برندهای معروف و پرطرفدار کفش کتانی مردانه و زنانه

منبع: تالاب

98

1400/4/18

22:10


برندهای معروف و پرطرفدار کفش کتانی مردانه و زنانه

همه ما به خوبی می دانیم که به پاهایمان قلب دوم نیز می گویند . آیا شما نیز به این قلب چقدر اهمیت می دهید ؟ ابتدا انسان از چرم برای کفش استفاده می کرد ولی بعدها جایگزین های زیادی برای آن پیدا کرد .

 

برندهای متفاوت و گران قیمت زیادی وجود دارد که صد البته به خاطر ویژگی های مختلف ، ارزش پرداختن این هزینه را دارد . افراد معمولاً در خرید کفش کتانی یا ورزشی عوامل مختلفی را در نظر می گیرند . اما بعضی از آن ها تنها به برند معروف توجه می کنند که البته برند های معروف و پرطرفدار کفش کتانی مردانه و زنانه از کیفیت و ظاهر خوبی نیز برخوردار هستند.

 

در عصر حاضر، صنعت مد ، روز به روز در حال رونق و شکوفایی است . مردم بیش از پیش به مد و برند اهمیت زیادی می دهند و ترجیح می‌دهند کفشی که می‌پوشند در هر موقعیت و هر نوع لباس متفاوت و خاص باشد . 

 

برای خرید کفش مناسب هر موقعیتی ، باید خیلی دقت کرد و کیفیت را فدای قیمت نکنید . بطور کلی کفش های ورزشی از دو قسمت زیره و رویه تشکیل شده اند که بخش زیره وظیفه جذب نیرو وارد از سمت زمین به سمت پا را دارد . و بخش رویه وظیفه محافظت و راحتی پا را بر عهده دارد . ما در این مقاله بهترین برندهای کفش اسپورت مردانه و زنانه ، بهترین مارک های کفش مجلسی و همچنین مرغوب ترین برندهایی که برای کوهنوردی و پیاده روی نیاز دارید را از چندین برند معروف کفش جهان فهرست کردیم . تا اگر قصد خرید کفش خوب را دارید این برندها در ذهن شما باشد .

 

بهترین کفش کتانی و ورزشی برند آدیداس adidas

 Adidas یک برند کفش ورزشی است که دنیا را رهبری می کند . همچنین از نخستین سال های شروع فعالیتش بر روی تولید کفش های ورزشی راحت و در عین حال با طراحی و ظاهری ساده  و با قیمت مناسب تمرکز کرد و طرفداران زيادي هم پيدا کرد . امروزه این شرکت دارای بیش از ۵۰،۰۰۰ کارمند است . و در زمینه تولید کفش ورزشی ، لباس و گرمکن های ورزشی ، تجهیزات و لوازم جانبی مانند توپ ، راکت و دئودورانت ، ساعت ، عینک آفتابی ، محصولات مراقبت های شخصی و لوازم لوکس فعالیت دارد .

 

کفش‌ کتانی آدیداس مردانه و زنانه مخصوص ورزش و دویدن بوده که همراه با سری فلش‌ بک آدیداس روانه بازار شده است . میلیون ها ورزشکار در سراسر جهان به آدیداس اعتماد کردند و این چیزی نیست که بتوان آن را نادیده گرفت. در این کفش علاوه بر مواد و متریال اولیه عالی ، از تکنولوژی‌های پیشرفته نیز استفاده شده که آن را از سایر رقبا متمایز می‌کند . اگر شما هم به دنبال کفش رانینگ یا پیاده روی هستید ، کتانی اصل آدیداس یک انتخاب خوب برای شما خواهد بود .

 

آدیداس یک شرکت هلدینگ است و شرکت تولید پوشاک ورزشی ریبوک ، شرکت لوازم گلف تیلورمید و شرکت راک پورت زیر مجموعه آن به حساب می‌آیند . آدیداس بزرگترین تولید کننده لوازم ورزشی در اروپا و دومین شرکت بزرگ تولیدی لوازم ورزشی در دنیا به ‌شمار می‌آید .

 

بهترین برند کفش ورزشی و کتانی نایک nike

 برند نایک در ابتدا به عنوان یک برند لباس ورزشی راه اندازی و در جهان به یک مارک سراسری تبدیل شد . شکی نیست که نایک تاثیر زیادی بر بازار کفش جهان دارد . و فقط به تولید یک مدل کفش نمی‌پردازد . این برند هنوز هم به تولید لباس های ورزشی ادامه می‌دهد . اگر به دنبال یک جفت کفش بسکتبال یا لباس فوتبال هستید ، نایکی انتخاب خوبی برای شما است . نایک نوآور کفش ورزشی است و دائما مدل ها و رنگ های جدید تولید می‌کند .  کفش ورزشی خوب مدلی است که از مچ پای شما به خوبی محافظت می کند . نایک کفش محبوب کریستیانو رونالدو ، اسطوره رئال مادرید می باشد . 

برندهای معروف و پرطرفدار کفش کتانی مردانه و زنانه

نایک یک شرکت آمریکایی چند ملیتی می‌باشد که در زمینه طراحی ، تولید ، توسعه وعرضه محصولاتی نظیر کفش، البسه و پوشاک ، لوازم و ابزار ورزشی به بازار جهانی فعالیت می‌کند . مهندسین و طراحان برند نایک دست به ابداعات جدیدی برای تولید کفش‌های اسپرت و ورزشی مردانه و زنانه  می‌زنند که آن‌ها را از لحاظ کیفیت و عملکرد به شهرت جهانی می‌رساند . این کفش‌های پسرانه و دخترانه بسیار متنوع ، فوق‌العاده جذاب و نیز بادوام هستند . رنج قیمت‌ها نسبت به کیفیت تولیدات ، کاملاً معقول و منطقی است . اما در این بین کتانی‌های بسیار گران ‌قیمتی نیز وجود دارند .

 

فهرست بهترین برندهای جهان بدون نام برند نایک کامل نمی شود . برندهای نایک را در هر کجای جهان که باشید ، تشخیص خواهید داد . فرقی نمی کند که به دنبال کفشی برای ورزش خود باشید یا کفشی برای مصرف روزانه ، نایک همیشه نیازهای شما را برطرف خواهد کرد . این کفش وزن سبک تری نسبت به دیگر کفش های ورزشی دارا بوده و برای حرکات کششی در قسمت زیر کفش دارای برآمدگی هایی است .اگر قصد خرید محصولات نایک اصل را دارید میتوانید به آدرس زیر بروید:

 

http://bia2safa.net/goto/web/url/2611445

 

برترین برند کفش ورزشی پوما  puma

پوما نیز یکی دیگر از برندهای برتر شرکت آلمانی است که محصولات آن را در بیش از 120 کشور جهان می توان تهیه کرد . با پوشیدن برندهای پوما نه تنها از کیفیت و راحتی آن در طول رقابت های سخت ورزشی مطمئن خواهید بود بلکه به زیبایی آن در پاهایتان نیز شک نخواهید کرد . برند پوما در تولید محصولات ورزشی از جمله کیف ، کفش و پوشاک ، یکی از بزرگترین تولید کنندگان به شمار می آید . puma در ایران برای علاقمندان به دنیای کفش ورزشی و محصولات ورزشی ، نامی شناخته شده و آشنا با کیفیتی بی نظیر و محصولاتی پر فروش می باشد .

 

محصولات برند پوما در بیش از 120 کشور دنیا به فروش می رسد . تولیدات پوما به عنوان کفش بسکتبال ، فوتبال ، رانینگ ، کفش تمرین و تناسب اندام و غیره به بازار عرضه می‌شوند . ورزشکاران بسیاری کتونی‌های پوما را به دلیل کیفیت و حمایت فوق‌العاده از پا به سایر تولیدات ورزشی ترجیح می‌دهند . لوگوی پوما و رنگ مشکی آن نماد قدرت و سرعت می‌باشد . پوما کتونی های مخصوص افرادی که در پاهایشان دچار مشکل هستند و نمی توانند مدت طولانی بایستند ، نیز ساخته است .جهت مشاهدهنیو کالکشن های پوما به آدرس زیر بروید:

 

http://bia2safa.net/goto/web/url/2611446

 

بهترین برند کفش کتانی مردانه و زنانه اکو ecco

برند اکو یک تولید کننده و خرده فروشی کفش دانمارکی است . این شرکت تنها با تولید کفش شروع به کار کرد ، اما سپس به تولید چرم و همچنین لوازم جانبی و کالاهای کوچک چرمی گسترش یافت . محصولات ecco در 99  کشور جهان و 2250 مغازه رسمی اکو به فروش می رسند . اکو با تولید کفش ، بوت و صندل ، تمام نیازهای شما از کفش را برآورده می کند . برند اکو دائماً در ساخت کفش هایی که سبک تر ، انعطاف پذیر تر و آناتومیک تر هستند ، با نوآوری همراه است .

 

کفش های برند اکو ecco با ساختاری کاملا استاندارد بسیار سبک و راحت و کاملا طبق استاندارد های جهانی کفش ساخته شده است . کفش های اکو شما را خسته نمی کند و به زانو ها و کمر شما فشاری وارد نمی کند . شما می توانید با کفش های اکو ساعت ها راه بروید ورزش کنید و لذت ببرید . دوام کفش های اکو بسیار بالا بوده و قابل شست و شوی آن بسیار راحت می باشد . سایت لوکس پوش به شما تضمین کیفیت و اورجینال بودن کالا را می دهد پس با خیال راحت خرید کنید .

 

کفش ها و محصولات برند اکو برای هرگونه فعالیتی اعم از بالا رفتن از پله های خسته کننده ، یا هر نوع فعالیت دیگر مانند قدم زدن در دامنه سنگی و جاهای سخت مناسب می باشد . ویژگی های محصول و فناوری آن همواره محصولاتی راحت و ایده آل را در اختیارتان قرار می دهد که با آن بهترین حس راه رفتن را تجربه خواهید کرد .

اکو به تمام جزییات بیشترین توجه ممکن را می‌کند . و معتقد است که کفش ورزشی و کتانی باید به گونه‌ای طراحی و ساخته شود که فرم پا را به خود بگیرد . نه اینکه پا فرم کفش را بگیرد . ecco  حتی چرم مورد نیازش را هم با شیوه‌های دباغی‌ پیشرفته خودش تولید می‌کند تا کیفیت محصولات کاملا تحت کنترل باشند .

 

برترین کفش ورزشی برند نیوبالانس new balance

نیو بالانس یک شرکت آمریکایی تولید کنندۀ کفش‌های ورزشی و کتانی زنانه و مردانه ا‌ست . اکنون یکی از بزرگ‌ترین تولید کنندگان کفش کتانی در جهان است . نیو بالانس از برچسب ساخت آمریکا حمایت می‌کند و محصولات تولید شده در اروپا را با برند بریتانیا عرضه می‌کند . این شرکت اکنون یکی از برترین تولید کننده‌های کفش‌های کتانی در جهان است . کفش نیوبالانس به دلیل داشتن شمارنده پاشنه و تزریق ژل ،  آیرودینامیکی بوده که می‌توان سایز کفش را به راحتی تغییر داد .

برندهای معروف و پرطرفدار کفش کتانی مردانه و زنانه

new balance به عنوان سازنده کیف های ورزشی در سراسر جهان ، از جمله باشگاه فوتبال لیورپول، به کانون توجه عموم تبدیل شده است . این برند موفقیت خود را تنها از این راه به دست نیاورده است . بلکه کفش های ورزشی  نیو بالانس ترکیبی از راحتی و زیبایی است که ما عاشق آن هستیم . این برند در ابتدا لباس های ورزشی مارک تولید می کرد . و بسیاری از مربیان ورزشی را به خود جذب ‌کرده بود . هدف new balance فقط تولید لوازم ورزشی نیست ،بلکه برای سایر افراد هم کفش های مناسبی تولید می‌کند که جایگزین کفش های روزمره شما است .

 

نیو بالانس در تولید کفش های ورزشی شهرت دارد و در فهرست پر فروش ترین برندهای کفش ورزشی جهان به حساب می آید . همچنین در سالهای اخیر به فهرست مدل های ورزشی لاکچری ایرانی ها اضافه شده است . در سایت لوکس پوش میتوانید جدرد ترین تولیدات نیوبالانس را تهیه کنید جهت مشاهده به صفحه زیر بروید:

http://bia2safa.net/goto/web/url/2611447

 

کفش کتانی برند پول اند بیرpull&bear

طراحان و مهندسین لباس ، کفش و محصولات پول اند بیر همیشه به دنبال فناوری‌های جدید و نوآوری‌های هنری هستند . این برند در کشور اسپانیا فعالیت می کند . استایل این برند چنان در حال تحول است که فروشگاه‌های این برند در سرتاسر جهان هفته‌ای دو بار کالکشن جدید ورودی دریافت می‌کنند . برند پول اند بیر در حال حاضر در ۷۲ کشور دنیا دارای ۸۷۲ شعبه است .

 

 جنس رویه کفش های روزانه مردانه برند pull & bear از چرم می باشد . کفی کفش قابلیت گردش هوا را دارد . زیره کفش مقاوم در برابر سایش می باشد . همچنین نحوه بسته شدن آن با بند می باشد .

 

برند پول اند بیر تولید کننده کفش راحتی مردانه و زنانه ، کفش ورزشی مردانه و زنانه می باشد . همچنین محصولات ورزشی آن با دیگر برندها رقابت زیادی دارد . پول اند بیر به غیر از کفش و محصولات ورزشی که نام بردیم ، محصولات دیگری مانند : سویشرت ، تیشرت ، هودی ، کیف و غیره مردانه و زنانه با کیفیت بسیار بالا تولید می کند .

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو