انواع کتونی های پاییزی زنانه 1401 با برترین کیفیت

منبع: زیبامون

24

1401/9/9

11:36


در ادامه با ما همراه شوید تا تعدادی از انواع کتونی پاییزی زنانه را با هم معرفی و بررسی کنیم.

انواع کتونی های پاییزی زنانه 1401 با برترین کیفیت

برای روزهایی از هفته که می‌خواهید به مدت طولانی کفش به پا داشته باشید، کفش‌های اسپرت و راحت بهترین انتخاب هستند. نکته ی مهم این است که به هیچ وجه راحتی خود را از اولویت خارج نکنید.
کتونی‌های زنانه طب پوش انواع مختلفی دارند کتونی پیاده‌روی، رانینگ و... اگر می خواهید به صورت روزمره از کتونی استفاده کنید به وزن آن توجه داشته باشید و سبک ترین کفش را انتخاب کنید. کف مناسب و راحت را هم از یاد نبرید. فراموش نکنید که جوراب پوشیدن با هر نوع کفش کتونی الزامی و واجب می باشد. در ادامه با ما همراه شوید تا تعدادی از انواع کتونی پاییزی زنانه را با هم معرفی و بررسی کنیم.

 

1. کانورس (آل استار)

این سبک کفش‌ها در ابتدا مخصوص بسکتبال بودند اَما بعدها کانورس بازار را کاملا به دست گرفت. زمانی‌که مردم و به ویژه جوانان به استفاده از کفش‌های کژوال روی آوردند، کفش‌های آل استار محبوبیت زیادی کسب کردند. نایکی، برند کانورس را خرید و با حربه های مخصوص به خودش باعث فروش بیشتر این مدل کفش شد. آل استار سال هاست که از محبوب ترین کتونی های اسپرت می باشد.

 

2. کتونی اسپرت کلاسیک

کتونی‌های کلاسیک برای شما تیپی میان اسپرت و کلاسیک یا به عبارتی میانه، رقم می زند. وقتی می‌خواهید کژوال بپوشید و به دنبال استایلی راحت هستید، اسپرت‌های کلاسیک به شرط راحتی پا در آن، انتخاب خوبی هستند.

 

3. کتونی اسپرت ساقدار

یکی از انواع کتونی‌هایی که با شلوار جین بسیار شیک جلوه می کند و بسیار هم ترند شده است، کتونی اسپرت ساقدار می باشد. این کتونی ظاهری ساده دارد و شیک دارد و به همین خاطر پرطرفدار و محبوب شده.

 

 

4. کتونی ونس (Plimsoll)

ونس برند آمریکایی کفش است که علاوه بر کفش های اسپرت لباس‌های ورزشی هم دارد. این کتونی‌ها یکی از برندهای مطرح، ساده و شیک است که بسیار پرطرفدار می‌باشند. مدل Plimsoll البته به اشتباه به ونس معروف شده‌است. کتونی ونس بسیار سبک و راحت است‌ به علت تشابه خط روی این کفش به لبه کشتی، نام‌گذاری آن به این شکل است.
 

5. کتونی اسپرت زنانه فانتزی

کفش‌های فانتزی رنگی که از تنوع زیادی برخوردارند، در سال های اخیر مخاطبان بیشتری را به سمت خود جذب کرده‌اند. کفش‌های فانتزی به استایل های مونوکالر (تک رنگ) و یا تیپ های خاص، جذابیت می بخشد.

 

6. کتونی اسپرت بدون بند (slip-on)

این مدل کفش ها به راحتی با استایل های مختلف ست می‌شوند و نه تنها در بین بانوان بلکه بین آقایان هم محبوبند. قیمت این کفش ها نیز بسیار مناسب است. شما اگر اهل پیاده‌روی هستید می‌توانید از این کفش‌ها استفاده کنید. قالب این مدل کفش‌ها برای پنجه های مختلف افراد مناسب است.

 

7. کتونی Platform

این مدل کتونی ها لایه (زیره) یکسره دارند اما تفاوت آن با سایر مدل‌ها ضخامت بیشتر لایه شان است. این مدل‌ها به اکثر استایل ها می خورد و اخیرا هم ترند شده اند.

 

8. کتونی بسکتبالی ساق بلند

اگر به کتونی انعطاف پذیر، ساق بلند و مناسب برای ورزش کردن نیاز دارید و میخواهید که تیپ جذابی هم داشته باشید این نوع کفش مناسب شماست. اگر فعالیت ورزشی خاص مثل دویدن، پرش و... دارید. این کتونی از مچ پای شما محافظت می کند.

 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو