طرز تهیه چیز کیک آلبالو

چیز کیک آلبالو , طرز تهیه چیز کیک آلبالو , دستور پخت چیز کیک آلبالو

چیز کیک یکی از کیک های مورد علاقه در سراسر جهان است. روش های مختلفی برای تهیه چیز کیک ارائه شده است. یکی از این روش ها، در دستور چیز کیک آلبالو ارائه شده است. در این دستور پایه چیز کیک از بیسکوییت پتی بور اماده است. فقط کافی است در مدت زمان کمی، مایه پنیری را تهیه کرده و روی پایه بیسکوییتی ریخت. این چیز کیک را می توان به عنوان دسر استفاده نمود. علاوه بر آن می توان به عنوان یک نوع شیرینی برای پذیرایی در مهمانی ها یا عصرانه در کنار چای یا قهوه سرو نمود. برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه چیز کیک آلبالو در ادامه با سایت آموزشی چی شی همراه باشید.

مواد لازم چیز کیک آلبالو
بیسکوییت پتی بور۲ بسته
کره۱۵۰ گرم
پنیر ماسکارپونه۴۰۰ گرم
خامه صبحانه۴۰۰ گرم
شکر آسیاب شدهسه چهارم لیوان
پودر ژلاتین۴ قاشق مربا خوری
آبسه چهارم لیوان
وانیلیک سوم قاشق چای خوری
مربای آلبالوبه مقدار لازم

طرز تهیه چیز کیک آلبالو

مرحله اول

برای تهیه چیزکیک خوشمزه با آلبالو در ابتدای کار، بیسکوییت پتی بور را آسیاب می کنیم. سپس ۱۵۰ گرم کره را به روی بن ماری روی بخار کتری قرار می دهیم تا کامل ذوب شود. سپس داخل بیسکوییت های آسیاب شده می ریزیم.

مرحله دوم

سپس مخلوط می کنیم تا یکدست شود. سپس درون قالب کمر بندی می ریزیم و با قاشق یا ته لیوان آن را در قالب پرس می کنیم و می گذاریم داخل یخچال تا سفت شود. در این فاصله، سه چهارم لیوان آب را درون یک کاسه کوچک می ریزیم.

مرحله سوم

سپس پودر ژلاتین را روی آن می پاشیم و صبر می کنیم تا حالت اسفنجی به خودش بگیرد. سپس روی بخار کتری قرار می دهیم تا کاملا حل و شفاف شود. درون یک کاسه دیگر، پنیر ماسکارپونه و خامه صبحانه و شکر آسیاب شده یا پودر قند را داخل ظرف می ریزیم و با همزن می زنیم تا یکدست شود.

مرحله چهارم

ژلاتین را کم کم اضافه کرده و مدام هم می زنیم. در پایان وانیل را اضافه کرده و مخلوط می کنیم. مواد پنیری را روی بیسکوییت ها می ریزیم و درون یخچال می گذاریم تا سفت شود و ببندد. سپس روی آن را مربای آلبالو می ریزیم و سرو می کنیم.