دانلود فیلم آموزش Simple and Everyday Basics of Makeup

منبع: دانلود ها

106

1400/4/7

02:27


Udemy – Simple & Everyday Basics of Makeup

آموزش میکاپ ساده و کاربردی

فیلم-آموزش-Simple-and-Everyday-Basics-of-Makeup

در فیلم آموزش Simple and Everyday Basics of Makeup می‌توانید با روش‌های آرایش آشنا شده و از ساده‌ترین مدل‌ها به سمت آرایش‌های حرفه‌ای بروید. شما می‌توانید با تمیز کردن چهره جلو برده و نقاط پوششی آن را به صورت کامل یاد بگیرید. در این دوره می‌توانید ناهمواری‌های صورت خود را برطرف کرده و از مرطوب کننده‌های رنگی یا پایه‌های خاص و منحصربه‌فرد استفاده کنید. به یاد داشته باشید که این تنها آغازی بر ماجرا است و می‌توانید با یادگیری پایه‌ترین موارد، خودتان موارد بعدی را به صورت خودآموز یاد بگیرید. می‌توانید تاثیرات آن‌ها را در بهترین وجه داشته باشید.

در فیلم آموزش Simple and Everyday Basics of Makeup یاد خواهید گرفت که چگونه از آرایش مات استفاده کرده و خط چشم قهوه‌ای یا اسکیت را مورد استفاده قرار دهید. می‌توانید به صورت کامل با اعمال کردن آن‌ها آشنا شده و از ریمیل و مژه و ابرو هم استفاده کنید. رژ لب روش‌های استفاده خاصی دارد که در این دوره به آن‌ها اشاره خواهد شد و می‌توانید از مدل‌های براق یا قدیمی هم استفاده کنید. این دوره شما را به صورت عملی راهنمایی خواهد کرد و می‌توانید به صورت گام به گام با مدرس دوره جلو بروید. همه چیز به خود شما بستگی دارد و می‌توانید ایده‌های لازم را دریافت کرده و در آینده خودتان سریع‌تر پیشرفت کنید.

فیلم-آموزش-Simple-and-Everyday-Basics-of-Makeup

info

A nude makeup look is like a freshly scrubbed face, but better. Start with a clean face, cover spots and uneven tone with something light like a tinted moisturiser or sheer foundation. Remember that a heavy base will not give you the effect you’re aiming for! Use a shimmery or matte eyeshadow across the eyelids. Apply a brown eyeliner or skit it entirely. Finish with mascara and use a nude lipstick or plain old lip gloss.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

دانلود فیلم آموزشی با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو