختی نیست و تنها باید مهارت علمی این موضوع را داشته باشید. قوانین فنی خوبی برای تصمیم گیری ها وجود دارد و این دوره به شما کمک خواهد کرد که از تصمیمات احساسی خودداری کنید. می‌توانید با تصمیم‌های افراد موفق جهان آشنا شده و نکات خوبی را از آن‌ها یاد بگیرید. این موضوع به شما کمک می‌کند که در آینده سریع‌تر و قابل اطمینان‌تر تصمیم گیری کنید.

با فیلم آموزش Three Golden Rules for Life Decisions می‌توانید اشتباهات خود را شناسایی کرده و در صدد حل آن‌ها بربیایید. تصمیم گیری صحیح می‌تواند به زندگی موفق‌تر شما باعث شده و زندگی شما را در یک مسیر پیشرفت قرار دهد. می‌توانید موفقیت‌های بزرگی را در همین راستا کسب کرده و تجربه افراد موف را در زندگی خود داشته باشید. سناریوهای چندان پیچیده‌ای در این زمینه وجود ندارد و همیشه می‌توانید از نکات گفته شده در زندگی خود استفاده کنید. می‌توانید در موفقیت‌های خاص، همیشه تصمیمات بهتری داشته باشید.

فیلم-آموزش-Three-Golden-Rules-for-Life-Decisions

info

To have a successful life and career you need to first avoid bad decisions and then improve your good decisions. This course is designed to help you avoid bad decision making such as poor investments, falling into conmen and fraudsters traps and or any situation that entails possible bad scenarios. This course will teach you practical skills that can easily be applied to most complex scenarios.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

دانلود فیلم آموزشی با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو