خرید انواع میز کنسول

منبع: دلگرم

152

1400/4/24

09:13


خرید انواع میز کنسول

اگر به دکوراسیون منزل خود اهمیت می ‎دهید، باید به این نکته توجه کنید که یک کنسول شیک و آینه می ‎تواند هارمونی بسیار زیبایی را برای منزل شما به وجود بیاورد.

میز کنسول مدل‎ها و رنگ‎های متفاوتی دارد و خرید این میزها از یک شرکت معتبر به شما کمک می کند تا از خدمات پس از فروش برخوردار شوید و محصول بهتری را تحویل بگیرید.

انواع میز کنسول بر اساس مدل

مانند تمام محصولات دیگر مدل کنسول‎ها هم در سبک‎ها و دسته ‌بندی‌‎های مختلف قرار می گیرند. برای خرید میز کنسول انتخاب سبک آن بسیار مهم است. سبک هر مکان و وسیله ‎ای نشان دهنده علایق و سلیقه شخصی است که در آن زندگی می‎ کند. میز کنسول هم مانند سایر مبلمان دارای سبک‎ و مدل‎های متفاوتی نظیر سلطنتی، اسپرت، مدرن و ترکیبی است. این میزها ممکن است در شکل ظاهری خود نیز دارای تفاوت‎هایی داشته باشند.

به طور مثال گرد، مستطیل، مربع و حتی اشکال هندسی و غیر متعارف دیگر که انتخاب هر کدام بر طبق سلیقه و سبک سایر لوازم موجود در محیط منزل و محل قرار گرفتن میز کنسول است. انتخاب رنگ مناسب در خرید میز کنسول بسیار اهمیت دارد. اگر محیط قرار دادن میز کنسول، محیطی کوچک است پس سعی کنید از رنگ‎های روشن و چوبی استفاده کنید، زیرا این کار باعث می‎شود فضای منزل بزرگ ‎تر جلوه دهد. آلتن یکی از معتبرترین تولید کنندگان محصولات چوبی در کشور است که با استفاده از چوب‌های مرغوب و طراحی منحصر به فرد زیباترین و به روزترین مدل‌های میز کنسول را تولید می کند.

انواع آینه میز کنسول

آینه میز کنسول نیز همانند میز کنسول دارای انواع متفاوتی است که هم بر اساس مدل و هم بر اساس جنس متفاوت ساخته می‎ شود. به طور مثال میز کنسول با آینه گرد، مستطیل، مربع و... ساخته می‎ شود که معمولاً مدل و سبک آینه را بر طبق سبک و مدل میز کنسول در نظر می ‎گیرند تا زیبایی و هارمونی آن دو چندان شود.

رنگ میز کنسول

برای داشتن یک فضای زیبا و دکوراسیون شیک باید به رنگ میز کنسول در محل قرارگیری آن دقت کنید و بر اساس آن اقدام به انتخاب رنگ میز خود کنید. به همین دلیل در مرحله اول قبل از خرید میز کنسول، انتخاب محل قرارگیری آن است تا با در نظر گرفتن ترکیب رنگی موجود در فضای دکوراسیون داخلی منزل خود اقدام به انتخاب رنگ میز کنید و زیبایی محیط منزل خود را دو چندان کنید.

جنس هر مدل میز کنسول و آینه

میز کنسول

میز کنسول و آینه آن از تنوع و انواع مدل ساخته می ‎شود که انتخاب و جنس آن به سلیقه شخصی بستگی دارد، جنس‌های متنوعی از آینه و کنسول در بازار موجود است که برای مثال می‌توان به انواع سنگی، چوبی، برنزی، رزینی، نقره‌ای و مسی اشاره کرد. انتخاب هر کدام از این متریال‌ها غیر از سلیقه شخصی بستگی به دو نکته دارد.

اول اینکه کدام یک از این آینه کنسول‌ها با دکوراسیون منزل شما هم خوانی دارد و دوم اینکه چه مقدار برای خرید این کالا بودجه در نظر گرفته‌اید. زیرا قیمت نهایی میز کنسول و آینه بر اساس طرح و نقش آن متغیر است.

قیمت میز کنسول برای هر مدل

قیمت انواع کنسول با توجه به جنس و امکانات آن متفاوت است. جنس‎های جدید و روز بازار میز کنسول چوبی و میز کنسول ام دی اف است که در عین شیک بودن، به مرور زمان کمتر خسته کننده می‎شوند، برای مثال کنسول چوبی نسبت به کنسول ام دی اف کیفیت بالاتری دارد و دوام آن نیز بیشتر است، اما قیمت کنسول و آینه چوبی خیلی بالاتر است. از فاکتورهای مهم در قیمت‎گذاری می‎توان به طرح و نقش آینه و میز کنسول اشاره کرد که هرچه بیشتر باشد، قیمت نهایی کار نیز افزایش می‎یابد.

از طرف دیگر سعی کنید برای خرید میز کنسول حتماً از یک شرکت معتبر خریداری کنید که از تعرفه قیمت و کیفیت بالای محصول مطمئن باشید. آلتن با استفاده از بهترین متریال، محصولی با کیفیت بالا و قیمت مناسب را در اختیار شما قرار می دهد.

خرید میز کنسول چوبی

آلتن یکی از معتبرترین و شناخته شده ترین تولید کنندگان در زمینه میز کنسول و آینه میز کنسول است که با به کارگیری افراد مجرب و متخصص اقدام به تولید محصولاتی با کیفیت نموده است. این شرکت علاوه بر تولید محصولات خود اقدام به ارائه خدمات مشاوره‎ای برای مشتریان خود نموده تا آن‎ها را برای یک انتخاب و خرید با کیفیت و بهتر یاری برساند. به همین منظور شما می‎توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و استعلام از قیمت‎ها و دریافت خدمات مشاوره‎ با کارشناسان آلتن تماس حاصل فرمایید.


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو