نجفی در «زخم کاری» نمونه یک انسان ریاکار است

266

1400/4/19

14:44


مهدی زمین ‌پرداز بازیگر سریال «زخم کاری»: نجفی یک شخصیت دودوزه باز و ریاکار دارد که هر کجا می‌ایستد همرنگ همان آدم شده و نسبت به فرد غایب بدگویی می‌کند.

نجفی در «زخم کاری» نمونه یک انسان ریاکار است

۲ ساعت پیش
مهدی زمین ‌پرداز بازیگر سریال «زخم کاری»: نجفی یک شخصیت دودوزه باز و ریاکار دارد که هر کجا می‌ایستد همرنگ همان آدم شده و نسبت به فرد غایب بدگویی می‌کند.

نجفی در «زخم کاری» نمونه یک انسان ریاکار است

به گزارش سلام سینما، مهدی زمین پرداز بازیگر سریال «زخم کاری» در گفتگو با ایرنا درباره همکاری جدید خود با محمدحسین مهدویان در سریال زخم کاری اظهار داشت: همکاری من با محمدحسین مهدویان نزدیک به یک دهه پیش برمی‌گردد. مهدویان شناخت درستی نسبت به کسانی که با او همکاری می‌کنند دارد و وقتی نقشی را برای کسی می‌نویسد به خاطر شناختی که نسبت به همدیگر داریم می‌توانیم خودمان را در فضای داستان پیدا کنیم و با راهنمایی‌هایش نقش را پرورش دهیم. 

مهدی زمین پرداز در سریال «زخم کاری»

مهدی زمین پرداز - نجفی - زخم کاری

این بازیگر سینما در مورد سریال «زخم کاری» گفت: این سریال درباره یک خانواده مرفه و ثروتمند است که همگی زیر چتر فردی به نام حاج عمو (با بازی سیاوش طهمورث) برای یک شرکت بزرگ بین المللی فعالیت می‌کنند. تمام آدم‌های سریال میل به بزرگ شدن و دیده شدن و ولع سیری ناپذیر قدرت و ثروت دارند. کاراکتر نجفی که من آن را بازی کردم هم به نحوی قربانی همین زیاده خواهی‌اش می‌شود. نجفی یک شخصیت دودوزه باز و ریاکار را دارد که هر کجا می‌ایستد همرنگ همان آدم شده و نسبت به فرد غایب بدگویی می‌کند.

نمونه این نوع آدم‌ها را در دنیای پیرامون و در جامعه زیاد دیده ایم. با صحبت‌هایی که با مهدویان داشتم به این نتیجه رسیدیم این شخصیت باید دارای ویژگی‌هایی در بازی باشد که مخاطب موذی بودن و ریاکارانه رفتار کردن را از او دریافت کند. من تمام انرژی‌ام را روی نوع نگاه این کاراکتر و جنس بیان و ادای دیالوگ‌ها گذاشتم تا این حس را بتوانم منتقل کنم.

سعید چنگیزیان، مهدی زمین پرداز و جواد عزتی در سریال «زخم کاری»

نجفی در سریال زخم کاری- مهدی زمین پرداز


زمین‌پرداز درباره سکانس‌های محبوبش گفت: یک سکانس خیلی خوب در سریال است که در قسمت سوم وقتی مالک در مقابل تمام خاندان عمو می‌ایستد و چهره دیگری از خودش نشان می‌دهد و مخاطب تازه آنجا با بُعد دیگری از شخصیت او آشنا می‌شود بسیار سکانس درخشانی است. حضور و بازی من در این سکانس کوتاه است اما در مجموع به نظرم یک سکانس خیلی خوب را شاهد هستیم که بازی‌ها و نگاه‌ها خیلی خوب جا افتاده است. یک سکانس دیگر که برام جذابیت داشت سکانسی است که نجفی می‌خواهد مالک را به فرودگاه برساند و قضیه قتل عمو را متوجه شده و می‌خواهد به طور نامحسوس و غیرمستقیم به مالک بفهماند این موضوع را فهمیده است. جنس دیالوگ‌ها و کلیت این سکانس هم جزو لحظات خوب سریال است که من در آن حضور داشتم. البته سریال لحظات درخشان دیگری هم دارد که من در آن بازی ندارم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو