عامل اصلی شهادت سه مامور ناجا کشته شد

منبع: برترین ها

47

1400/4/24

10:10


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهنوج از به هلاکت رسیدن عامل شهادت سه مامور پلیس مواد مخدر در شهرستان کهنوج خبرداد و گفت: در این رابطه سه نفر بازداشت و دستورات قضایی لازم جهت دستگیری سایر عوامل این باند صادر شده است.

ایسنا: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهنوج از به هلاکت رسیدن عامل شهادت سه مامور پلیس مواد مخدر در شهرستان کهنوج خبرداد و گفت: در این رابطه سه نفر بازداشت و دستورات قضایی لازم جهت دستگیری سایر عوامل این باند صادر شده است.

"مجید سیمی" در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد:پس از انجام یکسری اقدامات پلیسی و رصد فعالیت یک باندقاچاق مواد مخدر در شهرستان کهنوج، عصر روز گذشته ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان محل دپوی مواد مخدر را شناسایی کردند.

عامل اصلی شهادت سه مامور ناجا کشته شد

وی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضایی،بازرسی از محل دپو که در دو منزل مسکونی بوده، در دستور کار قرار می گیرد و متاسفانه هنگام بازرسی از محل دپوی مواد مخدر، قاچاقچیان مسلح اقدام به تیراندازی به سمت مامورین کرده و در این رابطه فرمانده پلیس مبارزه با مواد مخدر کهنوج به همراه دوتن دیگر از پرسنل خدوم ناجا به درجه رفیع شهادت نائل آمده اند و عامل اصلی تیراندازی نیز به ضرب گلوله پلیس به هلاکت رسیده است .

سیمی بیان کرد: بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار دستگاه قضایی و پلیس قرار گرفته است و در این رابطه سه نفر بازداشت و دستورات قضایی لازم جهت دستگیری سایر عوامل این باند صادر شده است.

دادستان کهنوج هشدار داد: دستگاه قضایی با قاطعیت تمام با مخلان نظم و امنیت و اشرار مسلح برخورد خواهد کرد.

وی در پایان تصریح کرد: با اقدامات دستگاه قضایی و سایر نهادهای اطلاعاتی و امنیتی طی چند سال گذشته چندین باند سازمان یافته و بین الملی قاچاق مواد مخدر در منطقه منهدم شده است .

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو